Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-15
Zduńska Wola: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na dostawę materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych oraz wyposażenia internatu ZSRCKU.
Numer ogłoszenia: 453272 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego , Wojsławice 118, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 0-43 825 14 91, faks 0-43 825 14 90.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół i Placówek Oświatowych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na dostawę materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych oraz wyposażenia internatu ZSRCKU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, hydraulicznych, elektrycznych oraz wyposażenia internatu szkolnego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 pakiety.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- . Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 7 Ustawy na poziomie 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0, 39.10.00.00-3, 31.68.00.00-6, 39.71.53.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę załącznika nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojslawice.ksiezyc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zesół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego
Wojsławice 118
98-220 Zduńska Wola.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Zesół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego Wojsławice 118 98-220 Zduńska Wola.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: materiały elektryczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oprawa rastrowa natynkowa 418N na 4 szt. świetlówek liniowych w rozmiarach (wymiary oprawy rastrowej szer. 45-50cm, dł. 60-65 cm) - 43 szt. 2. Świetlówka liniowa LT 18 W/830 G13 barwa zimna - 172 szt. (długość świetlówki odpowiednia do rozmiarów oprawy rastrowej) 3. Oprawa hermetyczna plafoniera okrągła na żarówkę 60 W kolor plafoniery kremowy lub biały- 6 szt. 4. Włącznik światła podtynkowy pojedynczy kolor biały - 20 szt. 5. Włącznik światła hermetyczny IP44 podtynkowy pojedynczy kolor biały - 3 szt. 6. Włącznik światła hermetyczny IP44 podtynkowy podwójny kolor biały - 3 szt. 7. Gniazdko podwójne podtynkowe z uziemieniem kolor biały - 55 szt. 8. Gniazdko podwójne hermetyczne IP44 podtynkowe z uziemieniem kolor biały- 5 szt. 9. Dekielki maskujące uniwersalne o 80 kolor biały - 100 szt. 10. Rozdzielnia elektryczna (skrzynka z zabezpieczeniami). Skrzynka 24-polowa, 20 zabezpieczeń. Nie hermetyczna. - 1 szt. 11. Puszki o 60 - o 80 - 60 szt. 12. Przewód DY 1,5mm2 niebieski - 100 mb 13. Przewód DY 1,5mm2 czarny - 100 mb 14. Przewód YDP 3 x 1,5mm2 - 200 mb 15. Przewód YDP 3 x 2,5mm2 - 200 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiały hydrauliczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Umywalka łazienkowa porcelanowa szerokość 50-55 cm - 9 szt. 2. Bateria umywalkowa stojąca z mieszaczem - 9 szt. 3. Muszla klozetowa kompakt uniwersalna (wylot tylny) - 5 szt. 4. Bateria natryskowa z mieszaczem wraz z natryskiem (komplet) - 4 szt. 5. Syfon umywalkowy - 9 szt. 6. Zawory kulowe ze śrubunkiem ? cala - 3 szt. 7. Zawory kulowe ze śrubunkiem ? cala - 3 szt. 8. Rura o ? ocynk dł. 6 metrów - 1 szt. 9. Rura o ? ocynk dł. 6 metrów - 4 szt. 10. Kolana ? cala zwykłe - 25 szt. 11. Kolana ? cala nyplowe - 25 szt. 12. Kolana ? cala zwykłe - 6 szt. 13. Kolana ? cala nyplowe - 4 szt. 14. Nyple ? cala - 25 szt. 15. Trójniki ? cala - 20 szt. 16. Korki ? cala - 25 szt. 17. Trójnik redukcyjny ? cala na ? cala - 6 szt. 18. Kratki ściekowe PCV o 50 - 4 szt. 19. Rura PCV o 100 długość 1 metr - 2 szt. 20. Rura PCV o 100 długość 0,5 metra - 3 szt. 21. Rura PCV o 100 długość 0,3 metra - 2 szt. 22. Kolana o 100 kąt 900 - 4 szt. 23. Kolana o 