To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-16
Poznań: WYPOSAŻENIE ZAADAPTOWANYCH POMIESZCZEŃ W MEBLE LABORATORYJNE, BIUROWE I REGAŁY
Numer ogłoszenia: 45446 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57183 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk, ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8582091, faks 061 8525954.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYPOSAŻENIE ZAADAPTOWANYCH POMIESZCZEŃ W MEBLE LABORATORYJNE, BIUROWE I REGAŁY.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie zaadaptowanych pomieszczeń w meble laboratoryjne, biurowe i regały. Do zakresu przedmiotu należy: dostawa, wniesienie, rozładunek, instalacja i montaż mebli laboratoryjnych , biurowych i regałów w miejscu wskazanym w siedzibie Zamawiającego . Meble laboratoryjne muszą być zgodne z normą PN-EN 13150, PN-EN 14056, PN-EN 13792. Szczegółowy opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego znajduje się w IV SIWZ - specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia. Wymiary mebli laboratoryjnych zostały podane w sposób orientacyjny (+/-) 2 cm. Przed przystąpieniem do złożenia oferty, Wykonawca zobowiązany jest do skontaktowania się z przedstawicielem Zamawiającego (użytkownikiem) w celu dokonania pomiarów pomieszczeń. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także: 1) podłączenie do istniejącej instalacji energetycznej i wodnokanalizacyjnej w obrysie mebli laboratoryjnych i biurowych. 2) podłączenie zlewów i armatury do istniejących podłączeń wodno-kanalizacyjnych 3) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa (w tym pogwarancyjna) do końca funkcjonowania urządzeń. 4) 1-dniowe szkolenie pracowników w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji mebli laboratoryjnych dla 6 osób w siedzibie Zamawiającego (dla części 1) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.11.00 - Regały .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie dotyczy realizacji: Zwiększenie potencjału badawczego Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN w zakresie analizy strukturalnej biomolekuł metodami NMR i krystalografii Nr projektu: UDA-POIG.02.01.00-30-182/09-02. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Innowacyjna Gospodarka za wyjątkiem zakupu trzech sztuk regałów wraz z obudową żaluzyjną w części 3..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: MEBLE LABORATORYJNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTER - LABORTECHNIK SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
INTER - LABORTECHNIK SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- INTER-LABORTECHNIK SP. Z O.O., UL. GRZYBOWA 4, BOGUCIN, 62-006 KOBYLNICA, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21848,49
Oferta z najniższą ceną: 21848,49 / Oferta z najwyższą ceną: 23370,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: MEBLE BIUROWE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIKOMAX, OBORNICKA 245, 60-693 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36585,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39934,41
Oferta z najniższą ceną: 37270,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43640,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Usługa nadzoru autorskiego, serwisu, konserwacji oraz nadzoru eksploatacyjnego oprogramowania aplikacji Impuls oraz Eskulap"
- Dostawa mebli i wyposażenia sal chorych do wymogów SANEPID-u Filia nr 3
- Dostawa zestawów do znakowania radiofarmaceutyku ( 68Ga-PSMA-11) gozetotyd
- Dostawa produktów leczniczych Cannabidol
- Kompleksowe wykonywanie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń w budynkach administracyjnych Rejonu Dróg Wojewódzkich w Czarnkowie
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny i ich szczątków z dróg wojewódzkich na terenie działania WZDW w Poznaniu - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Złotowie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli stanowiących wyposażenie pracowni szkolnych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku
- Wyposażenie 4 pracowni zajęciowych UwB w stoliki i krzesła z regulacją wysokości na potrzeby projektu "UwB uczelnią dla wszystkich"
- Sprzedaż i dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń reprezentacyjnych
- Modernizacja budynku w celu dostosowania pomieszczeń na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Centrum Usług Społecznych (CUS) oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób z niepełnosprawnością
- Dostawa i montaż pierwszych mebli do żłobka Miejskiego przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch (cz4_meble magazynowe)
- Zakup mebli oraz wyposażenia do Poradni i Pracowni w SP ZOZ MSWiA w Opolu
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





