eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemień › Dostawa zestawów komputerowych, systemów operacyjnych, oprogramowania antywirusowego oraz szerokopasmowego Internetu dla beneficjentów projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Siemień - eInclusion

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-02

Siemień: Dostawa zestawów komputerowych, systemów operacyjnych, oprogramowania antywirusowego oraz szerokopasmowego Internetu dla beneficjentów projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Siemień - eInclusion
Numer ogłoszenia: 452 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243593 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemień, Ul. Stawowa 1B, 21-220 Siemień, woj. lubelskie, tel. (083) 354 70 01, faks (083) 354 70 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych, systemów operacyjnych, oprogramowania antywirusowego oraz szerokopasmowego Internetu dla beneficjentów projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Siemień - eInclusion.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 169 zestawów komputerowych (jednostka centralna, monitor), systemów operacyjnych, oprogramowania antywirusowego oraz świadczenie usługi dostarczenia szerokopasmowego Internetu dla gospodarstw domowych w ramach realizacji projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Siemień - eInclusion finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: Dostawę 109 zestawów komputerowych: Dostawa zestawów komputerowych wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem antywirusowym dla Beneficjentów ostatecznych, Instalacja i uruchomienie sprzętu u Beneficjentów ostatecznych wyłonionych w ramach rekrutacji, w miejscach ich użytkowania - 109 adresów na terenie Gminy Siemień, Dostawę 60 zestawów komputerowych wraz z systemem operacyjnym, oprogramowaniem antywirusowym dla jednostek sektora publicznego; Świadczenie usługi bezprzewodowego mobilnego dostępu do sieci Internet na terenie Gminy Siemień dla 109 zestawów komputerowych przekazanych Beneficjentom Ostatecznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Wskazane w specyfikacji znaki towarowe i patenty są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione wymagania należy traktować jako minimalne. Poprzez postanowienia dotyczące minimalnych parametrów, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnodostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach na poziomie co najmniej parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Obowiązek wykazania, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy (Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających oferowany przedmiot zamówienia). Wymagane jest aby Wykonawca dostarczył wszelkie niezbędne poprawnie wypełnione dokumenty do realizacji gwarancji oraz legalnego używania oprogramowania (karty gwarancyjne, licencje). Zakup licencji powinien mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy innej opłaty powodującej utrzymanie jej ważności. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Sprzęt i oprogramowanie, muszą być fabrycznie nowe tzn. wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 r. nieużywane, nieeksponowane. Na dostarczony sprzęt wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji. Lista Beneficjentów Ostatecznych zostanie przekazana Wykonawcy w momencie podpisania umowy. Zamawiający oświadcza, że przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w celu realizacji projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Siemień - eInclusion. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka VIII Oś Priorytetowa Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Zamawiający dopuszcza możliwość nieograniczonej zmiany podmiotów, na rzecz których następować będzie użyczenie sprzętu i oprogramowania. Wykonawca w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedstawić Kierownikowi projektu harmonogram realizacji instalacji na adresach Beneficjentów Ostatecznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp.J., ul. Kościuszki 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 498682,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 551581,20

  • Oferta z najniższą ceną: 529000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 627755,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.