Ogłoszenie z dnia 2006-09-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Żuromin: dostawa leków, preparatów do żywienia pozajelitowego i nici chirurgicznych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: mgr farmacji Szymon Kucharski tel. 023 657 22 01 wew. 327, ul. Szpitalna 56, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 023 6572201 w. 318, e-mail: spzoz_zu@ci.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spzzoz-zuromin.neostrada.pl/ Adres profilu nabywcy (URL): 09-300 Żuromin, ul.Szpitalna 56 Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.spzzoz-zuromin.neostrada.pl/ Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków, preparatów do żywienia pozajelitowego i nici chirurgicznych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ 09-300 Żuromin, ul. Szpitalna 56. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie publiczne prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 211 000 euro na dostawę leków, preparatów do żywienia pozajelitowego i nici chirurgicznych. Zamówienie podzielono na 31 pakietów. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: -oświadczenie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 ) Dla podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólne powyższy wymóg podmioty mogą spełnić łącznie . -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. Dla podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólne powyższy wymóg podmioty muszą spełnić oddzielnie . -aktualną koncesję zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym . Dla podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólne powyższy wymóg podmioty muszą spełnić oddzielnie . -aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dla podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólne powyższy wymóg podmioty muszą spełnić oddzielnie . -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dla podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólne powyższy wymóg podmioty muszą spełnić oddzielnie . -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dla podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólne powyższy wymóg podmioty muszą spełnić oddzielnie . -oświadczenie , że wykonawca zapoznał się z warunkami przedstawionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i przyjmuje je bez zastrzeżeń . Dla podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólne powyższy wymóg podmioty mogą spełnić łącznie . -wypełniony i podpisany formularz cenowy . Dla podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólne powyższy wymóg podmioty mogą spełnić łącznie . 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.14.00 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.14.00 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 24.49.25.00 - Płyny dożylne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.25.00 - Płyny dożylne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje dostawę leków, nici chirurgicznych oraz preparatów do żywienia pozajelitowego do szpitala powiatowego w Żurominie w okresie dwóch lat od momentu podpisania umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferent przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 38,5 tyś zł (trzydzieści osiem tysięcy pięćset złotych dla całości zamówienia , w tym dla poszczególnych pakietów wynosi : Pakiet nr I -1,0 tys. zł. Pakiet nr XVII - 0,5 tys. zł. Pakiet nr II - 1,5 tys. zł Pakiet nr XVIII - 0,5 tys. zł. Pakiet nr III - 1,0 tys. zł Pakiet nr XIX - 0,5 tys. zł. Pakiet nr IV - 0,5 tys. zł. Pakiet nr XX - 0,5 tys. zł. Pakiet nr V - 0,2 tys . zł. Pakiet nr XXI - 0,5 tys. zł. Pakiet nr VI -0,1 tys .zł Pakiet nr XXII - 0,5 tys. zł. Pakiet nr VII - 1,5 tys. zł. Pakiet nr XXIII- 1,0 tys. zł. Pakiet nr VIII - 0,2 tys. zł Pakiet nr XXIV -2,0 tys. zł. Pakiet nr IX - 1,0 tys. zł. Pakiet nr 1/N - 3,5 tys. zł. Pakiet nr X - 0,5 tys. zł. Pakiet nr 2/N -0,5 tys. zł. Pakiet nr XI - 0,5 tys. zł. Pakiet nr 3/N - 0,5 tys. zł. Pakiet nr XII - 3,0 tys. zł. Pakiet nr 4/N - 0,5 tys. zł. Pakiet nr XIII - 3,0 tys. zł. Pakiet nr 5/N -0,5 tys. zł. Pakiet nr XIV - 2,0 tys. zł Pakiet nr 6/N - 1,0 tys. zł Pakiet nr XV - 1,5 tys. zł. Pakiet nr 7/N - 0,5 tys. zł. Pakiet nr XVI -8,0 tys. zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni : Posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni: Posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia w /w warunków , określonych w oparciu o zapis art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: -oświadczenie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 ) Dla podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólne powyższy wymóg podmioty mogą spełnić łącznie . -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. Dla podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólne powyższy wymóg podmioty muszą spełnić oddzielnie . -aktualną koncesję zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym . Dla podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólne powyższy wymóg podmioty muszą spełnić oddzielnie . -aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dla podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólne powyższy wymóg podmioty muszą spełnić oddzielnie . -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dla podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólne powyższy wymóg podmioty muszą spełnić oddzielnie . -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dla podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólne powyższy wymóg podmioty muszą spełnić oddzielnie . -oświadczenie , że wykonawca zapoznał się z warunkami przedstawionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i przyjmuje je bez zastrzeżeń . Dla podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólne powyższy wymóg podmioty mogą spełnić łącznie . -wypełniony i podpisany formularz cenowy . Dla podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólne powyższy wymóg podmioty mogą spełnić łącznie .
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Termin niezmienności ceny 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-zuromin.neostrada.pl/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.09.2006, godzina 10:00, Otwarcie ofert nastąpi dnia 20. 09. 2006 r. o godz . 10. 00 w siedzibie Zamawiającego SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ 09-300 Żuromin, ul. Szpitalna 56 w sali konferencyjnej.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Nici chirurgiczne. 1) Krótki opis: Dostawa nici chirurgicznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.14.00, 33.14.11.00, 24.49.25.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa w okresie dwóch lat. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Termin niezmienności ceny 10 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI ŻUROMIN
więcej: przetargi ŻUROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 15 zadań)
- Dostawa płynów
- "Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych oraz preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego"
- Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych.
- Produkty lecznicze.
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





