To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-22
Poznań: PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA PN. PIERWSZY KROK W BIZNESIE
Numer ogłoszenia: 45237 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24683 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8345640, 8345688, faks 061 8339808.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA PN. PIERWSZY KROK W BIZNESIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Pierwszy krok w biznesie dla maksymalnie 144 osób, skierowanych w maksymalnie 12 grupach liczących po 7 - 14 uczestników. Uczestnikami szkolenia będą klienci Poznańskiego Ośrodka Wspierania Przedsiębiorczości, którzy rozważają możliwość podjęcia działalności gospodarczej. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy dotyczącej podstaw zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga, aby kurs dotyczył praktycznych aspektów podejmowania działalności gospodarczej oraz przygotowywał do samodzielnego zaplanowania przedsięwzięcia gospodarczego i prowadzenia własnej firmy. Zamawiający planuje pierwszą grupę szkoleniową uruchomić w kwietniu, a kolejne grupy zaplanowane są do połowy grudnia 2016 roku. Zamawiający wymaga, aby program szkolenia obejmował 16 godzin lekcyjnych, zrealizowanych w ciągu 4 dni, uwzględniał podział na zajęcia teoretyczne i praktyczne, z wykorzystaniem stanowiska komputerowego dla każdego uczestnika szkolenia oraz zawierał dokładne opisy zadań i ćwiczeń wykonywanych przez uczestników. Wykonawca składając ofertę jest zobowiązany do załączenia programu szkolenia zawierającego szczegółowy plan nauczania określający zakres zajęć edukacyjnych, omawiany w poszczególnych tematach, szczegółowe treści nauczania oraz liczbę godzin praktycznych i teoretycznych przeznaczonych na omówienie każdego tematu. Program szkolenia winien zawierać co najmniej następujące zagadnienia: BLOK I - Przygotowanie do zaplanowania działalności gospodarczej 1. Pomysł na biznes - analiza rynku, zarządzanie i planowanie w firmie. 2. Marketing - promocja i wizerunek firmy, pozyskiwanie klientów. 3. Biznesplan - zasady sporządzania. 4. Finansowanie działalności gospodarczej - źródła i zasady pozyskiwania. BLOK II - Formalno-prawne aspekty zakładania działalności gospodarczej 1. Obowiązujące akty prawne. 2. Procedura rejestracji jednoosobowej działalności gospodarczej oraz spółki cywilnej. 3. Opracowanie praktyczne, w wersji papierowej i elektronicznej dokumentów rejestrowych firmy (wpis i zmiany w CEIDG, baza przedsiębiorców, urząd statystyczny - wyszukiwarka PKD). 4. Wymogi dotyczące prowadzenia działalność gospodarczej - pozwolenia, koncesje, licencje, itp. BLOK III - Rozliczenia księgowe w firmie 1. Formy opodatkowania działalności gospodarczej. 2. Podatek VAT. 3. Rodzaje dokumentacji księgowej. 4. Rozliczenia z ZUS i US również przy wykorzystaniu internetu. Program winien również uwzględniać metody szkoleniowe, sposób organizacji zajęć teoretycznych i praktycznych w poszczególnych dniach szkolenia, wykaz literatury wykorzystywanej w trakcie szkolenia. Zamawiający informuje, że szkolenie będzie w 100% finansowane ze środków publicznych. Istotnym warunkiem zamówienia jest: - rozpoczęcie szkolenia w terminie maksymalnie 7 dni od poinformowania przez Zleceniodawcę o takiej potrzebie, - łączny czas trwania jednej grupy szkoleniowej - 16 godzin lekcyjnych realizowanych w ciągu 4 dni, w godzinach popołudniowych (od godz. 16.30) z uwzględnieniem około 15 minutowej przerwy, - prowadzenie zajęć na terenie miasta Poznania, - zapewnienie i przekazanie na własność każdemu uczestnikowi szkolenia: 1) programu szkolenia zawierającego tematykę zajęć oraz ich wymiar godzinowy, 2) materiałów szkoleniowych w formie papierowej zgodnych z zakresem tematycznym szkolenia oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, obejmujących co najmniej autorski skrypt wykonawcy lub inny podręcznik odpowiadający tematyce szkolenia oraz obowiązujące aktualnie druki rejestrowe i zgłoszeniowe do odpowiednich urzędów związane z założeniem działalności gospodarczej, - przekazanie Zamawiającemu w wersji papierowej jednego kompletu materiałów szkoleniowych do akceptacji przed rozpoczęciem pierwszej grupy szkolenia, - zapewnienie i przekazanie na własność każdemu uczestnikowi szkolenia odpowiednich materiałów piśmienniczych (notatnik, długopis), - prowadzenie zajęć przez osoby spełniające warunki zawarte w pkt V ppkt 4, - zapewnienie warunków socjalnych, w tym nieodpłatnie wody pitnej butelkowanej dla uczestników szkolenia (w ilości minimum 0,5 l na osobę na dzień), - dysponowanie odpowiednią salą szkoleniową, - zapewnienie samodzielnego stanowiska komputerowego dla każdego uczestnika szkolenia, celem umożliwienia każdemu uczestnikowi praktycznego wykonywania prac będących przedmiotem szkolenia, - wydanie uczestnikom, dokumentów o ukończeniu szkolenia zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy z dnia 14.05.2014 roku (Dz. U. z 2014 roku poz. 667) zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Robert Staluszka Europejska Akademia Handlu i Przedsiębiorczości, UL. ZIELONA 8, 88-430 JANOWIEC WLKP., kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17771,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14515,20
Oferta z najniższą ceną: 1405,44 / Oferta z najwyższą ceną: 24491,52
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





