To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-16
Nakło: Instalacja oświetlenia ewakuacyjnego w budynku socjalno-dydaktycznym Zespołu Szkół Centrum Kształćenia Rolniczego w Nakle Śląskim
Numer ogłoszenia: 454676 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 400726 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Nakle, ul. Morcinka 9, 42-620 Nakło, woj. śląskie, tel. 0-32 381 32 22, faks 0-32 381 32 21.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja oświetlenia ewakuacyjnego w budynku socjalno-dydaktycznym Zespołu Szkół Centrum Kształćenia Rolniczego w Nakle Śląskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Instalacja oświetlenia ewakuacyjnego w budynku socjalno-dydaktycznym Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim. 2. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego 3. Dokładny zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w: a) Dokumentacji projektowej - załącznik nr 7 do SIWZ b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ c) przedmiarze robót - załącznik nr 9 do SIWZ 4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Dla wbudowanych materiałów Wykonawca obowiązany jest posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobaty techniczne. Co do jakości, materiały te powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 PB). Zamawiający dopuszcza uwzględnienie przez Wykonawcę w składanej ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, w stosunku do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych posiadających jednak parametry techniczne założone przez projektanta (w takim przypadku do oferty należy dołączyć informację o uwzględnieniu w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych wraz z kartami informacyjnymi (karty techniczne, certyfikaty, aprobaty, inne) wyrobu lub produktu wydanych przez producenta materiałów i urządzeń równoważnych). b) Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres 5 lat (słownie: pięć lat), licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót, za wyjątkiem gwarancji na urządzenia, na które obowiązują gwarancje fabryczne producenta. 5. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową, dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiar robót oraz wizję w miejscu prowadzenia robót. Dokumentacja projektowa, STWiOR oraz przedmiar robót stanowią załączniki nr 7, 8 i 9 do SIWZ. Wykonawca może zapoznać się dodatkowo z pełną dokumentacją projektową, w wersji papierowej, w siedzibie Zamawiającego (w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego ul. Morcinka, Nakło Śląskie, pokój 100). W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.82.00 - Oświetlenie awaryjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Toborek Waldemar FRIENDLY NET Ul. Łączna 39/312, 41-303 Dąbrowa Górnicza, 41-303 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42474,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41943,36
Oferta z najniższą ceną: 41943,36 / Oferta z najwyższą ceną: 41943,36
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie budynku SP w Cisnej do przepisów ppoż.
- Modernizacja oświetlenia hali poprzez wymianę na lampy LED wraz z zastosowaniem systemu sterowania oświetleniem
- Utworzenie placówki "Klub Seniora+" w miejscowości Świniarach
- Remont pomieszczeń Poradni Specjalistycznej wraz z wykonaniem instalacji klimatyzacji oraz systemu kolejkowego.
- Usunięcie usterek oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w czynnych obiektach garnizonu mazowieckiego Policji.
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej Nr 1 - skrzydło B, I piętro, ul. Dworcowa 2
więcej: Oświetlenie awaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.