eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa serwerów, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Prokuratury Apelacyjnej w Krakowie oraz Prokuratur Okręgowych w Kielcach, Krakowie, Nowym Sączu i Tarnowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-07

Kraków: Dostawa serwerów, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Prokuratury Apelacyjnej w Krakowie oraz Prokuratur Okręgowych w Kielcach, Krakowie, Nowym Sączu i Tarnowie
Numer ogłoszenia: 453422 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Krakowie , ul. Cystersów 18, 31-553 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2942700 w. 410, 460, faks 12 2942700 w.456.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwerów, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Prokuratury Apelacyjnej w Krakowie oraz Prokuratur Okręgowych w Kielcach, Krakowie, Nowym Sączu i Tarnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 1: Dostawa: dwóch sztuk serwerów wraz z wyposażeniem, trzech sztuk zewnętrznych streamarów z kontrolerem oraz jednego stanowiska monitorowania sieci. ZADANIE nr 2: Dostawa : jednej sztuki UPS 11 KVA z dodatkowym modułem baterii ZADANIE nr 3: Dostawa: pięciu sztuk urządzeń bezpieczeństwa. ZADANIE nr 4: Dostawa: jednej sztuki systemu zarządzania infrastrukturą IT.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00-6, 30.20.00.00-1, 32.32.46.00-6, 35.10.00.00-5, 48.00.00.00-8, 30.23.31.60-0, 32.42.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonują: a) co najmniej 2 dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tylko w przypadku zadania nr 1 o wartości minimum 60 000 zł brutto każda, b) wykonali/wykonują w/w dostawy należycie, wykaz dostaw, oświadczenie, poświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie zgodnie z SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie zgodnie z SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie zgodnie z SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wykaz wykonanych/wykonywanych głównych dostaw tylko w przypadku zadania nr 1 ( 2 dostawy o wartości minimum 60 000 zł brutto każda,) w zakresie przedmiotu zamówienia -wg załącznika nr 6 do SIWZ; 2.dowody potwierdzające, że dostawy wykazane w załączniku nr 6 zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z §1 ust. 2 pkt. 1 i 3 oraz §9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów 10 dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. , poz. 231);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

możliwość zmiany terminu realizacji - zgodnie z SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.pa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Apelacyjna w Krakowie, ul.Cystersów 18, 31-553 Kraków, pok. 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Apelacyjna w Krakowie, ul.Cystersów 18, 31-553 Kraków, Dziennik Podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa: dwóch sztuk serwerów wraz z wyposażeniem, trzech sztuk zewnętrznych streamarów z kontrolerem oraz jednego stanowiska monitorowania sieci..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: dwóch sztuk serwerów wraz z wyposażeniem, trzech sztuk zewnętrznych streamarów z kontrolerem oraz jednego stanowiska monitorowania sieci..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00-6, 30.20.00.00-1, 32.32.46.00-6, 35.10.00.00-5, 48.00.00.00-8, 30.23.31.60-0, 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa : jednej sztuki UPS 11 KVA z dodatkowym modułem baterii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa : jednej sztuki UPS 11 KVA z dodatkowym modułem baterii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00-6, 30.20.00.00-1, 32.32.46.00-6, 35.10.00.00-5, 48.00.00.00-8, 30.23.31.60-0, 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa: pięciu sztuk urządzeń bezpieczeństwa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: pięciu sztuk urządzeń bezpieczeństwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00-6, 30.20.00.00-1, 32.32.46.00-6, 35.10.00.00-5, 48.00.00.00-8, 30.23.31.60-0, 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa: jednej sztuki systemu zarządzania infrastrukturą IT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: jednej sztuki systemu zarządzania infrastrukturą IT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.20.00.00-1, 32.32.46.00-6, 35.10.00.00-5, 48.00.00.00-8, 30.23.31.60-0, 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.