Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-05
Opole: Remont i wymiana oznakowania pionowego
i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
wraz z bieżącym utrzymaniem tych urządzeń
na drogach krajowych
na terenie GDDKiA Oddział w Opolu
w latach 2008 - 2011 z podziałem na 5 części
Numer ogłoszenia: 45252 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wymiana oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu wraz z bieżącym utrzymaniem tych urządzeń na drogach krajowych na terenie GDDKiA Oddział w Opolu w latach 2008 - 2011 z podziałem na 5 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie ( każda z części ) obejmuje : a) wymianę , remont , ustawienie stalowych barier ochronnych , b) wymianę , ustawienie znaków pionowych , c) wymianę , ustawienie znaków pionowych tablicowych , d) ustawienie słupków prowadzących , e) ustawienie słupków przeszkodowych i krawędziowych , f) wymianę słupków do znaków , g) ustawienie ogrodzeń segmentowych i łańcuchowych , h) malowanie poręczy i ogrodzeń , i) mycie znaków i pachołków , j) mycie barier
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: - część nr 1 - 41.000 zł , - część nr 2 - 62.000 zł , - część nr 3 - 34.000 zł , - część nr 4 - 32.000 zł , - część nr 5 - 28.000 zł ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podlegać wykuczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Pzp ; 2.1.1) posiadać łączny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe , a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe - na podstawie ,,Rachunku zysków i strat,, pozycja ,,Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów,, lub ,,Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi,, - w wysokości nie mniejszej niż 3,0 mln zł ; 2.1.2) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000 zł ; 2.2.dysponować następującymi osobami : - w przypadku składania oferty na jedną lub dwie części przedmiotowego zamówienia : - osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą : stosowne uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych ( tj. kierowania robotami) w branży drogowej , należącą do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót , - osobą na stanowisko majstra ( jako kierujący brygadą roboczą ) posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie na takim stanowisku , - w przypadku składania oferty na trzy lub więcej części przedmiotowego zamówienia : - po dwie osoby na w/w stanowiska kierownika robót oraz majstra ; 2.3. dysponować niżej wymienionym sprzętem ( narzędziami i urządzeniami ) : - w przypadku składania oferty na jedną lub dwie części przedmiotowego zamówienia : - wiertnica do wykonywania otworów pod słupki - 1 szt. - wibromłot do pogrążania słupków - 1 szt. - żuraw samochodowy 4 Mg - 1 szt. - myjka mechaniczna na środku transportowym - 1 szt. - w przypadku składania oferty na trzy lub więcej części przedmiotowego zamówienia : - podwójną ilością w/w sprzętu ( narzędzi i urządzeń ) ; 2.4. wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , zrealizował należycie roboty budowlane polegające na : - ustawieniu barier ochronnych stalowych i/lub ich remoncie , bądź wymianie na nowe istniejących barier ochronnych w ilości łącznej co najmniej 3000 mb . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złozonych przez Wykonawców zasadzie : spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie o spełnienieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ; 1.3 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS ) ; 1.4 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp ; 1.5 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp ; 2.1 bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 pełne lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za wszystkie pełne lata obrotowe . W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty za okres jak w zdaniu poprzednim potwierdzajace spełnienie warunku w zakresie przychodu . ; 2.2 informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy ; 2.3. wykaz osób przewidzianych na stanowiska kierownika robót i majstra wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wymaganymi ( w przypadku kierownika robót ) dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ; 2.4.wykaz narzędzi i urządzeń ( sprzętu ) wymaganych do wykonania zamówienia ; 2.5. informacja o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzająca spełnienie warunku w zakresie doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: /www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA O/Opole , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole , pok. 307-308 ( Wydział zamówień publicznych ) - specyfikacja bezpłatna ..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 09:50, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu , pok. nr 101 - sekretariat ( I piętro )..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr sprawy : GDDKiA-O/Op-R-2/11-418/04/08
