eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ SALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 W PILE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-05

Piła: ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ SALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 W PILE
Numer ogłoszenia: 45235 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, fax 067 2109332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ SALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 W PILE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu wokół sali sportowej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im Komisji Edukacji Narodowej w Pile, ul. Teatralna 1, 64-920 Piła. W zakres prac wchodzą: 1. Roboty rozbiórkowe, m. in.: karczowanie pni, rozebranie muru kamiennego, rozebranie schodów, mechaniczna rozbiórka nawierzchni betonowej, rozbiórka chodnika, rozbiórka obrzeży betonowych, wywiezienie gruzu. 2. Roboty nawierzchniowe - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - chodniki, deptak, droga pożarowa. 3. Roboty branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa i regulacja studni rewizyjnych. 4. Mała architektura - wykonanie ogrodzenia terenu, montaż bramy stalowej i furtki, wykonanie murków, zamontowanie poręczy ochronnej przy kotłowni, podmurowanie okien piwnicznych, wybudowanie osłony śmietnika, wykonanie schodów betonowych, wykonanie trawników obsiewem i nasadzenia krzewów żywopłotowych. 5. Roboty geodezyjne - wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzacja powykonawcza. Zamówienie powinno być wykonane z użyciem materiałów nowych, posiadających właściwe atesty lub certyfikaty zgodności. Szczegółowy opis całości robót zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, które są załącznikiem nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają doświadczenie i udokumentują, że w ciągu ostatnich 5 lat jako główny wykonawca budowlany lub podwykonawca wykonali co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (za prace o podobnej wartości zostaną uznane wszystkie zrealizowane zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda) 3. Zapewnią fachowy nadzór nad robotami. 4. Dysponują sprzętem budowlanym, niezbędnym do realizacji robót. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Udzielą gwarancji jakości za wykonane roboty na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. 8. Warunki zapłaty: 8.1. Wykonawca wystawi dwie faktury VAT. Pierwsza faktura po odbiorze częściowym (po zakończonych robotach ziemnych), druga po odbiorze końcowym robót. 8.2. Termin zapłaty faktury - 14 dni od dnia poprawnie złożonej Zamawiającemu faktury. 8.3. Zapłata należności za faktury będzie uwarunkowana bezusterkowym odbiorem częściowym i końcowym robót. 9. Wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzą podwykonawcom. Jeśli Wykonawca zamierza podzlecić roboty podwykonawcy/om to jest zobowiązany: - podać w ofercie nazwy podzlecanych robót i ich wartość. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/ów zapłata drugiej faktury za roboty uzależniona będzie od udokumentowania rozliczenia się Wykonawcy z podwykonawcą (solidarna odpowiedzialność za wynagrodzenie podwykonawcy inwestora i wykonawcy). Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę, wymagane dokumenty potwierdzą ich spełnianie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że reprezentowana przez Niego firma nie jest w stanie upadłości, ani nie otwarto jej likwidacji. 4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - załącznik Nr 3 do SIWZ. Do informacji należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego). Roboty w wykazie nie potwierdzone w/w dokumentami nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego. 5. Informacja o kwalifikacjach osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika robót. Z informacji powinny wynikać: uprawnienia kierownika robót, przynależność odpowiedniej Izby Samorządowej. 6. Informację o sprzęcie niezbędnym do realizacji robót - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 - Wykaz sprzętu. 7. Kserokopia polisy lub innego dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Informacja o ewentualnym zatrudnieniu podwykonawców robót - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 5 do SIWZ. 9.Wyceniony przedmiar robót (kosztorys ofertowy). 10.Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile, Al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, pokój 320.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile, Al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, pok.111.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.