Ogłoszenie z dnia 2005-09-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: zarządzanie projektem Funduszu Spójności nr 2004/PL/16/C/PT/007 - Przebudowa drogi krajowej nr 2 odcinek Siedlce - Terespol, w tym pełnienie nadzoru nad realizacją robót Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, do kontaktów: Kinga Michurska (+4822) 375 87 89 kmichurska@gddkia.gov.pl, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3758621, fax 022 3758621, e-mail: edutkiewicz@gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zarządzanie projektem Funduszu Spójności nr 2004/PL/16/C/PT/007 - Przebudowa drogi krajowej nr 2 odcinek Siedlce - Terespol, w tym pełnienie nadzoru nad realizacją robót. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie projektem Funduszu Spójności nr 2004/PL/16/C/PT/007 Przebudowa drogi krajowej nr 2 odcinek Siedlce - Terespol, w tym pełnienie nadzoru nad realizacją robót. W ramach planowanego zadania przewidziano realizację następujących przedsięwzięć: Zadanie A Siedlce - granica województw mazowieckiego i lubelskiego od km 574+600 do km 599+487. Zadanie B granica województw - początek obwodnicy Białej Podlaskiej od km 599+487 do km 630+519. Zadanie C obwodnica Białej Podlaskiej od km 630+519 do km 641+489. Zadanie D od końca obwodnicy Białej Podlaskiej do Terespola od km 641+489 do km 672+336,90. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, województwa: mazowieckie i lubelskie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.10.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): --. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Usługi konsultingowe w zakresie zarządzania i nadzoru, jakie mają być świadczone w ramach niniejszego zamówienia, mają zapewnić płynne wdrożenie Kontraktów na roboty, nie przekroczenie budżetu projektu przydzielonego przez Komisję Europejską i rząd, terminowy odbiór robót oraz prawidłowe przyszłe funkcjonowanie i obsługę robót przez Zamawiającego. Usługami konsultingowymi, jakie mają być świadczone w ramach niniejszego zamówienia jest prowadzenie zarządzania, nadzoru i kontroli Kontraktu zgodnie z Warunkami Kontraktu. Te zadania obejmują administrowanie, koordynację wszystkich czynności związanych z Projektem począwszy od etapu poprzedzającego budowę poprzez etap prowadzenia robót aż po etap zgłaszania wad i rozliczenia Kontraktu, w tym nadzór nad robotami, zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC (w charakterze Inżyniera) i obowiązującym polskim prawem budowlanym (w charakterze zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego). Ponadto, Konsultant ma przygotować raporty dotyczące szacowania kosztu końcowego na różnych etapach trwania projektu wdrażania Projektu oraz wykonać kontrolę finansową Projektu i związane z nim rozliczenia. Zamówienie powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 43;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 150 000 PLN (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatności będą dokonywane w EUR, miesięczne na podstawie czasu faktycznie przepracowanego przez personel Konsultanta. Podatek VAT będzie płacony w PLN. Kwota podatku zostanie wyliczona zgodnie z polskim prawem, w tym z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dn. 27.04.2004 w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług (Dz.U. z dn. 1.05.2004 nr 97, poz. 970). 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki ogólne Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki szczegółowe 1) potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawca musi wykazać: a) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - w wysokości nie mniejszej niż 6 mln zł. b) płynność bieżącą [xpb] w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: [xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe] - nie mniejszą niż 1; [xpb nie mniejsze niż 1] c) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln zł. d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż 5 mln zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek a) spełniają łącznie, warunek b) musi spełniać każdy z Wykonawców, warunek c) i d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2) Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponować osobami którym zostanie powierzone wykonanie zamówienia na stanowiskach (kluczowi eksperci). Osoby wskazane musza posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż: a) Inżynier Kontraktu Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne, Doświadczenie zawodowe: Nie mniej niż 8-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu lub nadzorowaniu projektów inwestycyjnych, przy czym: 1) co najmniej 1 inwestycja dotyczy budownictwa komunikacyjnego, tzn. obiektów mostowych, tuneli, dróg żelaznych, dróg kołowych, lotnisk, portów morskich, inwestycja te została pomyślnie zakończona i rozliczona, inwestycja ta miała wartość netto robót co najmniej 10 mln Euro 2) co najmniej 2 inwestycje były prowadzone wg uznanych międzynarodowych standardów kontraktów budowlanych typu NEC/ECC, FIDIC, inwestycje te zostały pomyślnie zakończone i rozliczone, każda z nich