Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2005-09-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja Akademika Męskiego Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie wraz z zakupem i dostawą materiałów i urządzeń
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie, do kontaktów: w zakresie przedmiotu zamówienia - Zespół Nadzoru Inwestorskiego:w części budowlanej - A. Kocewa tel. 022 8340431 w. 518, w części elektrycznej - A. Grześkiewicz tel. 022 8340431 w. 318, w części sanitarnej - A. Dyner tel. 022 8340431 w. 319, w zakresie procedury - Dział Zamówień Publicznych, B. Baczyńska tel. 022 8641708, ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8641708, fax 022 8641708, e-mail: zp@awf.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie,w zakresie przedmiotu zamówienia - Zespół Nadzoru Inwestorskiego:w części budowlanej - A. Kocewa tel. 022 8340431 w. 518, w części elektrycznej - A. Grześkiewicz tel. 022 8340431 w. 318, w części sanitarnej - A. Dyner tel. 022 8340431 w. 319, w zakresie procedury - Dział Zamówień Publicznych, B. Baczyńska tel. 022 8641708, ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8641708, fax 022 8641708, ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa, woj. mazowieckie, fax 022 8641708. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa, woj. mazowieckie. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa, woj. mazowieckie.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja Akademika Męskiego Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie wraz z zakupem i dostawą materiałów i urządzeń. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Prace związane z modernizacją budynku Akademika Męskiego AWF w Warszawie, zakup i dostawa materiałów i urządzeń, pełnienie funkcji kierownika budowy. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego - Warszawa ul. Marymoncka 34. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.24.13 - Miejsca pobytu czasowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.24.13 - Roboty budowlane w zakresie miejsc pobytu czasowego Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: W przedziale powyżej 60 000 EUR i poniżej 5 000 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 20; data zakończenia: 30.07.2007;
III.1) Wymagane wadium: 70 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - potwierdzone przez dołączenie do oferty oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w sposób opisany w pkt 3 niniejszej Specyfikacji następujących dokumentów: - aktualnego wypisu z rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/by upoważnioną/ne przez wykonawcę, albo potwierdzone przez urząd/organ je wydający - wystawionych nie wcześniej niź 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający odpowiednio, że wykonawca nic zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust l ustawy - Prawo zamówień publicznych - wystawionej nic wcześniej niź 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia potwierdzone przez dołączenie do oferty: - dokumentu potwierdzającego posiadanie przez osobą wskazaną przez wykonawcą jako kierownik budowy w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlano-konstrukcyjnymi - wystawionego nie później niż w 2003 r,- w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w sposób opisany w pkt. 3 niniejszej Specyfikacji ; - dokumentu potwierdzającego posiadanie przez osobą wskazaną przez wykonawcą jako kierownik budowy w zakresie robót elektrycznych ważnych uprawnień budowlanych eto kierowania robotami elektrycznymi łącznie i uprawnieniami w zakresie pomiarów elektrycznych oraz z uprawnieniami w zakresie 1 KW - wystawionego nie później niź w 2003r.- w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w sposób opisany w pkt. 3 niniejszej Specyfikacji, - dokumentu potwierdzającego posiadanie przez osobą wskazaną przez wykonawcę-oferenta jako kierownik budowy w zakresie robót sanitarnych ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami sanitarnymi - wystawionego nie później niż w 2003r. - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w sposób opisany w pkt.3 niniejszej Specyfikacji. Powyższe dokumenty dotyczące uprawnień w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą spełniać wymogi określone w ustawie Prawo budowlane - w szczególności w art. 12 ust.7, oraz wymogi określone w art. 6 ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. - wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat tj. w okresie od lipca 2000 r. do lipca 2005 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. obejmujących wykonanie w jednym obiekcie budownictwa mieszkaniowego łącznie robót budowlanych o zakresie i różnorodności odpowiadającej przedmiarom i wartościowo nie mniejszym niż wartość kosztorysów ofertowych brutto - co najmniej jednej takiej roboty budowlanej- z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ta oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do niniejszej Specyfikacji. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia określonego w specyfikacji - potwierdzone poprzez dołączenie do oferty: - informacji z banku prowadzącego rachunek podstawowy ilu cyfrową kwotę, stanowią wolne własne środki finansowe posiadane przez wykonawcę -oferenta - wystawionej przez ten Bank nie wcześniej niż w dniu składania oferty- w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w sposób opisany w pkt. 3 niniejszej Specyfikacji, - opinii banku prowadzącego rachunek wykonawcy o posiadaniu przez wykonawcą - oferenta zdolności kredytowej w zakresie kwoty siedmiocyfrowej nic mniejszej niż dwa miliony dwieście tysięcy złotych albo jej równowartości w walutach wymienialnych - wystawioną nie wcześniej niż w miesiącu w którym przypada termin składania ofert - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w sposób opisany w pkt.3 niniejszej Specyfikacji, - aktualnej ważnej co najmniej do dnia 31.12.2006r. polisy potwierdzającej, że wykonawca- oferent jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w sposób opisany w pkt 3 niniejszej Specyfikacji, - sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości również z opinią, o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców - oferentów nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających wysokość wykonanego za rok 2004r. przerobu w zakresie usług budownictwa nic mniejszego niż 20.000,000PLN - w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w sposób opisany w pkt. 3 niniejszej Specyfikacji. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) wniosą wadium w terminie, wysokości i formie przewidzianej przez zamawiającego.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. cena brutto - 70% 2. termin realizacji - 15% 3. warunki gwarancji i serwisu - 15% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 17.10.2005, cena - 849 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.10.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.10.2005, godzina 12:30, siedziba zamawiającego - Warszawa ul. Marymoncka 34, Dział Zamówień Publicznych budynek administracji - parter.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.08.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Obsługa techniczna urządzeń i instalacji elektrycznych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Usługa polegająca na mechanicznym sprzątaniu gruntu oraz utylizacji urobku na działce nr 89 z obrębu 1-08-24 położonej w Warszawie przy zbiegu ulic Poleczki, Tango, Wodzirejów i Poloneza
- Przebudowa ulicy Gibalskiego w ramach zadania "Modernizacja ulic na terenie Dzielnicy Wola - numer postępowania 33/ZP/25
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Kanał Mordy poprzez remont zastawki w km 1+874 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty sanitarne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DONŻON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRĘBIE GRODZY. CPV 45000000-7
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.