eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/33/2012 Dostawa środków dezynfekcyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Opole: P/33/2012 Dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 454414 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 388030 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/33/2012 Dostawa środków dezynfekcyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia publicznego: P-33-2012 Dostawa środków dezynfekcyjnych. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ, spełniający założenia jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na 11 pakietów. Miejsce realizacji dostaw na terenie WSZN: Magazyny Apteczny: realizacja dostaw do Apteki szpitalnej - wszystkie pakiety 3. Ogólne cechy przedmiotu zamówienia. a) Zamawiający dopuszcza wyłącznie preparaty odkażające do skóry (przed iniekcjami , punkcjami i zabiegami) i błon śluzowych jako produkty lecznicze (z wyjątkiem pakietu 1 poz..2, i pakietu 10), których użycie nie wymaga innych czynności przygotowawczych np. rozcieńczania oprócz uzupełniania i wymiany wkładów. b) Do obowiązków Wykonawcy należy dołączenie w cenie środka: - pasków kontrolnych w ilości 100 szt. jeśli wskazana jest kontrola aktywności roztworu roboczego -(dotyczy pakietu: 2, 3 ,4,5,6,7, - oryginalnych urządzeń dozujących do każdej sztuki środka (np. atomizera, miarki, pompki, spryskiwacza, kranika przelewowego i innych akcesoriów dozujących przewidzianych przez producenta środka) w przypadku, gdy dany preparat wymaga rozcieńczenia lub rozpuszczenia. - dołączenie przy dostawie do zakupionego przez Zamawiającego środka do dezynfekcji wymagającego użycia atomizera - atomizera zapasowego - dla wymienionych pozycji w załączniku nr 1 A, - do każdego opakowania dozownik-miarkę- do produktów, do których jest to wymagane, - w pakiecie 4 w poz. 2 dołączenie automatycznych urządzeń dozujących środek - Wykonawca pozostawi urządzenie dozujące do czasu zużycia tego środka w ramach zawartej umowy, c) Wymaga się, by każdy pojedynczy egzemplarz oferowanych wyrobów był zaopatrzony w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim, w taką samą etykietę winny być zaopatrzone opakowania zbiorcze. Na każdym opakowaniu jednostkowym, jak również na opakowaniu zbiorczym przedmiotu zamówienia winny być podane co najmniej następujące informacje: nazwa wytwórcy - producenta, nazwa wyrobu, czytelna data ważności i czytelny numer serii, d) termin ważności produktów - nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. e) Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego w zakresie zaoferowanego asortymentu w ramach danego pakietu przed pierwszym użyciem. f) Wykonawca w ramach pakietu 4 poz. 2 zobowiązuje się na czas trwania umowy do zamontowania we wskazanym przez Zamawiającego terminie i miejscu automatyczne urządzenia dozujące jak również zobowiązuję się do ich serwisowania (ustawienia odpowiedniego stężenia, naprawa-wymiana uszkodzonych urządzeń na nowy w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki) oraz do przeszkolenia personelu w zakresie obsługi automatycznego urządzenia dozującego. Ilość automatycznych urządzeń dozujących: 18 sztuk. Wykonawca zobowiązuje się również do naprawy i pokrycia kosztów naprawy usterek, które wynikły w trakcie montowania urządzeń dozujących. Wykonawca wyraża zgodę na pozostawienie tych urządzeń w siedzibie Zamawiającego na czas potrzebny do zużycia środka dezynfekcyjnego, na którego zapotrzebowanie zostanie złożone w formie zamówienia cząstkowego przed upływem terminu zakończenia umowy. 4. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8 Środki antyseptyczne i Dezynfekcyjne, 39820000-6 Środki organiczne powierzchniowo czynne, 33741100-7 Środek do mycia rąk, 33741200-8 Płyny do rąk i ciała, 33741300-9 Środek odkażający do rąk. 5. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie Polski, a więc preparaty do dezynfekcji muszą odpowiadać (w zależności od tego do jakiej kategorii zostały zaklasyfikowane przez producentów) poniższym przepisom: - Prawo farmaceutyczne - j.t Dz.U.08.45.271 ze zmn. - Ustawa o produktach biobójczych - j.t Dz.U 2007. 39.252 ze zm. - Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r., Dz.U.10.107.679. i posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające do obrotu, tj . - Produkty lecznicze - Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu - Wyroby medyczne - deklaracja zgodności lub oznaczenie znakiem zgodności CE - Produkty biobójcze (biocydy) - Pozwolenie na obrót produktem bióbojczym (wydane przez MZ) - Kosmetyki - zgłoszenie kosmetyków do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach Wprowadzanych do Obrotu prowadzonego przez Instytut Medycyny Pracy w Łodzi a na potwierdzenie spełnienia tych wymagań Zamawiający żąda dokumentu-ów wymienionych w Rozdz. VI pkt. 5.3 specyfikacji. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia kompletu kart charakterystyk substancji niebezpiecznych (zgodnych z aktualnymi przepisami prawa) dla wszystkich dostarczanych w ramach umowy środków do dezynfekcji (nie dotyczy produktów zarejestrowanych jako leki i kosmetyki. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do dostarczenia do produktów zarejestrowanych jako leki kart charakterystyki produktu leczniczego), przy pierwszej dostawie w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej, na adres e-mail. : i.sztandera@wszn.opole.pl 6. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia-Zgłoszenia-Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679, art. 58, 59, 60 oraz 134). 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Zgodnie z art. 30. ust. 5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Za równoważną zostanie uznana oferta, w której wykazane zostaną materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż podane przez zamawiającego i spełniające wymagania określone w przedmiocie zamówienia. Tzn. Oferta równoważna to oferta, w której Wykonawca proponuje wykonanie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem maszyn, urządzeń lub surowców innych niż wskazane przez zamawiającego w formie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ale mających takie same walory techniczne, technologiczne, funkcjonalne lub użytkowe. Istotne jest to, aby urządzenie, maszyna lub materiał posiadało minimum te same parametry użytkowe, i techniczne, co maszyna lub urządzenie określone przez zamawiającego, może dodatkowo posiadać inne -lepsze- cechy. Oferta równoważna musi spełnić wszystkie minimalne wymagania określone w opisie przedmiot zamówienia. Wykonawca musi na etapie składania ofert udowodnić równoważność swojej oferty np. poprzez odpowiednie przeliczenie powodujące otrzymanie odpowiedniej ilości, dołączenie ulotek na potwierdzenie zastosowania równoważnych rozwiązań, parametrów, itp. Oferty równoważne: - Wykonawcy mogą zaoferować produkty w opakowaniach o wielkości zbliżonej do wskazanej przez Zamawiającego, a ilość opakowań odpowiednio przeliczyć, tak aby ogólna ilość danej pozycji była zgodna z SIWZ. Przy czym zaoferowane opakowanie może być mniejsze niż podane przez Zamawiającego, lub większe, ale większe tylko o max. do 25% produktu (w wyjątkowych sytuacjach Zamawiający może wyrazić zgodę na inną wielkość opakowania). Dokonując takiego przeliczenia Wykonawca skreśla ilość i wielkość opakowania (liczebność) podaną przez Zamawiającego i nadpisuje wyliczone wielkości. Zamawiający nie wymaga zaokrąglania wyliczonej ilości do pełnego opakowania. Wyliczoną wielkość należy podać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Skreślenia wynikające z przeliczeń należy parafować. Dopuszcza się również wydruk załącznika nr 1A - formularza cenowego, po dokonaniu zmian wynikających z przeliczenia wielkości opakowania; Dodatkowe możliwości przeliczenia zaoferowanych środków zostały szczegółowo opisane w poszczególnych pozycjach danego pakietu i oznaczone czerwonym drukiem. Pod pojęciem -odpowiednie przeliczenie- należy rozumieć wynik uzyskany w rozwiązaniu proporcji zgodnie z tzw. regułą trzech, która stanowi, że jeśli dane są trzy wyrazy w proporcji, to czwarty można wyliczyć posługując się wzorami np. d = a x b : c, gdzie a- liczebność opakowania Zamawiającego, b - ilość opakowań Zamawiającego, c- liczebność opakowania Wykonawcy, natomiast d - niewiadoma ilość opakowań Wykonawcy, - oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego, czyli o wszystkich parametrach/cechach nie gorszych niż te określone w SIWZ; może jednak posiadać dodatkowe -lepsze cechy- np. dodatkowe spektrum działania. 8. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 20% w zależności od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). 9. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 pakietów. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na wszystkie pakiety, jak i na każdy wybrany przez siebie pakiet. 10. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 Prawa. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający, nie zastrzega, że któraś część zamówienia lub całość nie może być powierzona podwykonawcom. Oświadczenie o podwykonawstwie zawarte jest w formularzu - Oferta Przetargowa stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Termin wykonania zamówienia dla wszystkich 11 pakietów: od 01.01.2013 r. - do 31.12.2014 r. Termin realizacji zamówień cząstkowych: 3 dni robocze od złożenia zamówienia cząstkowego. Zamówienia cząstkowe mogą być składane w formie telefonicznej lub pisemnie, w tym też dopuszczalne jest przesłanie zamówienia faksem. Wybór sposobu składania zamówienia należy do Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.82.00.00-6, 33.74.11.00-7, 33.74.12.00-8, 33.74.13.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2. Mycie i dezynfekcja narzędzi, osprzętu respiratora