miała wartość netto robót co najmniej 5 mln Euro 3) warunki 1) i 2) będą spełnione łącznie jeśli inwestycja, o której mowa w warunku 1) prowadzone były na podstawie standardów kontraktów podanych w warunkach 2) 4) doświadczenie powinno obejmować co najmniej 3 lat nadzorowania kontraktów budowlanych realizowanych wg standardów kontraktowych FIDIC, w tym co najmniej 2 lata w randze Inżyniera bądź Zastępcy Inżyniera lub Inżyniera Rezydenta, przy czym co najmniej jeden taki kontrakt powinien dotyczyć inwestycji budownictwa komunikacyjnego o wartości netto robót co najmniej 7 mln Euro i zostać pomyślnie zakończony i rozliczony. b) Inżynier Rezydent Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót drogowych i mostowych albo konstrukcyjno-budowlane, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 5-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu lub nadzorowaniu projektów inwestycyjnych, przy czym: 1) co najmniej 1 inwestycja dotyczy obiektów mostowych lub dróg kołowych, inwestycja ta została pomyślnie zakończona i rozliczona, inwestycja ta miała wartość netto robót co najmniej 7,5 mln Euro 2) co najmniej 2 inwestycje były prowadzone wg uznanych międzynarodowych standardów kontraktów budowlanych typu NEC/ECC, FIDIC, inwestycje te zostały pomyślnie zakończone, każda z nich miała wartość netto robót co najmniej 3,5 mln Euro 3) warunki 1) i 2) będą spełnione łącznie jeżeli inwestycja, o której mowa w warunku 1) prowadzona była na podstawie standardów kontraktów podanych w warunku 2) 4) doświadczenie powinno obejmować co najmniej 3 lata nadzorowania kontraktów budowlanych realizowanych wg standardów kontraktowych FIDIC, w tym co najmniej 2 lata w randze Inżyniera, Inżyniera Rezydenta bądź Zastępcy Inżyniera lub Inżyniera Rezydenta, przy czym co najmniej jeden kontrakt powinien dotyczyć inwestycji mostowych lub drogowych o wartości netto robót co najmniej 5 mln Euro i zostać pomyślnie zakończony i rozliczony. c) Starszy Inspektor Nadzoru Robót Drogowych Kwalifikacje: ykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami drogowymi, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami drogowymi lub nawierzchni lotnisk i w nadzorach inwestorskich, przy czym 1) co najmniej 1 inwestycja miała wartość robót netto 5 mln Euro 2) doświadczenie powinno obejmować co najmniej 3 lata funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego kontraktów budowlanych realizowanych wg standardów kontraktowych FIDIC, w ramach zespołu Inżyniera, przy czym co najmniej jeden taki kontrakt powinien obejmować roboty drogowe lub nawierzchni lotnisk o wartości netto robót co najmniej 3,5 mln Euro i zostać pomyślnie zakończony i rozliczony. d) Starszy Inspektor Nadzoru Robót Mostowych Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami mostowymi, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami mostowymi i w nadzorach inwestorskich, przy czym: 1) co najmniej 2 inwestycje miały wartość robót netto 2 mln Euro każda 2) doświadczenie powinno obejmować co najmniej 3 lata funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego kontraktów budowlanych realizowanych wg standardów kontraktowych FIDIC, w ramach zespołu Inżyniera, przy czym co najmniej jeden taki kontrakt powinien obejmować roboty mostowe o wartości netto robót co najmniej 1 mln Euro i zostać pomyślnie zakończony i rozliczony e) Starszy Inspektor ds. rozliczeń Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w obmiarach i wycenie robót budowlanych, przygotowywaniu/rozpatrywaniu roszczeń, zamawianiu robót i ich rozliczaniu (w przypadku doświadczenia w wykonawstwie - zamawianiu i rozliczaniu robót u podwykonawców). Przynajmniej 3-letnie doświadczenie przy rozliczeniach kontaktów na wykonanie robót wg warunków FIDIC lub innych uznanych międzynarodowych standardów kontraktów obmiarowych, w tym: udział w ramach zespołu Inżyniera, na stanowisku samodzielnego Inspektora ds. rozliczeń (Quantity Surveyor) w rozliczaniu co najmniej jednego kontraktu na roboty drogowe lub mostowe wg warunków FIDIC o wartości co najmniej 7,5 mln Euro i doprowadzenie do ostatecznego rozliczenia takiego kontraktu. f) Inspektor Nadzoru ds. rozliczeń Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obmiarach i wycenie robót budowlanych, przygotowywaniu/rozpatrywaniu roszczeń, zamawianiu robót i ich rozliczaniu (w przypadku doświadczenia w wykonawstwie - zamawianiu i rozliczaniu robót u podwykonawców). Min. 2-letnie doświadczenie przy rozliczeniach kontraktów na wykonanie robót wg warunków FIDIC lub innych uznanych międzynarodowych standardów kontraktów obmiarowych, w tym: udział w ramach zespołu Inżyniera, na stanowisku samodzielnego Inspektora ds. rozliczeń w rozliczaniu co najmniej jednego kontraktu na roboty drogowe lub mostowe wg warunków FIDIC o wartości co najmniej 3,5 mln Euro i doprowadzenie do ostatecznego rozliczenia takiego kontraktu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musza wykazać, ze łącznie spełniają powyższy warunek. 3) Potencjał techniczny Wykonawca wyposaży swój personel w sprzęt, środki transportu i łączności, wymienione w poniższej tabeli: L.p.