Ogłoszenie z dnia 2005-09-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawa zestawów wiskoelastików stosowanych śródoperacyjnie w technice soft shell Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 5 Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach, do kontaktów: Bożena Juszczyk, Jolanta Pstrowska, ul. Ceglana 35, 40-952 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2517411 do 18, fax 032 2518475, 2518437, e-mail: zp@kli-okul.katowice.pl, www.kli-okul.katowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa zestawów wiskoelastików stosowanych śródoperacyjnie w technice soft shell. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa zestawów wiskoelastików stosowanych śródoperacyjnie w technice soft shell w ilości 2.500 zestawów: 1% hialuronian sodu, opakowanie 0,55 ml 3% hialuronian sodu i 4 % chondroitynosiarczan sodu, opakowanie 0,5 ml. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dostawa do Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 5 Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach przy ul. Ceglanej 35 - Apteka Szpitalna. Kod NUTS: PL 226. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130.000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 6;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium - 9.400 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności - do 30 dni od daty wystawienia faktury za każdą dostarczoną partię, z tym, że data jej wystawienia nie może być wcześniejsza niż data dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni, spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty określone w paragrafie 1 ust.1 lub odpowiednio w paragrafie 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U.z 2004r Nr 71, poz. 645). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE oraz certyfikat jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego ( o ile jest wymagany) i zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (tzn. o ile jest wymagane) na zasadach określonych w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz.U z 2004r Nr 93, poz. 896) lub stosowne dokumenty, o których mowa w art.92 wyż. cyt. ustawy. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP- 54A/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.10.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.10.2005, godzina 10:30, Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach przy ul. Ceglanej 35 - pok. 165.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.08.2005.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach w zasobach EB-1
- Usługa żywienia pacjentów SP ZOZ MSWiA w Katowicach w Oddziale zlokalizowanym w Częstochowie
- Remont pokryć dachowych w budynkach "G" (akademik nr 3) i "F" (akademik nr 4)Szkoły Policji w Katowicach
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji
- "Serwis pogwarancyjny urządzeń drukujących dla CBŚP, BSWP, CBZC, KWP w Katowicach oraz jednostek podległych"
- Zakup wraz z wymianą nowych silników do samochodów służbowych użytkowanych w garnizonie śląskiej Policji - umowa ramowa
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.