Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-16
Ogłoszenie nr 45241 - 2017 z dnia 2017-03-16 r.
Józefów: Projektowanie przebudowy 22 ulic ( część 1 : 12 ulic, część 2 : 10 ulic
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Józefów, krajowy numer identyfikacyjny
1326872900000, ul.
ul. Kardynała Wyszyńskiego
1,
05420
Józefów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 790 000, e-mail
m.fiedukowicz@jozefow.pl, faks
227 895 102.
Adres strony internetowej (URL): http://jozefow.bip.eur.pl/public/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
http://jozefow.bip.eur.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://jozefow.bip.eur.pl/public/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://jozefow.bip.eur.pl/public/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
W formie pisemnej. składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Miasta Józefowa, Biuro Obsługi Klienta ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projektowanie przebudowy 22 ulic ( część 1 : 12 ulic, część 2 : 10 ulic
Numer referencyjny: POŚ.271.12.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
1
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przygotowanie dokumentacji technicznej -dokonanie inwentaryzacji stanu istniejącego pasa drogowego (zjazdy ,miejsca postojowe, chodniki, istniejącą infrastrukturę techniczną) - zagospodarowanie pasa drogowego poprzez wyznaczenie pasa jezdni bez krawężnikowania, (rezerwa terenu dla chodnika wzdłuż jezdni) zjazdów z krawężnikowaniem z czterech stron, chodnika tylko jako dojście do furtki ,ze szczególnym uwzględnieniem sposobu odwodnienia jezdni i zagospodarowania poboczy - dodatkowo w ulicach Malinowskiego, Jachowicza, Polna, Rodziewiczówny, Malinowa zagospodarowanie pasa drogowego z uwzględnieniem ruchu rowerowego, zgodnego ze Standardami projektowymi i wykonawczymi dla systemu rowerowego Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego (WOF), stanowiącymi Załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia. -wykonanie opisu określającego rodzaj, zakres i sposób wykonania robót, dla ulic Malinowskiego, Jachowicza, Polna, Rodziewiczówny, Malinowa wykonanie osobnego opisu dotyczącego ruchu rowerowego. -wykonanie szkiców i rysunków (projekt zagospodarowania działek drogowych na aktualnej mapie zasadniczej) oraz rysunek przekroju podłużnego zaprojektowanego pasa drogowego w skali 1:500) - uzyskanie innych pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami. - opracowanie specyfikacji wykonania i odbioru robót, dla ulic Malinowskiego, Jachowicza, Polna, Rodziewiczówny, Malinowa wykonanie osobnego opracowania w zakresie projektu dotyczącego ruchu rowerowego. - wykonanie przedmiaru robót, dla ulic Malinowskiego, Jachowicza, Polna, Rodziewiczówny, Malinowa wykonanie osobnego przedmiaru w zakresie projektu dotyczącego ruchu rowerowego. -wykonanie kosztorysu inwestorskiego, dla ulic Malinowskiego, Jachowicza, Polna, Rodziewiczówny, Malinowa wykonanie osobnego przedmiaru w zakresie projektu dotyczącego ruchu rowerowego. - sporządzenie informacji BIOZ, dla ulic Malinowskiego, Jachowicza, Polna, Rodziewiczówny, Malinowa wykonanie osobnego opracowania w zakresie projektu dotyczącego ruchu rowerowego. -Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót w ilości 3 egz. w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej. - Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami w ilości 3 egz. w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej. .-przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia robót budowlanych zgodnie z art.29,30,31 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz.U.2013.1409 j. t. ze zmianami) w ilości 4egz.w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej. Projekty muszą być uzgodnione w Referacie Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Józefowa oraz dla ulic Malinowskiego, Jachowicza, Polna, Rodziewiczówny, Malinowa dodatkowo uzgodnione w Referacie Realizacji Projektów Urzędu Miasta Józefowa w terminie umożliwiającym dokonanie akceptacji i poprawek. W celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego przy projektowaniu przebudowy wyżej wymienionych ulic należy przewidzieć budowę skrzyżowań wypiętrzonych dostosowanych do sąsiednich ciągów komunikacyjnych. Miejsca skrzyżowań wypiętrzonych będą na bieżąco uzgadniane z Zamawiającym.
II.5) Główny kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 4
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli :
dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania robót w specjalności drogowej, która w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert pracowała przy co najmniej 2 projektach z branży drogowej, posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe i należy do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
oraz posiada doświadczenie tj.
w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 3 dokumentacje projektowe w branży drogowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 90.00 |
doświadczenie osób przewidzianych do realizacji zamówienia | 10.00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Dopuszczalny zakres zmian umowy : 1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku konieczności wykonania prac zamiennych , 2) zmiana terminu wykonania umowy spowodowana działaniem siły wyższej o charakterze nadzwyczajnym, 3) zmiana terminu wykonania umowy spowodowana opóźnieniem w wydaniu zezwoleń bądź uzgodnień, jeżeli przyczyna zwłoki nie będzie leżała po stronie Wykonawcy, przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie okres zwłoki, przy czym o przedłużających się uzgodnieniach Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego na piśmie nie później niż 10 dni przed upływem terminu realizacji umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28/03/2017, godzina: 9:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: część 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. ul. Malinowa -droga gminna o nawierzchni gruntowej, szerokość pasa drogowego około 8mb, długość około 580mb
2. ul. Jagodowa-droga gminna o nawierzchni gruntowej, szerokość pasa drogowego około 4,2mb, długość około 535 mb.