100 kąt 450 - 4 szt. 24. Kolana o 100 kąt 670 - 4 szt. 25. Kolana o 100 kąt 300 - 4 szt. 26. Kolana o 100 kąt 150 - 4 szt. 27. Trójnik o 100/100 - 2 szt. 28. Trójnik o 100/50 - 2 szt. 29. Rura PCV o 50 długość 2 metry - 4 szt. 30. Rura PCV o 50 długość 1 metr - 10 szt. 31. Rura PCV o 50 długość 0,5 metra - 6 szt. 32. Rura PCV o 50 długość 0,3 metra - 6 szt. 33. Kolana o 50 kąt 900 - 10 szt. 34. Kolana o 50 kąt 450 - 5 szt. 35. Kolana o 50 kąt 670 - 5 szt. 36. Kolana o 50 kąt 300 - 5 szt. 37. Kolana o 50 kąt 150 - 5 szt. 38. Trójnik o 50/50 z kątem 900 - 10 szt. 39. Trójnik o 50/50 z kątem 450 - 6 szt. 40. Przedłużki w ocynku o długości 2 cm - 5 cm - 25 szt. 41. Zawory i wężyki połączeniowe do kompaktów 3/8 cala lub ? cala (zależne od muszli klozetowej) - 5 szt. 42. Pasta uszczelniająco - konserwująca - 500 gram 43. Konopie (pakuły) - 500 gram 44. Złączki naprawcze GW oraz GZ 1 cal - 1 szt. 45. Złączki naprawcze GW oraz GZ 5/4 cala - 1 szt. 46. Śruby montażowe do umywalek dł. 14 cm - 24 komplety 47. Śruby montażowe do muszli klozetowych dł. 8 cm - 12 kompletów 48. Uchwyty do rur ? cala - 10 szt. 49. Mufa ? cala - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.53.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: materiały budowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gres techniczny podłogowy antypoślizgowy (wym. płytki 30 cm x 30 cm) kolor brązowy lub jasny brąz lub beżowy - 150 m2 2. Płytki ścienne łazienkowe rozm. 25 cm x 20 cm lub 25 cm x 33 cm w półpołysku kolor jasny lub średni beż- 117 m2 3. Płytki podłogowe łazienkowe matowe antypoślizgowe rozm. 30 cm x 30 cm jasny i ciemny brąz (dwubarwne)- 50 m2 4. Klej do płytek gresowych i łazienkowych podłogowych i ściennych we workach 25kg - 100 szt. 5. Bloczki betonu komórkowego wymiary 60 cm x 25 cm, gr. 24 cm- 90 szt. 6. Bloczki betonu komórkowego wymiary 60 cm x 25 cm, gr. 12 cm- 75 szt. 7. Zaprawa tynkarska w workach 20 kg - 15 worków 8. Zaprawa murarska w workach 20 kg - 15 worków 9. Krzyżyki z dystansem do fugowania - 10 op. 10. Listwy tynkarskie dł. 2,5 metra, grubość 0,8 cm - 9 szt. 11. Siatka do dociepleń w rolkach 50 mb, wys. 1 m - 1 rolka 12. Farba emulsyjna we wiadrach 15- lub 20- litrowych kolor biały - 160 litrów 13. Farba emulsyjna we wiadrach 15- lub 20- litrowych kolor kremowy lub jasny kremowy- 120 litrów 14. Tynk dekoracyjny (mozaika) grubość ziarna 1, 5mm wiadra 25 kg kolory brązy, beże- 105 wiader 15. Podkład pod mozaikę bańki 10 litrowe kolory odpowiednie do tynku strukturalnego - 25 szt. 16. Gładź szpachlowa cienkowarstwowa we worku 25 kg - 20 szt. 17. Środek gruntujący w bańkach 10 litrowych- 15 szt. 18. Gips budowlany we workach 25 kg - 2 szt. 19. Środek gruntujący powierzchnię ściany przed położeniem tynku dekoracyjnego (powodujący przyczepność) w bańkach 15 litrowych - 130 litrów 20. Akryl pod malowanie w tubach - 10 szt. 21. Folia malarska A4 w wymiarach 4 m x 5 m lub zbliżone - 10 szt. 22. Pianki montażowe niskoprężne pistoletowe - 50 szt. 23. Taśmy malarskie szer. 2, 5 cm i 3,5 cm - po 50 szt. 24. Papier ścierny grubość 60 i 40 - po 50 arkuszy 25. Kratki wentylacyjne o wymiarach 20 cm x 15 cm lub 25 cm x 17 cm - 25 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wyposażenie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykładzina podłogowa dywanowa przemysłowa polipropylenowa zawierająca włókna polipropylenowe lub wełniane albo poliestrowe (do stosowania w pomieszczeniach zbiorowego zamieszkania, użyteczności publicznej, zakładach usługowych). Posiadając atest higieniczny oraz certyfikat lub atest na działanie zewnętrznych źródeł podpalania. Grubość wykładziny 6 mm. Posiadająca atest na antyelektrostatyczność. - 342 m2 dopuszczalne kolory bordo lub ciemny brąz lub średni brąz 2. Tapczan 1-osobowy otwierany z pojemnikiem