// Opis// Parametry techniczne// Min. liczba jednostek; A// Sprzęt/; 1// Cyfrowy aparat fotograficzny// -// 2; 2// kserokopiarka// -// 2; 3// kalkulator naukowy// -// 25; 4// komputer notebook// oprogramowanie zgodne z wersją elektroniczną projektu budowlanego// 7; 5// komputer stacjonarny// oprogramowanie zgodne z wersją elektroniczną projektu budowlanego// 20; 6.1// drukarka // format A3, atramentowa, kolor// 2; 6.2// Drukarka// laserowa// 2; 7// Skaner format A3// 2; B// Środki łączności; 1// telefon komórkowy (wraz z aktywacją) dla całego zespołu// -// 30; 2// centrala telefoniczna// z wewnętrznymi aparatami telefonicznymi w każdym pomieszczeniu biurowym// 2; 3// telefax// -// 2; C// Środki transportu; 1// samochody osobowe// -// 8; 2// samochód terenowy// -// 1; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 4) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od daty składania ofert, wykonał usługi polegające na nadzorze w co najmniej 2 projektach polegających na budowie lub modernizacji drogi krajowej lub wojewódzkiej, realizowanych w oparciu o warunki FIDIC. Każda usługa o wartości nie mniejszej niż 4 mln zł. Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia. Zamawiający wymaga spełnienia powyższego warunku przez konsorcjum jako całość, a nie przez poszczególnych jego członków. Partnerzy w Konsorcjum mają wykazać, że mają doświadczenie w nadzorze nad robotami jakie wchodzą w skład przedmiotowego zadania. Jeżeli wykonawca wyraźnie wskaże, że dany partner odpowiadać będzie za nadzór tylko nad pewną konkretną częścią robót, wówczas dopuszczalne jest, by wykazał doświadczenie tylko nad robotami o tym konkretnym charakterze. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do niniejszego Rozdziału. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) Bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym bilansie oraz rachunku zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu oraz rachunku zysków i strat - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. b) Informację banku, w którym Wykonawca, posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 6.2.1.c) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) Informację o kluczowych ekspertach, którzy będą skierowani do wykonania zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób - życiorysy zawodowe. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymagane jest posiadanie uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). b) Informację o posiadanym potencjale technicznym wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia. c) Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) b), III.2.1.1) d) i III.2.1.1) e) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) b) - III.2.1.1) e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. III.2.1.1) a) - III.2.1.1) e), w pkt III.2.1.2 a) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; - dokumenty wymienione w pkt III.2.1.2) b) i c) oraz III.2.1.3) a), b) i c) winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 50 - 48279 z dnia 11.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 60% organizacja i metodologia zarządzania projektem - 40% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA/BPU/2005/N/11/FS/LU. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.10.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.10.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.10.2005, godzina 11:30, GDDKiA 00-848 Warszawa, ul. Żelazna 59, pok. 519.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Niniejsze zamówienie finansowane z Funduszu Spójności w ramach projektu: CCI 2004/PL/16/C/PT/007. 4) Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców w zakresie obsługi geodezyjnej. Czas realizacji zamówienia wynosi 43 miesiące, licząc od pierwszej daty rozpoczęcia. 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.08.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace zabezpieczające ściany fundamentowe przyziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
- Dostawa zestawu kontenerów do badań fotometrycznych, kolorymetrycznych i pomiarów luminacji
- 195/BF/25/KK/EUAF_Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń z technik OSINT w ramach projektu pn. "Utworzenie platformy do agregacji danych oraz przeszkolenie analityków CBŚP (...)
- Dostawa zasilacza dwukierunkowego dużej mocy
- Przebudowa Rozdzielni NN na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus.
- ,,Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz ze sprawowaniem wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad Zadaniem Inwestycyjnym pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z bieżnią okrężną i prostą oraz skocznią do skoku w dal przy Szkole Podstawowej w Godkowie
- Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16 w formule zaprojektuj i wybuduj
- ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ SYSTEMU CIEPŁOWNICZEGO MIASTA ZŁOCIENIEC
- INŻYNIER KONTRAKTU ORAZ POMOC TECHNICZNA DLA PROJEKTU FUNDUSZU SPÓJNOŚCI
- Usługi w zakresie doradztwa prawnego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.