eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecBudowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Elektronicznych i Informatycznych, ul. Jagiellońska w Sosnowcu - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-07

Sosnowiec: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Elektronicznych i Informatycznych, ul. Jagiellońska w Sosnowcu - etap I
Numer ogłoszenia: 453980 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Elektronicznych i Informatycznych, ul. Jagiellońska w Sosnowcu - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Elektronicznych i Informatycznych, ul. Jagiellońska w Sosnowcu - etap I. 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2.1 Roboty rozbiórkowe - rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej gr. 7cm wraz z wywozem i kosztem utylizacji o pow. ok. 1270 m2, 2.2 Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowo-gumowej o gr. 1.3 cm wraz z malowaniem linii boisk o pow. 2640 m2: Boisko nr 1 o wymiarach 30,00m x 44,00m o nawierzchni poliuretanowo-gumowej w kolorze zielonym: - boisko do piłki ręcznej - pole gry o wymiarach 20,00m x 40,00 m, - boiska do koszykówki - pole gry o wymiarach 15,00m x 28,00 m. Boisko nr 2 o wymiarach 30,00m x 44,00m o nawierzchni poliuretanowo-gumowej w kolorze ceglastym: - boisko do piłki ręcznej - pole gry o wymiarach 20,00m x 40,00 m, - boiska do koszykówki - pole gry o wymiarach 15,00m x 28,00 m, - boisko do siatkówki - pole gry o wymiarach 9,0mx18,0 m. Warstwy konstrukcyjne boiska wielofunkcyjnego: - podbudowa z tłucznia kamiennego 0-63mmm gr. 30cm o pow. ok. 2640m2, - nawierzchnia mineralno - bitumicznej, warstwa wiążąca gr. 4cm o pow. ok. 2640m2, - nawierzchnia mineralno - bitumicznej, warstwa ścieralna gr. 3cm o pow. ok. 2640m2, - nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego poliuretanowo - gumowa dwuwarstwowa o gr. min. 1,3 cm o pow. ok. 2640m2. Nawierzchnia poliuretanowo - gumowa musi spełniać wymogi opisane w projekcie budowlano - wykonawczym - część budowlana i drogowa wraz z planem zagospodarowania terenu (załącznik nr 6 do SIWZ). Nawierzchnia musi posiadać: - badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2008 lub ważną aprobatę techniczną ITB lub ważną aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB lub wyniki badań specjalistycznych laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. LSABOSPORT, - atest higieniczny PZH lub równoważny dokument, - kartę techniczną potwierdzoną przez producenta. Wyposażenie boiska wielofunkcyjnego: wyposażenie do piłki ręcznej: - bramka do piłki ręcznej i mini piłki o wym. 3.00m x 2,0m wraz z siatką polietylenową - 4szt, - tuleje ocynkowane do montażu bramki - 8 szt. wyposażenie do piłki koszykowej: - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 8 szt, - tablica do koszykówki o wym. 105 x 180cm - 8 szt, - konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach jednosłupowy - 8 szt, - miękka otulina słupów - 8 szt. wyposażenie do piłki siatkowej: - słupki do siatkówki, aluminiowe, - wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 szt, - siatka do siatkówki - 1 szt, - miękka otulina słupów - 2 szt. 2.3 Piłkochwyty - piłkochwyty wys. 6,15m z profili stalowych zamkniętych kwadratowych zimnogiętych malowanych proszkowo - siatka polipropylenowa o długości ok. 287 mb, - furtka z klamkami i zamkiem - 2szt. 2.4 Chodniki z kostki betonowej - budowa chodników z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, wraz z budową podbudowy z kruszywa kamiennego gr 10 cm oraz warstwy odcinającej z piasku gr. 10cm na pow. ok. 674 m2, - budowa obrzeża betonowego 30x8 na podsypce piaskowej o dł. ok. 641 mb. 2.5 Oświetlenie terenu - wykonanie zasilania w energię elektryczną kablem YAKY 4x16mm2 o długości ok. 30mb, - budowa szafy oświetleniowej w ilości 1szt, - wykonanie oświetlenia boisk kablem YKY 3x4 mm2 o długości ok. 276 mb, - wykonanie oświetlenia boisk kablem YKY 5x6 mm2 o długości ok. 276 mb, - montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych 10m wraz z fundamentem w ilości 6szt, - montaż opraw projektorowych 250W w ilości 14szt. 2.6 Odwodnienie terenu - budowa kanału z rur PVC łączonych na wcisk fi 200m o długości ok. 101 mb - budowa studni chłonnych z prefabrykowanych kręgów betonowych fi 1500mm w ilości 9szt - budowa studni chłonnych z prefabrykowanych kręgów betonowych fi 1800mm w ilości 3szt - budowa studzienek ściekowych z wpustem ulicznym żeliwnym w ilości 14szt. 2.7 Trawnik - wykonanie trawników dywanowych siewem na pow. ok 476m2 2.8 Elementy małej architektury - dostawa i montaż ławek bez oparć w ilości 20szt - dostawa i montaż koszy na śmieci w ilości 20szt 3 Szczegółowy zakres robót określają nw. dokumenty: - Projekt budowlano - wykonawczy, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, - Przedmiar robót. Opracowane przez Lokos sc Pracownia Projektowa, ul. 3 Maja 21 lok. C2, 41-200 Sosnowiec. 