na pościel wymiary: długość 190-200 cm, szer. 90 cm, wys. 39-40 cm. Materac na ramie drewnianej i sprężynach, tapicerowany tkaniną posiadającą atest trudnozapalności. Skrzynia tapicerowana materiałem. Kolor tkaniny ciemny brąz - 52 szt. 3. Komplet pościeli: poduszka o wym. 70 cm x 80 cm, kołdra o wym. 160 cm x 200 cm. Stan surowca 100% poliester silikonowany, stan poszycia 100% mikrofibra. - 52 komplety 4. Drzwi wewnętrzne drewniane pełne szer. 80 cm lewe kolor jasna jabłoń, dopuszcza się calvados - 11 szt. 5. Drzwi wewnętrzne drewniane pełne szer. 80 cm prawe kolor jasna jabłoń, dopuszcza się calvados - 8 szt. 6. Drzwi awaryjne dwuskrzydłowe prawe przeszklone z ościeżnicą metalową kolor ramy ciemny brąz wys. 200cm-205 cm , szer. 150 cm - 2 szt. 7. Drzwi wewnętrzne drewniane pełne szer. 70 cm lewe kolor jasna jabłoń, dopuszcza się calvados - 2 szt. 8. Drzwi wewnętrzne drewniane pełne szer. 70 cm prawe kolor jasna jabłoń, dopuszcza się calvados - 4 szt. 9. Drzwi wewnętrzne drewniane pełne szer. 60 cm lewe kolor jasna jabłoń, dopuszcza się calvados - 1 szt. Wszystkie drzwi muszą zawierać szyld i klamkę w kolorze satyna oraz wkładkę mosiężną. 10. Ościeżnice stalowe (szer. 70, 80, 90 w zależności od drzwi) przeznaczone do drzwi wewnętrznych wejściowych i wewnątrzlokalowych z atestem potwierdzającym wytrzymałość połączeń skrzydełek zawiasów z ościeżnicą na obciążenia dopuszczalne, wytrzymałość połączeń skrzydełek zawiasów z ościeżnicą na obciążenia niszczące , wytrzymałość połączeń kotwi z ościeżnicą, odporność na wstrząsy, odporność na uderzenie ciałem miękkim i ciężkim - 26 szt. 11. Szafa wykonana z płyty laminowanej. Wymiary szafy: wys. 200 cm, szer. 120 cm, gł. 60 cm. Szafa wnękowa dwuskrzydłowa. W prawej części szafy znajduje się drążek do zawieszania metalowy o 25 zamknięty w kolorze chrom. W prawej części szafy na wysokości 30 cm od góry półka i na wysokości 40 cm od dołu półka. W lewej części szafy 6 półek w jednakowych odległościach jedna od drugiej. Korpus szafy w kolorze jabłoń ciemna. Fronty szafy w kolorze jabłoń jasna. Obrzeże szafy oklejone PCV o grubości 1 mm w kolorze płyty. Uchwyty szafy metalowe. Szafa na nóżkach 10 zakrytych cokołem z płyty w kolorze jabłoń jasna. - 27 szt. 12. Stolik o na stelażu metalowym chromowanym. Wymiary stolika dł. 100 cm, szer. 70 cm, wys. 74-76 cm. Blat z płyty laminowanej w kolorze jabłoń jasna. Obrzeża oklejone PCV gr. 1 mm. - 20 szt. 13. Szafka nocna wykonana z płyty laminowanej. Wymiary szafki: wys. 60 cm, szer. 50 cm, gł. 45 cm. Od góry przestrzeń otwarta na wysokości 20 cm od góry. Wewnątrz szafki nie ma półek. Korpus szafki w kolorze jabłoń ciemny. Front szafki w kolorze jabłoń jasny. Obrzeże szafki oklejone PCV gr. 1 mm w kolorze płyty. Szafka na cokole 6 cm. Uchwyt metalowy - 52 szt. 14. Krzesło tapicerowane tkaniną, na stelażu stalowym (metalowym). Kolor stelaża czarny, kolor tkaniny brązowy lub dopuszcza się ciemno brązowy. Wymiary siedziska max. 40 cm/ 40 cm. - 72 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Rozbudowa systemu księgowego
- Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi nr 1765E na odcinku Strońsko - Pstrokonie wraz z budową ronda na skrzyżowaniu dróg nr 1765E i 4919E
- Ochrona budynków Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli w roku 2026
- Zakup paczkowarki do wody
- "Zakup agregatów prądotwórczych w ramach realizacji Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Gminy Zduńska Wola"
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Zakup wyposażenia do Szkoły w Strzeszkowicach Dużych
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- DOSTAWA RATOWNICZEGO ZESTAWU HYDRAULICZNEGO O NAPĘDZIE SPALINOWYM DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŁUKOWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





