Ogłoszenie z dnia 2016-03-01
Żory: Dostawa artykułów spożywczych - soki i napoje
Numer ogłoszenia: 45232 - 2016; data zamieszczenia: 01.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Aktywności Zawodowej, Zakład Produkcyjno-Usługowy "Wspólna Pasja" , ul. Bażancia 40, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4358004, faks 32n4358004 wew. 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych - soki i napoje.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek określony za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru, potwierdzony za zgodność z oryginałem (KRS,CEIDG itp.), wystawiany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy Wykonawcą składającym ofertę jest osoba fizyczna, należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ). Potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione odpis aktualnego zaświadczenia właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Państwowego Powiatowego Inspektora Weterynaryjnego o wpisie Wykonawcy do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej w zakresie prowadzonej działalności handlowej produktów spożywczych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek określony za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione odpis aktualnego zaświadczenia właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczący spełnienia wymagań sanitarnych środka transportu Wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku gdy z treści polisy nie wynika, że została opłacona, należy dołączyć do oferty dowód jej opłacenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
odpis aktualnego zaświadczenia właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Państwowego Powiatowego Inspektora Weterynaryjnego o wpisie Wykonawcy do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej w zakresie prowadzonej działalności handlowej produktów spożywczych. odpis aktualnego zaświadczenia właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczący spełnienia wymagań sanitarnych środka transportu Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1. Zmiany terminu realizacji zamówienia: a. wydłużenie terminu obowiązywania umowy do jej finansowego wykorzystania jednak nie dłużej niż o 3 miesiące, b. spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: - klęski żywiołowe c. będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego ze względów technologicznych, organizacyjnych i ekonomicznych, d. spowodowane innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkującymi niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z ww. okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiany zakresu rzeczowego zamówienia a. zmniejszenie zakresu rzeczowego zamówienia poprzez jego dostosowanie do aktualnej sytuacji Zamawiającego w związku z dokonanymi u Zamawiającego zmianami ze względów technologicznych, organizacyjnych i ekonomicznych. 3. Pozostałe zmiany: a. siła wyższa uniemożliwiająca realizację dostaw b. zmiany przepisów o podatku od towarów i usług c. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia d.zmiany w umowach, porozumieniach, wytycznych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną. Powyższe zmiany zostaną wprowadzone do umowy stosownymi aneksami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zaz.zory.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Aktywności Zawodowej ZPU Wspólna Pasja
44-240 Żory, ul.Bażancia 40.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Zakład Aktywności Zawodowej ZPU Wspólna Pasja 44-240 Żory, ul.Bażancia 40.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Usługa przygotowania, transportu i dostarczania posiłków na Oddziały Szpitalne
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Piskorowicach - Mołyniach, II półrocze 2025r. z podziałem na części1.2.3
- Dostawa mrożonek, margaryny, cukru i jaj kurzych do Zakładu Karnego w Przemyślu oraz Oddziału Zewnętrznego w Medyce
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawy produktów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Szczecinku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.