4 Z uwagi na konieczność sprecyzowania poszczególnych elementów architektoniczno-budowlanych i sieci oraz określenia ich parametrów technicznych, wzajemnych relacji i połączeń, jak również rozwiązań jednostkowych, w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia zawarto nazwy i wskazania materiałów dla poszczególnych elementów. Zgodnie z zapisami art. 31 ustawy dokumentacja projektowa jest równocześnie opisem przedmiotu zamówienia na roboty budowlane. Zawarte w opisie nazwy materiałów budowlanych poza danymi technicznymi określają żądane standardy jakościowe oraz estetykę elementów i materiałów. Zastosowanie elementu równoważnego jest dopuszczalne w przypadku spełnienia wszystkich ww. warunków określonych w dokumentacji projektowej, jak również przy spełnieniu warunku art. 30 ust 5 ustawy. Opis techniczny należy rozpatrywać jako integralną cześć dokumentacji projektowej, w której skład wchodzi część rysunkowa i część opisowa. Z uwagi na przewidywany okres realizacji robót budowlanych i zmieniającą się ofertę dostawców poszczególnych systemów i rozwiązań technologicznych zastosowanych w dokumentacji projektowej, Zamawiający zastrzega sobie prawo konieczności uzgadniania na etapie realizacji rodzaju materiałów i rozwiązań technologicznych zaproponowanych przez Wykonawcę w miejsce ewentualnie wycofanych rozwiązań określonych w dokumentacji. Każdorazowo Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgodę Zamawiającego na zastosowanie rozwiązań zamiennych, które muszą co najmniej spełniać kryteria techniczne i parametry estetyczne określone w dokumentacji projektowej zgodnie z zapisami ustawy oraz ustawy Prawo budowlane. Konieczne obliczenia i projekty związane z równoważnymi rozwiązaniami Wykonawca dokona na własny koszt. Określone w dokumentacji projektowej typy materiałów podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych w dokumentacji projektowej standardów technicznych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie wiecej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 19.308,94 zł (słownie złotych: dziewiętnaście tysięcy trzysta osiem 94/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wiedza i doświadczenie wykonawców ocenione zostanie na podstawie złożonego wraz z ofertą wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowo-gumowej wraz z odwodnieniem i oświetleniem, o wartości nie mniejszej niż 900.000,00 zł brutto (słownie: dziewięćset tysięcy złotych 00/100). - Dowodami, potwierdzającymi należyte wykonanie robót budowlanych są - poświadczenia lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. - W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów ich należytego wykonania. - W okresie przejściowym tj. 12 miesięcy od dnia 20.02.2013 r., tj. dnia wejścia w życie nowelizacji Pzp i aktów wykonawczych, Wykonawcy mogą się posługiwać również dotychczasowymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, tj. np. wystawionymi referencjami, jak również np. protokółami odbiorów z niezbędnymi informacjami umożliwiającymi stwierdzenie, że wykazywane w wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ocenione zostanie na podstawie złożonego wraz z ofertą wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami) wraz z ewentualnym pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kandydatem na stanowisko kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kandydatem na stanowisko kierownika robót do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, kandydatem na stanowisko kierownika robót do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadających stosowne uprawnienia, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej kierownika robót w ww. specjalnościach w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały wydane zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 600.000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu, w którym opublikowane zostało niniejsze ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępwaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy. W przypadku ustanowienia prez Wykonawcę pełnomocnika do złożenia oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z teści pełnomocnictwa musi wynikać zakres umowcowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy zawartej z Wykonawcą wyłonionym w toku niniejszego postępowaniu, w przypadku zaistnienia nw. okoliczności: a)wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie wprowadzenie tych zmian powodowałoby niemożność wykonania przedmiotu zamówienia i osiągnięcia celu zgodnego z dokumentacją projektową; b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia określonego w umowie na skutek zmiany stawki podatku VAT dokonanej ustawą. Wówczas do kwoty netto zostanie naliczony podatek VAT. w wysokości obowiązującej na dzień wystawienia faktury.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Inwestycji Miejskich ul. Ignacego Mościckiego 14, pokój 317 (III piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Inwestycji Miejskich ul. Ignacego Mościckiego 14, pokój 317 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.