eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup usług organizacji stażu - wizyty zawodoznawczej w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-07

Kraków: Zakup usług organizacji stażu - wizyty zawodoznawczej w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 454326 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie , os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, faks 12 644 99 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług organizacji stażu - wizyty zawodoznawczej w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu stażu-wizyty zawodoznawczej w ośrodku SPA lub gabinecie SPA, zlokalizowanym na terenie Krakowa dla uczniów i uczennic Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, ul. Królewska 86, 30-079 Kraków w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zorganizowanie stażu-wizyty zawodoznawczej według programu określonego przez Zamawiającego. Staż-wizyta zawodoznawcza realizowany będzie w dwóch etapach. 3/.Liczba uczestników: W stażu-wizycie zawodoznawczej weźmie udział łącznie 15 uczniów i uczennic ze Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, ul. Królewska 86, 30-079 Kraków - 5 grup po 3 uczniów, w tym uczniowie niewidomi i słabowidzący. 4/. Czas trwania stażu - wizyty zawodoznawczej: W trakcie stażu-wizyty zawodoznawczej zostanie zrealizowanych łącznie 8 godzin zajęć dla jednej grupy, czyli łącznie dla 5 grup 40 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania stażu-wizyty zawodoznawczej Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 minut. W trakcie stażu-wizyty zawodoznawczej przewiduje się przerwę trwającą 30 minut. Staż może być zrealizowany w ciągu jednego dnia w ilości 8 godzin lub w ciągu dwóch dni po 4 godziny. 5/. Czas realizacji stażu - wizyty zawodoznawczej: Zaplanowano łącznie 40 godzin stażu-wizyty zawodoznawczej dla 15 uczniów i uczennic, w tym osoby niewidome i słabowidzące. Zamawiający zaleca, aby staż-wizyta zawodoznawcza zaplanowana była poza godzinami zajęć dydaktycznych uczestników stażu-wizyty zawodoznawczej w danym dniu (po uzgodnieniu z Zamawiającym). Staż-wizyta zawodoznawcza realizowana będzie w dwóch etapach: a.etap I do 15 grudnia 2013r., w ramach którego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie 16 godzin stażu - wizyty zawodoznawczej dla dwóch grup uczniów, b.etap II od 1 marca 2014r. do 1 czerwca 2014r., w ramach którego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie 24 godzin stażu-wizyty zawodoznawczej dla trzech grup uczniów. 6/. Termin realizacji: listopad 2013r. - 1 czerwca 2014r. Zamawiający zaleca, aby staż-wizyta zawodoznawcza zaplanowana była w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego - Liderem szkolnym. Miejsce realizacji stażu - wizyty zawodoznawczej: Ośrodek SPA lub gabinet SPA na terenie Krakowa. 7/.Minimalna tematyka stażu - wizyty zawodoznawczej: a.poznanie specyfiki placówki i organizacji pracy w placówce, b poznanie standardów obsługi klienta SPA, c prezentacja wyposażenia gabinetów SPA, d SPA marketing - omówienie, e uczestniczenie w zabiegach na ciało - 2 zabiegi do wyboru: peelingi, zabiegi ujędrniające, zabiegi kondycjonujące, zabiegi modelujące, zabiegi wyszczuplające, zabiegi antycellulitowe, f uczestniczenie w zabiegach masażu relaksacyjnego - 2 zabiegi do wyboru: masaż ajurwedyjski, masaż stemplami, masaż gorącymi kamieniami, masaż orientalny. 8/.Obowiązki Wykonawcy: a. uzyskanie zgody ośrodka SPA lub gabinetu SPA na przeprowadzenie stażu-wizyty zawodoznawczej, b. pokrycie kosztu stażu-wizyty zawodoznawczej w przypadku pobierania opłat przez ośrodek lub gabinet, c. zapewnienie materiałów dydaktycznych, które przechodzą na własność uczestnika stażu-wizyty zawodoznawczej, w formie płyt CD, d. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wynikłe podczas przeprowadzenia stażu-wizyty zawodoznawczej na terenie ośrodka SPA lub gabinetu SPA, e. zapewnienie realizacji stażu-wizyty zawodoznawczej przez wykwalifikowanego opiekuna stażu-wizyty zawodoznawczej, posiadającego doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia, odpowiedzialnego za prawidłowy przebieg stażu-wizyty zawodoznawczej, f. opiekun stażu-wizyty zawodoznawczej w wyznaczonym dniu stażu-wizyty zawodoznawczej odbiera uczestników ze Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, a po zakończonym stażu-wizycie zawodoznawczej odprowadza/odwozi ich do SPIML Nr 2 w Krakowie, g. po zakończeniu stażu-wizyty zawodoznawczej wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej, h. przygotowanie, podpisanie i wydanie certyfikatów/zaświadczeń udziału w stażu-wizycie zawodoznawczej. Zaświadczenie powinno zawierać informacje o wymiarze godzin oraz program zajęć i musi zostać wydane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 9/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sali, w których będą prowadzone zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z Wytycznymi POKL. 10/. Wykonawca po zakończeniu stażu-wizyty zawodoznawczej przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników stażu - wizyty zawodoznawczej w każdym dniu stażu, b. program stażu-wizyty zawodoznawczej oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. oryginały ankiet ewaluacyjnych, e. kopię wydanych certyfikatów / zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, f. informację o zrealizowaniu usługi wraz z rachunkiem/fakturą VAT..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.32.00.00 - Usługi edukacji medycznej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują opiekunem stażu-wizyty zawodoznawczej w ośrodku SPA lub gabinecie SPA, posiadającym minimum wykształcenie średnie i co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie masażu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    szczegółowy program stażu-wizyty zawodoznawczej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 2/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 102a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 213.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.