Ogłoszenie z dnia 2011-03-16
Słupsk: Bieżące utrzymanie lasów komunalnych Gminy Miejskiej Słupsk, zaliczonych do lasów
ochronnych o łącznej powierzchni 146,77 ha.
Numer ogłoszenia: 45450 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku , ul. Kaszubska 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8413722, 059 8481451, faks 059 8413723.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztzmick.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie lasów komunalnych Gminy Miejskiej Słupsk, zaliczonych do lasów ochronnych o łącznej powierzchni 146,77 ha..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: rzedmiot zamówienia dotyczy zarówno prac z zakresu hodowli lasu, ochrony lasu jak i prac porządkowych i obejmuje: 1) cięcia użytków przedrębnych w postaci: trzebieży selekcyjnych obejmujących trzebież wczesną i późną oraz cięć sanitarnych obejmujących usuwanie drzew zaatakowanych przez szkodniki pierwotne i wtórne, wywrotów i wiatrołomów, śniegołomów, suchoczubów i posuszu o łącznej masie grubizny do pozyskania wynoszącej 250 m3, łącznie z wyznaczaniem drzew do usunięcia wspólnie z pracownikiem ZTZMiCK - specjalistą ds. lasów , zrywką, załadunkiem i wywozem drewna na magazyn na odległość do 7,5 km, ułożeniem w stosy w magazynie, utylizacją gałęzi oraz uprzątnięciem po wycince wszelkich pozostałości, 2) cięcia użytków rębnych w postaci rębni częściowych, gniazdowych lub stopniowych o łącznej miąższości grubizny do pozyskania wynoszącej 100 m3; wraz ze zrywką, załadunkiem i wywozem na magazyn na odległość do 7,5 km, ułożeniem w stosy w magazynie, utylizacją gałęzi oraz uprzątnięciem po wycince wszelkich pozostałości, 3) odnowienie lasu poprzez: a) przygotowanie terenu pod odnowienia naturalne w postaci oczyszczenia trenu, wyorania pasów na łącznej powierzchni 1 ha b) dokonanie odnowienia sztucznego na powierzchni 3,98 ha poprzez nasadzenie gatunkami sadzonek określonymi w aktualnym uproszczonym planie urządzania lasu, zgodnie z typem siedliskowym lasu, po uprzednim usunięciu podszytu i przygotowaniu gleby wraz z zakupem materiału roślinnego, 4) zabezpieczenie upraw przed zwierzyną poprzez ogrodzenie siatką metalową lub naprawę istniejącego ogrodzenia lub poprzez zastosowanie preparatu odstraszającego, 5) pielęgnację upraw w formie dwukrotnego w okresie jednego sezonu wegetacyjnego wykaszania chwastów w międzyrzędach i rzędach na powierzchni 2,57 ha, w terminie po raz pierwszy do 15 czerwca i po raz drugi do 31 sierpnia każdego roku i na pow. 4,98 ha w terminach jak wyżej od czasu odnowienia, 6) wprowadzenie poprawek i uzupełnień na łącznej powierzchni zredukowanej wynoszącej 1,19 ha w roku 2013 i na pow. zredukowanej wynoszącej 0,59 ha w 2014 roku wraz z zakupem materiału roślinnego, 7) odnowienie pasów przeciwpożarowych (sześciokrotne) na długości 3900 m, w terminie pierwszy raz do 30 kwietnia i po raz drugi do 01 lipca każdego roku, 8) wykaszanie samosiewów z linii oddziałowych o długości łącznej 1150 m i szerokości 4m na powierzchni 0,46 ha, w terminie do 30 czerwca każdego roku, 9) wykaszanie terenów przyległych do pasów przeciwpożarowych w Lasku Północnym i do drogi, o szerokości do 4 m, o powierzchni do 0,68 ha, w terminie pierwszy raz do 30 czerwca, drugi raz do 30 sierpnia każdego roku, 10) prowadzenie patroli przeciwpożarowych na całej powierzchni w miarę potrzeb i wystąpienia zagrożenia pożarowego w terminie od końca czerwca do końca września każdego roku, średnio po 20 objazdów każdego roku, po około 20 km przez 1,5 godz. po uprzednim uzgodnieniu terminów ze zleceniodawcą, 11) montaż i demontaż tablic ostrzegawczych (12 szt.) między innymi zakazujących wstępu do lasu w miarę potrzeb i wystąpienia zagrożenia pożarowego, 12) usuwanie posuszu w koronach 15 szt drzew przy ciągach pieszych przy pomocy podnośnika lub z drabiny, wraz z wywozem gałęzi do 5km i utylizacją, 13) czyszczenie 1 raz w roku budek lęgowych w liczbie 120 sztuk przez okres 3 lat, 14) zakup karmy dla ptakow wraz z rozwieszeniem jej na terenie lasów, 15) zbieranie zanieczyszczeń w przy ciągach spacerowych łącznie z opróżnianiem koszy i wywozem śmieci na wysypisko w okresie wiosenno letnim (kwiecień - październik) 2 razy w tygodniu i w okresie (listopad-marzec) 1 raz