Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2005-09-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawa systemu wideokonferencyjnego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Górnośląska Agencja Przekształceń Przedsiębiorstw S.A., do kontaktów: Kantor Tomasz, ul. Astrów 10, 40-045 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2516421-3, 2512446, fax 032 2515831, e-mail: biuro@gapp.pl, www.gapp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa systemu wideokonferencyjnego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: system wideokonferencyjny mostek wideokonferencyjny terminale wideokonferencyjne. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: GAPP SA. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.00.00.00 - Sprzęt i aparatura radiowa, telewizyjna, komunikacyjna, telekomunikacyjna i podobna Kod CPV wg słownika 2008: 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130.000,00 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.11.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: system wideokonferencyjny 7.500,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie z SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: zgodnie z SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: zgodnie z SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: zgodnie z SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: zgodnie z SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Tak. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.10.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.10.2005, godzina 10:15, GAPP SA, Katowice ul. Astrów 10 sala 102.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Tak. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Nr SPOWKP/1.1.2/38/061 Dostosowanie warunków lokalowych i sprzętowych GAPP S.A. warunkiem utworzenia Śląskiej Sieci Instytucji Doradczo-Szkoleniowych. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 26.08.2005.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup doposażenia pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Odkrywając granice nowoczesnej edukacji - cykl szkoleń dla Zespołu Szkół nr 1 w Zgierzu".
- Wykonanie instalacji kabla światłowodowego i przeciwpożarowego do budynku nr 36 Laboratorium Chemiczno-Technologicznego COBORU w Słupi Wielkiej wraz z integracją z istniejącymi syst. ppoż i syst. TV
- Dostawa sprzętu oraz wdrożenie usług katalogowych w Gminie Zaniemyśl
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz elementów zabudowy i wyposażenia technologicznego wnętrza strefy obsługi zwiedzających i punktu gastronomicznego w siedzibie Muzeum
- UTWORZENIE ŻŁOBKA NR 1 PRZY UL. PUŁASKIEGO 7A W MYSZKOWIE - ZAD. DOF. W RAMACH PROGR. AKTYWNY MALUCH +2022-2029: CZ. 1 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA ŻŁOBKA CZ. 2 - SPRZĘT AGD I SPRZĘT ELEKTRONICZNY
- Dostawa sprzętu RTV
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