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont i wymiana oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu wraz z bieżącym utrzymaniem na drogach krajowych - Rejon w Brzegu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymiana , remont , ustawienie stalowych barier ochronnych - 40 Mg , - wymiana , ustawienie znaków pionowych - 2000 szt , - wymiana , ustawienie znaków pionowych tablicowych - 460 m2 , - ustawienie słupków prowadzących - 4400 szt , - ustawienie słupków przeszkodowych i krawędziowych - 560 szt , - wymiana słupków do znaków - 3360 m , - ustawienie ogrodzeń segmentowych i łańcuchowych - 720 m , - malowanie poręczy i ogrodzeń - 1000m , - mycie znaków i pachołków - 4000 szt + 1200 m2 + 20000 szt , - mycie barier - 36400 m ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8, 45.23.32.80-5, 45.23.32.92-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont i wymiana oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu wraz z bieżącym utrzymaniem na drogach krajowych - Rejon w K-Koźlu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymiana , remont , ustawienie stalowych barier ochronnych - 80,8 Mg , - wymiana , ustawienie znaków pionowych - 2660 szt , - wymiana , ustawienie znaków pionowych tablicowych - 700 m2 , - ustawienie słupków prowadzących - 3600 szt , - ustawienie słupków przeszkodowych i krawędziowych - 360 szt , - wymiana słupków do znaków - 2400m , - ustawienie ogrodzeń segmentowych i łańcuchowych - 2800 m , - malowanie poręczy i ogrodzeń - 2000 m , - mycie znaków i pachołków - 10400 szt + 5600 m2 + 23200 szt , - mycie barier - 97200 m..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8, 45.23.32.80-5, 45.23.32.92-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont i wymiana oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu wraz z bieżącym utrzymaniem na drogach krajowych - Rejon w Kluczborku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymiana , remont , ustawienie stalowych barier ochronnych - 44 Mg , - wymiana , ustawienie znaków pionowych - 1260 szt , - wymiana , ustawienie znaków pionowych tablicowych - 540 m2 , - ustawienie słupków prowadzących - 2120 szt , - ustawienie słupków przeszkodowych i krawędziowych - 80 szt , - wymiana słupków do znaków - 1080 m , - ustawienie ogrodzeń segmentowych i łańcuchowych - 400 m , - malowanie poręczy i ogrodzeń - 1880 m , - mycie znaków i pachołków - 14800 szt + 6000 m2 + 25600 szt , - mycie barier - 56100 m..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8, 45.23.32.80-5, 45.23.32.92-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont i wymiana oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu wraz z bieżącym utrzymaniem na drogach krajowych - Rejon w Nysie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymiana , remont , ustawienie stalowych barier ochronnych - 60 Mg , - wymiana , ustawienie znaków pionowych - 1680 szt , - wymiana , ustawienie znaków pionowych tablicowych - 180 m2 , - ustawienie słupków prowadzących - 2400 szt , - ustawienie słupków przeszkodowych i krawędziowych - 160 szt , - wymiana słupków do znaków - 2880 m , - ustawienie ogrodzeń segmentowych i łańcuchowych - 600 m , - malowanie poręczy i ogrodzeń - 920 m , - mycie znaków i pachołków - 6960 szt + 8800 m2 + 16200 szt , - mycie barier - 4200 m ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8, 45.23.32.80-5, 45.23.32.92-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont i wymiana oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu wraz z bieżącym utrzymaniem na drogach krajowych - Rejon w Opolu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymiana , remont , ustawienie stalowych barier ochronnych - 28 Mg , - wymiana , ustawienie znaków pionowych - 1120 szt , - wymiana , ustawienie znaków pionowych tablicowych - 260 m2 , - ustawienie słupków prowadzących - 1400 szt , - ustawienie słupków przeszkodowych i krawędziowych - 600 szt , - wymiana słupków do znaków - 440 m , - ustawienie ogrodzeń segmentowych i łańcuchowych - 2200 m , - malowanie poręczy i ogrodzeń - 2800 m , - mycie znaków i pachołków - 24000 szt + 4000 m2 + 20000 szt , - mycie barier - 8400 m ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8, 45.23.32.80-5, 45.23.32.92-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [D/6/TP/2025] Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez "Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Budowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska na odcinku granica powiatu rzeszowskiego i powiatu niżańskiego - Nowy Nart
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Zagospodarowanie terenu wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Nowa, ks. Piotra Skargi we Wrocławiu.
- Utrzymanie istniejącego oraz wykonywanie i utrzymanie nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenach będących w administrowaniu ZTP
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1978R (ul. Pużaka w km od 0+418 do 1+054) w Krośnie
więcej: Wznoszenie barier drogowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





