eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › W4/2012/2 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i montaż sprzętu komputerowego , oprogramowania oraz podzespołów do sprzętu komputerowego, na potrzeby jednostek Wydziału Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej w podziale na 7 zadań.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-27

Łódź: W4/2012/2 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i montaż sprzętu komputerowego , oprogramowania oraz podzespołów do sprzętu komputerowego, na potrzeby jednostek Wydziału Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej w podziale na 7 zadań.
Numer ogłoszenia: 45495 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej , ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 631 33 00, faks 042 631 33 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: W4/2012/2 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i montaż sprzętu komputerowego , oprogramowania oraz podzespołów do sprzętu komputerowego, na potrzeby jednostek Wydziału Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej w podziale na 7 zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Dostawa sprzętu peryferyjnego do Instytutu Architektury Tekstyliów I-41 Zadanie 2: Dostawa zestawu komputerowego stacjonarnego do Katedry Dziewiarstwa - K46- projekt MODSIMTEX Zadanie 3 : Dostawa komputerów przenośnych -szt.2 do Katedry Mechaniki i Informatyki Technicznej - K411 Zadanie 4 : Dostawa komputera przenośnego oraz oprogramowania do Katedry Mechaniki Maszyn Włókienniczych - K-412 Zadanie 5 : Dostawa komputera stacjonarnego z zintegrowanym monitorem i kart USB do Katedry Odzieżownictwa i Tekstroniki - K414 - projekt TESEM Zadanie 6 : Dostawa komputera stacjonarnego z monitorem i urządzenia wielofunkcyjnego do Katedry Materiałoznawstwa, Towaroznawstwa i Metrologii Włókienniczej - K48- projekt BIOMASA; Zadanie 7 : Dostawa projektora , sprzętu peryferyjnego: drukarki, monitora, routerów, kabli, skanera, myszy, klawiatury, pendrive, komputera stacjonarnego z zintegrowanym monitorem do Katedry Materiałoznawstwa, Towaroznawstwa i Metrologii Włókienniczej - K48;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia zgodnie z wymaganymi iprzedstawionymi dokumentami

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia zgodnie z wymaganymi iprzedstawionymi dokumentami

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia zgodnie z wymaganymi iprzedstawionymi dokumentami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia zgodnie z wymaganymi iprzedstawionymi dokumentami

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: zmiana terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. zmiany stawki podatku VAT; zmiany numeru katalogowego produktu/materiału przy zachowaniu jego parametrów; zmiany przedmiotowej - produkt/materiał zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu/materiału z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu/materiału zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;. Zmiany, dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego. Obowiązuje forma pisemna wprowadzenia zmian w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów, Dziekanat Wydziału, Budynek A33, II p. pokój 230 ul. Żeromskiego 116, 90 - 924 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Łódzka, Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów, Dziekanat Wydziału, Budynek A33, II p. pokój 230 ul. Żeromskiego 116, 90 - 924 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zad.2- projekt MODSIMPEX Zad.5-projekt TESEM, Zad. 6-projekt BIOMASA, Zad.7 -projket BIOGRATEX.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Dostawa sprzętu peryferyjnego do Instytutu Architektury Tekstyliów I-41.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Skaner do prac biurowych szt.1 2. Zewnętrzny dysk twardy szt.1 3. Pendrive szt.6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Dostawa zestawu komputerowego stacjonarnego do Katedry Dziewiarstwa - K46- projekt MODSIMTEX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komputer PC - stacja robocza szt.1 2. Monitor typu LCD 27 szt.1 3. Drukarka atramentowa kolor szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 : Dostawa komputerów przenośnych -szt.2 do Katedry Mechaniki i Informatyki Technicznej - K411.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Laptop (Ultrabook) -szt1 2. Laptop szt1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 : Dostawa komputera przenośnego oraz oprogramowania do Katedry Mechaniki Maszyn Włókienniczych - K-412.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komputer przenośny 1 szt 2. Flash Professional CS 5.5 ENG +nośnik 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 : Dostawa komputera stacjonarnego z zintegrowanym monitorem i kart USB do Katedry Odzieżownictwa i Tekstroniki - K414 - projekt TESEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komputer stacjonarny z integrowanym monitorem typu All-in-one sz.1 2. Karty analogowo/cyfrowe USB szt.2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 : Dostawa komputera stacjonarnego z monitorem i urządzenia wielofunkcyjnego do Katedry Materiałoznawstwa, Towaroznawstwa i Metrologii Włókienniczej - K48- projekt BIOMASA;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw komputerowy stacjonarny szt.1 2. Monitor LED szt.1 3. Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka kolorowa ze skanerem) szt .1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa projektora , sprzętu peryferyjnego: drukarki, monitora, routerów, kabli, skanera, myszy, klawiatury, pendrive, komputera stacjonarnego z zintegrowanym monitorem do Katedry Materiałoznawstwa, Towaroznawstwa i Metrologii Włókienniczej - K48;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Projektor multimedialny szt.1 2. Listwa antyprzepięciowa filtrująca (5-gniazdowy filtr przeciwprzepięciowy) długości >=2,5m szt.5 3. Listwa antyprzepięciowa filtrująca (5-gniazdowy filtr przeciwprzepięciowy) długości >=4m szt.5 4. Mysz optyczna PS szt.5 5. Mysz optyczna USB szt.5 6. Klawiatura tradycyjna PS szt.5 7. Pamięć USB typu pendrive szt.10 8. Drukarka atramentowa kolorowa szt.1 9. Kompatybilne ze sobą podzespoły bazowe do modernizacji istniejącego zestawu komputerowego :procesor, płyta główna, karta grafiki, pamięć RAM, nagrywarka CD/DVD, zasilacz 500W - 1 zestaw 10. Monitor LED szt.1 12. Router WiFi szt.2 13. Komputer stacjonarny z integrowanym monitorem typu All-in-one szt.1 14. Drukarka atramentowa czarno-biała sz.1 15. Skaner szt.1 16. Kabel LAN 5m szt.1 17. Kabel USB 5m szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.