3. ul. Bartosza-droga gminna o nawierzchni gruntowej szerokość pasa drogowego około 8mb, długość około 190mb.
4. ul. Dąbrowskiej-droga gminna o nawierzchni gruntowej szerokość pasa drogowego około 12mb.długość około 170mb. Skrzyżowanie z drogą powiatową ul Sikorskiego.
5. ul. Kwiatowa (na odcinku od ul. Sobieskiego do ul. Dobrej) droga gminna o nawierzchni gruntowej szerokość pasa drogowego około 9,8mb,długość około 195mb.
6. ul. Niezapominajki ( od ul. Dobrej do ul. Szucha) droga gminna o nawierzchni gruntowej szerokość pasa drogowego około 10-7,0mb.długość około 270mb
7. ul. Nałkowskiej droga kategorii gminnej o nawierzchni gruntowej o szerokości pasa drogowego około 10,50-5,20 mb i długości około 170mb
8. ul. Zagłoby droga kategorii gminnej o nawierzchni gruntowej o szerokości pasa drogowego około 10mb i długości około 175mb
9. ul. Gałczyńskiego droga kategorii gminnej o nawierzchni gruntowej o szerokości pasa drogowego około 8mb i długości około 415mb
10. ul. Grottgera (od Dobrej do Sobieskiego) droga kategorii gminnej o szerokości pasa drogowego około 8-10 mb i długości około 190mb
11. ul. Wańkowicza droga kategorii gminnej o nawierzchni gruntowej o szerokości pasa drogowego około 10mb i długości około 215mb
12. ul. Złotej Jesieni droga kategorii gminnej o nawierzchni gruntowej o szerokości pasa drogowego około 8-10mb i długości około 885mb
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 2
Nazwa: Część 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. ul. Armii Krajowej (od ul. Wawerskiej do ul. Samorządowej ) droga gminna o nawierzchni gruntowej, szerokość pasa drogowego około 8,0mb,długość około 120,00m
2. ul. Ejsmonda -droga gminna o nawierzchni gruntowej szerokość pasa drogowego około 8,5-7,70mb. długość około 520mb. W pasie drogowym umieszczony jest bunkier który zawęża jezdnię należy dostosować stałą organizację ruchu do istniejącej sytuacji, bez rozbiórki budowli bunkra.
3. ul. Staszica-droga gminna o nawierzchni gruntowej szerokość pasa drogowego około 8.5-9,5mb, długość około 160,0mb
4. ul. Mała (od ul. Wawerskiej do ul. Samorządowej) droga gminna o nawierzchni gruntowej, szerokość pasa drogowego około 6,50mb ,długość około 100,0mb
5. ul. Gołębia (od Orlej do Bez nazwy nr24) droga kategorii gminnej o nawierzchni nieutwardzonej o szerokości pasa drogowego około 12mb i długości około 360,00mb
6. ul. Polna (od Wawerskiej do Bema) droga kategorii gminnej o nawierzchni gruntowe o szerokości pasa drogowego około15,00mb i długości około 880mb
7. ul. Ogrodowa (od Wawerskiej do Ejsmonda) droga kategorii gminnej o nawierzchni gruntowej o szerokości pasa drogowego około 7,00mb i długości około 330mb
8. ul. Jachowicza - droga kategorii gminnej o nawierzchni gruntowej o szerokości pasa drogowego około 7-10,00mb i długości około 765mb ,skrzyżowanie z drogą powiatową
9. ul. Rodziewiczówny (od Kościuszki do Wodociągowej) droga kategorii gminnej o nawierzchni gruntowej o szerokości pasa drogowego około 7-10,00mb i długości około 1050mb
10. ul. Malinowskiego.- na odcinku od ul. Dzikiej do ul. Jachowicza , droga kategorii gminnej o nawierzchni gruntowej, o szerokości pasa drogowego około 10-12,00mb i długości około 500 mb .
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Olofa Palmego w Józefowie w roku szkolnym 2024/2025
- Termomodernizacja leśniczówki Króle nr inw. 110/28 wraz z przebudową budynku (II)
- Dowóz uczniów do szkół podstawowych w Józefowie w roku szkolnym 2024/2025
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na gruncie o mocy od 38,4 kWp do 38,6 kWp na terenie CNBOP-PIB w Józefowie ul. Nadwiślańska 213
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie pawilonu nr 1 i budowie nowego budynku z przeznaczeniem na udzielanie świadczeń zdrowot..
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- "Przebudowa i remont dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nowe Ostrowy wraz z modernizacją infrastruktury technicznej drogowej"
- OPRAC. KOMPL. DOK. PROJ.DLA ZAD.PN.ROZBUDOWA DR.POW. 1514C MĄKOWARSKO-SOKOLE KUŹNICA-KORONOWO W RAM. ZAD.:ROZWÓJ TRAS TURYST. POPRZEZ BUDOWĘ ŚCIEŻKI ROW. SOKOLE KUŹ.-KORONOWO WRAZ Z PEŁ. NADZ.AUTOR.
- Zaprojektowanie i budowa kompleksu basenów letnich z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem u zbiegu ul. Wyszyńskiego i Granicznej w Mińsku Maz. na podstawie koncepcji architektonicznej i PFU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.