Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-06
Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego oraz kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 452074 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz kserokopiarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Cześć 1- dostawa: 30 zestawów komputerowych do pracy biurowej, 3 monochromatycznych drukarek laserowych stanowiskowych 1 licencji na pakiet biurowy MS Office 2013 - do siedziby Oddziału Terenowego we Wrocławiu Agencji Nieruchomości Rolnych przy ul. Mińskiej 60, 54-610 Wrocław Część 2 - dostawa 3 kopiarek kolorowych i 4 kopiarek czarno - białych w tym: 2 Kopiarek kolorowych i 1 Kopiarki czarno - białej - do siedziby Oddziału Terenowego we Wrocławiu Agencji Nieruchomości Rolnych przy ul. Mińskiej 60, 54-610 Wrocław 1 Kopiarki kolorowej i 1 Kopiarki czarno - białej - do siedziby Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 4, 54-616 Wrocław 1 Kopiarki czarno - białej - do siedziby Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199 1 Kopiarki czarno - białej - do siedziby Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28 Kopiarki mają być dostarczone i zainstalowane z pełnymi tonerami (wykluczone tonery startowe) wraz z jednym dodatkowym pełnym tonerem dla każdej kopiarki czarno białej i dodatkowym kompletem pełnych tonerów dla kopiarki kolorowej. Szczegółowy opis techniczny zamawianego sprzętu opisano w załączniku do SIWZ. Dostarczany sprzęt winien posiadać parametry nie gorsze niż podane w wymienionym załączniku do SIWZ dla danego przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferty równoważne. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 1 Dostawa zestawów komputerowych, drukarek laserowych oraz pakietu biurowego MS Office 2013 2 Dostawa kopiarek kolorowych i czarno białych Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. Informacje dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia. a: Ceny oferty podane w załączniku cena oferty do Formularza Ofertowego muszą uwzględniać dostarczenie przedmiotu zamówienia do wskazanych w punkcie 3.2 lokalizacji jednostek Zamawiającego. b: Oferowany sprzęt winien posiadać stosowne atesty dopuszczające użytkowanie w pomieszczeniach biurowych. c: Zamawiający żąda wskazania w ofercie typu, modelu i parametrów technicznych d: Zamawiający wymaga, aby sprzęt był produkowany zgodnie z normami ISO 9001:2008 oraz ISO 14001 e: W przypadku wystąpienia awarii dysków twardych w okresie gwarancji, Zamawiający wymaga ich pozostawienia u Zamawiającego bez dodatkowej odpłatności. f: Zamawiający wymaga aby serwis był realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. g: Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt, której minimalny okres podano w załączniku do SIWZ. h: Zamawiany sprzęt musi spełniać normy efektywności energetycznej Energy Star. i: Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt posiadał deklarację zgodności WE. j: Zamawiający wymaga możliwości ściągania, ze wskazanych w ofercie stron internetowych, sterowników do urządzeń, k: Pozostałe informacje dotyczące zamówienia zostały opisane w istotnych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.21.11-8, 48.00.00.00-8, 30.12.11.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 2 Formularza Ofertowego
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 2 Formularza Ofertowego
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 2 Formularza Ofertowego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 2 Formularza Ofertowego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 2 Formularza Ofertowego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
