eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mławanabór personelu merytorycznego do realizacji projektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-07

Mława: nabór personelu merytorycznego do realizacji projektu
Numer ogłoszenia: 45324 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Reymonta 4, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 654 43 56, faks 23 655 29 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprmlawa.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nabór personelu merytorycznego do realizacji projektu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: nabór personelu merytorycznego do realizacji projektu Usługi Psychologa /forma zatrudnienia-umowa zlecenie/ - 73 godziny Usługi Doradcy zawodowego /forma zatrudnienia-umowa zlecenie/ - 106 godzin Usługi Pedagoga /forma zatrudnienia - umowa zlecenie/ - 20 godzin Usługi Terapeuty rodzinnego /forma zatrudnienia-umowa zlecenie/ - 20 godzin.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystarczającym będzie podpisanie oświadczenia, o którym mowa w pkt 3.1 spełnia nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełnić warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp spełnia nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z kserokopiami dyplomów potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami spełnia nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełnić warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp spełnia nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełnić warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp spełnia nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprmlawa.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mława,ul. Reymonta 4, w sekretariacie,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Mława,ul. Reymonta 4,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - realizacja projektu systemowego pt. Aktywna integracja społeczna i zawodowa w Powiecie Mławskim.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi Psychologa forma zatrudnienia-umowa zlecenie 73godziny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi Psychologa forma zatrudnienia-umowa zlecenie/ - 73 godziny 1. prowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego / w tym opracowanie diagnozy potrzeb dla 53 Uczestników Projektu - 1 godzina zegarowa na uczestnika, wsparcie psychologiczne Uczestników Projektu w zakresie podnoszenia ich kompetencji życiowych i umiejętności społecznych, dzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania problemów życiowych, wzrost samooceny, zwiększenie motywacji do poszukiwania pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi Doradcy zawodowego forma zatrudnienia-umowa zlecenie 106godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi Doradcy zawodowegoprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego w tym opracowanie diagnozy potrzeb dla 53 Uczestników Projektu 2 godziny zegarowe na jednego uczestnika.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi Pedagogaforma zatrudnienia - umowa zlecenie20 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi Pedagoga Dyżur pedagoga w ramach Punktu Konsultacyjno - Doradczego dla społeczności lokalnej, w siedzibie zamawiającego, w wymiarze 4 godziny zegarowe w miesiącu tj. łącznie 20 godzin. Wymaga się, aby porady zostały zrealizowane w okresie: od podpisania umowy do 30 listopada 2014 roku, w dni: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Szczegółowy harmonogram określi Zamawiający, w porozumieniu z Wykonawcą, w związku z tym osoba pełniąca dyżur musi być dyspozycyjna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi Terapeuty rodzinnego forma zatrudnienia-umowa zlecenie - 20 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi Terapeuty rodzinnego Dyżur terapeuty rodzinnego w ramach Punktu Konsultacyjno - Doradczego dla społeczności lokalnej, w siedzibie zamawiającego, w wymiarze 4 godziny zegarowe w miesiącu tj. - łącznie 20 godzin. Wymaga się, aby porady zostały zrealizowane w okresie: od podpisania umowy do 30 listopada 2014 roku, w dni: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Szczegółowy harmonogram określi Zamawiający, w porozumieniu z Wykonawcą, w związku z tym osoba pełniąca dyżur musi być dyspozycyjna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.