w tygodniu przez okres 3 lat, 16) usuwanie nagromadzonych zanieczyszczeń w lasach (dzikich wysypisk itp.) wraz z wywozem śmieci na wysypisko, łącznie 10 razy po 1 tonie, 17) zbieranie zanieczyszczeń po całym lesie (146,77 ha) 1 raz w miesiącu od marca do grudnia przez okres 3 lat, wraz z wywozem śmieci na wysypisko, 18) renowacja i naprawa 34 szt koszy na śmieci, 35 szt ławek znajdujących się na terenie lasów 1 raz w roku, w terminie do 15 maja każdego roku, 19) wykonanie i montaż nowych koszy w ilości 10 szt i ławek drewnianych w ilości 10 sztuk, w miarę potrzeb w terminie uzgodnionym ze zleceniodawcą, 20) bieżącą naprawę dróg leśnych poprzez wyrównanie, nawiezienie i rozplantowanie oraz zagęszczenie żużlem, na powierzchni 3000m2. 21) odśnieżanie ciągów spacerowych na długości 4,6 km wLasku Południowym i na długości 3,7 km w Lasku Północnym 2 razy w miesiącach od grudnia do lutego włącznie każdego roku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający może udzielić zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust 6 i 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych dotychczasowemu Wykonawcy, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien wnieść wadium w kwocie: 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych) w terminie do dnia 24 marca 2011r. do godz 10oo. 2. Wadium winno być wniesione w formie określonej z art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu , winno być wpłacone na rachunek bankowy ZTZMiCK w Słupsku PEKAO S.A. Nr 80124037701111000040698322.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, b) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz wykonanych w ostanich 3 latach co najmniej 4 zadań związanych z przedmiotem zamówienia, których łączna wartość jest nie mniejsza niż 100.000 zł wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą co najmniej na stanie: a) 5 pilarek do drewna, b) 1 urządzenie do zrywki drewna, c) 1 rębak do gałęzi, d) 1 samochód dostawczy, e) ciągnik z przyczepą, f) 1 frezarkę do pni,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaże, że wśród osób wykonujących zamówienie co najmniej jedna osoba ma wykształcenie średnie lub wyższe leśne z minimum 5-letnim stażem pracy w lasach ochronnych oraz zatrudnia co najmniej 3 pilarzy wraz z załączeniem stosownych dokumentów dotyczących ich kwalifikacji zawodowych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)oświadczenie o przyjęciu warunków przetargu i treści umowy stanowiące integralną część specyfikacji - załącznik nr 4, b)a)wypełniony wzór umowy - załącznik nr 7,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: zmiany częstotliwości i miejsca wykonywania prac, ustawowej zmiany stawki podatku VAT , zmniejszenia zakresu usług, zmniejszenia dofinansowania z Gminy Miejskiej Słupsk.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztzmick.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku
ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4
76-200 Słupsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 76-200 Słupsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa unitu stomatologicznego z wyposażeniem
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy dróg rowerowych w mieście Słupsk w ramach zadania inwestycyjnego "Rozwój inwestycji Miasta Słupska - opracowanie dokumentacji projektowych - etap III"
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk" z podziałem na 2 zadania
- Dostawa leku zawierającego substancję czynną Meropenem+Vaborbactem - sprawa 54/TP/2024
- Remont tarasu Słupskiego Ośrodka Kultury przy al. 3 Maja 22 w Słupsku
- Modernizacja systemu i symulatorów łączności operacyjnej i kryzysowej
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba w roku 2024 - piąty przetarg
- Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006 roku.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej i remontu dróg planowane do wykonania w Nadleśnictwie Torzym w 2006r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Międzylesie w 2006 roku.
- Kompleksowe wykonawstwo prac leśnych na terenie Nadleśnictwie Białogard w roku 2006.
- usługi z zakreu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Dabrowa w roku 2006.
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.