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medilab Firma Wytwórczo-Usługowa Sp. z o. o., ul. Niedźwiedzia 60, Białystok, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9720,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9720,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4.Mycie i dezynfekcja dużych powierzchni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HENRY KRUSE Sp. z o. o., ul. Kolejowa 3, Bielany Wrocławskie, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11450,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16249,09

  • Oferta z najniższą ceną: 16249,09 / Oferta z najwyższą ceną: 22107,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5. Mycie i dezynfekcja dużych powierzchni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medilab Firma Wytwórczo-Usługowa Sp. z o. o., ul. Niedźwiedzia 60, Białystok, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 344,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 345,60

  • Oferta z najniższą ceną: 345,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1922,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet nr 8. Antyseptyka skóry i włosów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HENRY KRUSE Sp. z o. o., ul. Kolejowa 3, Bielany Wrocławskie, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 575,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 654,98

  • Oferta z najniższą ceną: 402,83 / Oferta z najwyższą ceną: 654,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Pakiet nr 9. Chusteczki do dezynfekcji głowic USG, TCD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HENRY KRUSE Sp. z o. o., ul. Kolejowa 3, Bielany Wrocławskie, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3264,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1648,77

  • Oferta z najniższą ceną: 1171,80 / Oferta z najwyższą ceną: 1648,77

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Pakiet nr 10. Antyseptyka rąk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HENRY KRUSE Sp. z o. o. ul. Kolejowa 3, Bielany Wrocławskie 55-040 Kobierzyce, ul. Kolejowa 3, Bielany Wrocławskie, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2424,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2395,08

  • Oferta z najniższą ceną: 1769,31 / Oferta z najwyższą ceną: 2395,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.