- Opis oferowanego sprzętu (typ, model, parametry techniczne) - Oświadczenie producenta sprzętu lub podmiotu realizującego serwis zapewniającego, iż w przypadku awarii dysków twardych w okresie gwarancji pozostaną one u Zamawiającego - Oświadczenie że serwis dla zestawów komputerowych, drukarek i kopiarek, będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta - Oświadczenie, iż oferowany sprzęt posiada stosowne atesty dopuszczające użytkowanie w pomieszczeniach biurowych - Oświadczenie iż oferowany sprzęt spełnia normy efektywności energetycznej Energy Star - Oświadczenie że oferowany sprzęt posiada deklarację zgodności WE - Oświadczenie, iż sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001:2008 i ISO 14001 - Dla przedmiotu 1 - Wyniki testów wydajnościowych PCMARK VANTAGE dla zestawów komputerowych. Dopuszcza się przedstawienie wyników testu w języku angielskim. - Dla przedmiotu 1 Wskazania adresu strony internetowej, na której możliwy będzie po zakupie, stały dostęp do sterowników urządzeń zainstalowanych w zestawach komputerowych oraz opis procedury dostępu do tych sterowników. - Dla przedmiotu 1 Wskazania adresu strony internetowej, na której możliwy jest stały dostęp do sterowników dla drukarek pod systemy operacyjne: Windows 7/8, Serwer 2003, Server 2008/2012 - wersje 32 i 64 bitowe oraz opis procedury dostępu do tych sterowników. - Dla przedmiotu 2 Wskazania adresu strony internetowej, na której możliwy będzie po zakupie, stały dostęp do sterowników kopiarek oraz opis procedury dostępu do tych sterowników. - Oświadczenia o udzieleniu gwarancji na dostarczony sprzęt na okres nie krótszy niż podany w SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość dokonania zmian umowy w zakresie dostarczenia sprzętu o lepszych parametrach bez zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku niemożności dostarczenia sprzętu opisanego w ofercie Wykonawcy z przyczyn zaistniałych po zawarciu umowy. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wniosek zawierający wykaz proponowanych zmian wraz z uzasadnieniem konieczności ich dokonania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu ul. Mińska 60 54-610 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2013 godzina 10:15, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu ul. Mińska 60 54-610 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawów komputerowych, drukarek laserowych oraz pakietu biurowego MS Office 2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć 1- dostawa: 20 zestawów komputerowych do pracy biurowej, 3 monochromatycznych drukarek laserowych stanowiskowych 1 licencji na pakiet biurowy MS Office 2013 - do siedziby Oddziału Terenowego we Wrocławiu Agencji Nieruchomości Rolnych przy ul. Mińskiej 60, 54-610 Wrocław.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.21.11-8, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kopiarek kolorowych i czarno białych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - dostawa 3 kopiarek kolorowych i 4 kopiarek czarno - białych w tym: 2 Kopiarek kolorowych i 1 Kopiarki czarno - białej - do siedziby Oddziału Terenowego we Wrocławiu Agencji Nieruchomości Rolnych przy ul. Mińskiej 60, 54-610 Wrocław 1 Kopiarki kolorowej i 1 Kopiarki czarno - białej - do siedziby Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 4, 54-616 Wrocław 1 Kopiarki czarno - białej - do siedziby Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199 1 Kopiarki czarno - białej - do siedziby Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont węzłów sanitarnych w budynkach nr 1 i 2 na terenie kompleksu wojskowego w Ostrej Górze (2 zadania)
- Sukcesywna dostawa materiałów do hodowli prątków z dzierżawą analizatora przez okres 24 miesięcy.
- Sukcesywna usługa syntezy spulowanych oligonukleotydów i sond TaqMan na potrzeby realizacji projektu przez Grupę Badawczą Wirusologii Ilościowej
- "Jednorazowa dostawa odczynników do biologii molekularnej na potrzeby realizacji projektu przez grupę badawczą neuroplastyczności i metabolizmu"
- "Dostawa odczynników do biologii molekularnej z podziałem na 5 części na podstawie umowy ramowej dla Grupy Badawczej Wirusologii Ilościowej"
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY LICENCJI OPROGRAMOWANIA SERWEROWEGO I UŻYTKOWEGO, DOSTAWA SERWERA ZAPASOWEGO ORAZ MODERNIZACJA i AKTUALIZACJA ZASOBÓW INFORMATYCZNYCH, W TYM CENTRALNE ZARZĄDZANIE KOMPUTERAMI I UŻYTKOWNIKAMI .
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania klasy XDR dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zakup licencji na usługi Samsung KNOX
- Zakup licencji na usługi Samsung KNOX
- Dostawa komputerów do szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2024
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.