eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłuszycaUdostępnienie turystyczne wieży kościoła pw. Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski w Głuszycy



Ogłoszenie z dnia 2017-03-16

Ogłoszenie nr 45319 - 2017 z dnia 2017-03-16 r.

Głuszyca: Udostępnienie turystyczne wieży kościoła pw. Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski w Głuszycy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej - Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Oś priorytetowa 4 Środowisko i zasoby, Działanie 4.3 Dziedzictwo kulturowe, Poddziałanie 4.3.4 Dziedzictwo kulturowe - ZIT AW

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 24152-217


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głuszyca, krajowy numer identyfikacyjny 89071824800000, ul. ul. Grunwaldzka  55, 58340   Głuszyca, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 748 456 263, faks 748 456 339, e-mail um@gluszyca.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gluszyca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udostępnienie turystyczne wieży kościoła pw. Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski w Głuszycy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IiR.271.3.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na realizacji zadania pn.: Udostępnienie turystyczne wieży kościoła pw. Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski w Głuszycy. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę klatki schodowej dzwonnicy wraz z remontem elewacji w Kościele pw. Najświętszej Marii Panny Królowej Polski w Głuszycy, przy ulicy Grunwaldzkiej 83a dla turystycznego udostępnienia obiektu. Budynek podlega ochronie konserwatora zabytków. Wykaz planowanych robót budowlanych. 1.Wymiana zewnętrznych i naprawa wewnętrznych tynków dzwonnicy. 2.Renowacja zewnętrznych elementów wystroju architektonicznego. 3.Renowacje i malowanie stolarki okiennej i drzwiowej. 4.Naprawa lub wymiana uszkodzonych i założenie brakujących elementów rynien, rur spustowych i opierzeń blacharskich. 5.Malowanie ścian zewnętrznych całego obiektu. 6.Demontaż drewnianej klatki schodowej wieży (dzwonnicy) między poziomem trzecim a siódmym. 7.Montaż stalowej klatki schodowej między poziomem trzecim a siódmym. 8.Zabezpieczenie konstrukcji głównej schodów stalowych farbą ogniochronną do R60. 9.Remont ścian wewnątrz dzwonnicy między poziomem trzecim a siódmym. 10.Wykonanie renowacji i remontu barier ochronnych tarasu obejścia pierwszego (poziom siódmy). 11.Wykonanie niezbędnych robót instalacyjnych związanych z oświetleniem obiektu - iluminacja zewnętrzna oraz oświetlenie wewnętrzne dzwonnicy. 12.Wykonanie kompletnej instalacji sygnalizacji pożaru dzwonnicy oraz wnętrza kościoła. 13.Wymiana pokrycia dachowego i impregnacja więźby dachowej dzwonnicy oraz impregnacja więźby dachowej kościoła łącznie z podłogą strychu. 14.Impregnacja schodów istniejącej klatki schodowej po uprzednim przeszlifowaniu farby olejnej. 15.Impregnacja elementów drewnianych strychu (poziom 4). 16.Zamknięcie drzwiami EI60 wejścia na strych od strony dzwonnicy w poziomie 4. 17.Awaryjne oświetlenie ewakuacyjne dzwonnicy (10lx) i kościoła (1lx). 18.Wykonanie suchego pionu O80 od poziomu przyziemia do poziomu czwartego z odejściami do każdej empory (empora I - jedna nasada O52, empora II - dwie nasady O52), zakończone nasadą O110 w elewacji zewnętrznej bocznej na wysokości 80-100cm od poziomu gruntu. 19.Zabezpieczenie kościoła w gaśnice o 500% większej od wymaganej ustaleniami. 20.Wyposażenie poziomu 8 wieży (poziom 24,64) w samoczynne urządzenia gaśnicze proszkowe (wyzwalane termicznie) o masie proszku min. 12 kg. 21.Zabezpieczenie drewnianego stropu nad poziomem 8 środkami ogniochronnymi i dwoma warstwami płyty STG o podwyższonej odporności ogniowej. 22.Zamknięcie wejścia do pomieszczenia gospodarczego nad zakrystią, drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 60. Opis projektowanych rozwiązań. Planowane prace remontowe należy przeprowadzić z zastosowaniem materiałów czyszczących i renowacyjnych wysokiej jakości i posiadających wymagane atesty. Załączona do SIWZ dokumentacja obejmuje opis prac związanych z remontem detali elewacyjnych oraz wypraw tynkarskich zewnętrznych oraz remontem wypraw tynkarskich wewnątrz dzwonnicy. Osoby realizujące przedmiotowe zadanie: 1.Wszelkie prace budowlane na obiekcie zabytkowym winny być nadzorowane przez kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe związane z nadzorem nad inwestycją polegającą na przebudowie lub remoncie obiektu wpisanego do rejestru zabytków. 2.Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, minimum 4 osób wykonujących roboty budowlane, tj. roboty instalacyjne, budowlane, montażowe. 3.Wykonawca, w terminie 5 dni, licząc od dnia udzielenia zamówienia, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii umów o pracę, sporządzonych w sposób uniemożliwiający odczytanie danych wrażliwych, tj. adresu zamieszkania, numeru PESEL, wysokości wynagrodzenia itp., zawartych z ww. pracownikami, przy pomocy których będzie on realizował umowę. 4.W przypadku ustania, w okresie trwania umowy, stosunku pracy wobec któregokolwiek z pracowników realizujących zamówienie, o których mowa wyżej i zatrudnienia w jego miejsce innego pracownika, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii umowy z każdym nowym pracownikiem, mającym realizować przedmiot zamówienia. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni od dnia dokonania zmiany pracownika. 5.Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 2 dni roboczych i w formie określonej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia wyjaśnień i/lub złożenia dodatkowych dokumentów w powyższym zakresie. 6.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca integralną część SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45261000-4, 45310000-3, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT704999.74
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wałbrzyskie Konsocjum Budowlane Sp. z o.o.,  biuro@wkbwalbrzych.pl,  ul. Ludowa 60,  58-304,  Wałbrzych,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 867149.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 867149.68
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 867149.68
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.