eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem PCV



Ogłoszenie z dnia 2005-09-02

POZYCJA 45241

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem PCV Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Gdański, do kontaktów: Felicja Kondracka, pok. 121, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk, tel. 058 5523741, fax 058 5523741, e-mail: fkz@univ.gda.pl, www.univ.gda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem PCV. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem PCV zgodnie ze SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jednostki Organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.30.00 - Meble laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 36.12.31.00 - Stoły laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.10.00 - Stoły laboratoryjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Pow. 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Zgodnie z opisem zawartym w SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.06.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 30 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z opisem zawartym w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - przedstawią ofertę zgodną z wymogami Prawa Zamówień Publicznych z 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. 2 2004 r. Nr 19, poz.177), oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art 24 i spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawy oraz charakterem zamówienia i prowadzą działalność, tożsamą z niniejszym zamówieniem, - wykażą się wykonaniem tj. zakończeniem w ciągu ostatnich 3 lat, licząc od terminu składania ofert, co najmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, na wartość przedmiotu zamówienia powyżej 130.000 EURO, (w ciągu roku zamówienia mogą być zsumowane), udokumentowanych załączonymi potwierdzeniami wykonania ich należycie z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, nazwy i adresu odbiorcy oraz daty ich realizacji (zakończenia), - wykażą się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (par. 1 ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 7 kwietnia 2004 r.) na kwotę nie mniejszą niż przedmiot zamówienia, - posiadają zdolność kredytową lub kwotę na rachunku bankowym, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (par.1 ust.3 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 7 kwietnia 2004 r.)aw szczególności Zamawiający wymaga, aby z dokumentu wynikało, że Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 20% zaoferowanej ceny o brutto (może być wyciąg z rachunku bankowego), lub będzie miał udzielony kredyt na kwotę nie mniejszą niż 20% zaoferowanej ceny brutto, - spełniają ustawowy obowiązek wniesienia wadium - 30.000 PLN przed upływem terminu składania ofert, - wykonują meble laboratoryjne - spełniające warunki określone w PN, PN- EN. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. aktualny (umożliwiający identyfikacje osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) odpis z właściwego rejestm albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument powinien być złożony w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem), 2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (dotyczy osób fizycznych, wspólników spółki jawnej, partnera lub członka zarządu spółki partnerskiej, komplementariusza spółki komandytowej oraz spółki komandytowo - akcyjnej, jak i urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. Niniejsze nie dotyczy ewentualnego (nych) pełnomocnika (ników). W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt. 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: o braku prawomocnego orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary [Dz,U. z 2002r, Nr 197, poz. 1661] (dotyczy podmiotów zbiorowych - tzn. osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, z wyłączeniem Skarbu Państwa, spółek handlowych z udziałem Skarbu Państwa, spółek kapitałowych w organizacji, podmiotów w stanie likwidacji oraz przedsiębiorcy nie będącym osobą fizyczną, a także zagranicznych jednostek organizacyjnych) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 4. strona tytułowa oferty - wg. załączonego wzoru oferty (do SIWZ), - wypełniona i podpisana, przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 5. załącznik nr 1 - (do SIWZ), wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu* (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 6. załącznik nr 2 - (do SIWZ), oświadczenie Wykonawcy że spełnia warunki określone w art. 22 ust. l oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez 7. załączhik nr 3 - (do SIWZ ), parafowany projekt umowy podpisany, przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww, dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 8. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub dokument (zaświadczenie) potwierdzający, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 9. aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub dokument (zaświadczenie) potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 10. informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (par. 1 ust.3 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 7 kwietnia 2004r.) a w szczególności Zamawiający wymaga, aby z dokumentu wynikało, że Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 20% zaoferowanej ceny brutto (może być wyciąg z rachunku bankowego), lub będzie miał udzielony kredyt na kwotę nie mniejszą niż 20% zaoferowanej ceny brutto, podpisana przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniany przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 11. dowód wpłacenia / wniesienia wadium w wysokości 30.000 PLN (trzydzieści tysięcy złotych), w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej, należy w ofercie złożyć kopię dokumenty a oryginał załączyć w osobnej kopercie - z dopiskiem "wadium do przetargu na dostawę mebli laboratoryjnych wraz z montażem. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem), 12. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (par. 1 ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 7 kwietnia2004 r.) na kwotę nie mniejszą niż przedmiot zamówienia, podpisana przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 13. załącznik nr 4 (do SIWZ), w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (par. 1 ust.2 pkt 6 Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 7 kwictnia2004 r.): w tym przypadku należy przedstawić wykaz wykonanych tj. zakończonych w ciągu ostatnich 3 lat, licząc od 2002 r. do terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, na wartość przedmiotu zamówienia powyżej 130.000 EURO ( w ciągu roku zamówienia mogą być zsumowane ), udokumentowanych załączonymi potwierdzeniami wykonania ich należycie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia , nazwy, adresu odbiorcy oraz daty ich realizacji (zakończenia), podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 14. zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (par. 1 ust.2 pkt 6 Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 7 kwietnia2004r,)w tym przypadku należy przedstawić: aktualny atest higieniczny E-1 na płytę wiórową, atest higieniczny wystawiony przez PZH w Warszawie na blaty z żywic epoksydowych, atest badań wytrzymałościowych na fotele i taborety, aktualny certyfikat CE lub (B), na podłączenia elektryczne - wykonanie zabezpieczenia przeciwpożarowego zgodnego z PN IEC - 60364 - 4 - 41 oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, atest bezpieczeństwa na drabinki laboratoryjne i stopnie przejezdne, podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przdsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 15. Załącznik nr 5 (do SIWZ) - oświadczenie, że dostarczone meble laboratoryjne spełniają warunki określone w PN, PN-EN podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.10.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.10.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Członkowie Komisji Przetargowej. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 18.10.2005, godzina 12:00, w budynku Rektoratu UG, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, pok. 319 (III piętro).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 25.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.