eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kożuchów › Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Mirocinie Dolnym w ramach Rządowego programu CYFROWA SZKOŁA.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Kożuchów: Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Mirocinie Dolnym w ramach Rządowego programu CYFROWA SZKOŁA.
Numer ogłoszenia: 454918 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 390744 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kożuchów, ul. Rynek 1A, 67-120 Kożuchów, woj. lubuskie, tel. 68 355 59 40, faks 68 355 28 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Mirocinie Dolnym w ramach Rządowego programu CYFROWA SZKOŁA..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Mirocinie Dolnym w ramach Rządowego programu CYFROWA SZKOŁA. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załączniku nr 2 Formularzu cenowym. 3. Zamawiającym jest Gmina Kożuchów, miejscem realizacji zamówienia jest Szkoła Podstawowa w Mirocinie Dolnym 28, 67-120 Kożuchów. Wszystkie licencje zakupione w przedmiotowy przetargu mają być wystawione na Szkołę Podstawową w Mirocinie Dolnym. 4. Dostarczony sprzęt ma być nowy, nie może nosić żadnych śladów używania. Dostarczone materiały winne być wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do użytkowania w placówkach oświatowych, być wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich. Winny spełniać wymogi norm UE, posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, posiadać deklaracje CE, certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu. Na każde żądania Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do okazania niezbędnych certyfikatów, atestów, świadectw jakości i innych dokumentów potwierdzający spełnianie wymogów. Dostarczony sprzęt ma posiadać niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim. 5. Dostarczony sprzęt musi być wysokiej jakości, o wysokich walorach użytkowych oraz spełniać wymogi zawarte w załączniku nr 2. Użyte nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazać na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w projekcie. 6. Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowane tablice interaktywne - 5 lat, pozostały sprzęt - 3 lata. Okres gwarancji liczy się od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. 7. W ramach umowy Dostawca zainstaluje, uruchomi i zintegruje zakupiony sprzęt komputerowy i inne urządzenia oraz zapewni techniczne szkolenie nauczycieli z obsługi sprzętu. 8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 48.81.31.00 - Elektroniczne tablice informacyjne 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 38.65.21.00 - Projektory 39.13.40.00 - Meble komputerowe 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ton Color Marek Kołodziejski, ul. Ludowa 5c, 65-742 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104912,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120297,69

  • Oferta z najniższą ceną: 120297,69 / Oferta z najwyższą ceną: 127760,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.