Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-05
Biała Podlaska: Sprawa znak: ZZP.3520/10/08
Numer ogłoszenia: 45205 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428296, fax 083 3428297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawa znak: ZZP.3520/10/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów zużywanych w procesach sterylizacji w podziale na 7 części
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.00.00 - Papier i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 24.80.00.00 - Różne produkty chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.96.00.00 - Różne produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 24.11.00.00 - Gazy Kod CPV wg słownika 2008: 24.10.00.00 - Gazy Oryginalny kod CPV: 24.14.60.00 - Aldehyd, keton, nadtlenki organiczne i etery Kod CPV wg słownika 2008: 24.32.60.00 - Aldehyd, keton, nadtlenki organiczne i etery Oryginalny kod CPV: 25.24.33.00 - Artykuły gospodarstwa domowego i toaletowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.43.30 - Wiadra .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Część 1 - 600 PLN, Część 2 - 250 PLN, Część 3 - 250 PLN, Część 4 - 200 PLN, Część 5 - 70 PLN, Część 6 - 70 PLN, Część 7 - 30 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustwy. 3) Za zrealizowane dostawy zapewnią nie krótszy niż 30 dniowy termin płatności. 4) Zapewnią, że ceny ofertowe nie zwrosną przez okres minimum 3 miesiace od daty zawarcia umowy. 5) zabezpieczą ofertę akceptowaną formą wadium. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokanana w oparciu o załączone do oferty wymagane dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamowień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwaro jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierajacym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty dopuszczajace zaoferowane wyroby do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa. 6. Dokumenty potwierdzające (ulatki, broszury, foldery, dokumenty wystawione przez producenta, itp.), że zaoferowane wyroby spełniają wymagania określone w formularzach cenowych i rozdz. III pkt 2 siwz. 7. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 77
- 2. Jakość - 20
- 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamawiający udostępni siwz w formie papierowej , cena 15 zł, pok.207 przy ul.Okopowej 3 lub za zaliczeniem pocztowym - cena 25 zł. Prośbę można przesłać na nr faksu 0-83/3428297.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Okopowa 3 pok. 105, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sterylizacyjny papier krepowany.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sterylizacyjny papier krepowany o wymiarach: 1200x1200 mm,1000x1000 mm, 900x900 mm, 600x600 mm, 500x500 mm; (po 50% papieru w kolorze białym i zielonym/niebieskim).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 77
- 2. Jakość - 20
- 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rękawy papierowo - foliowe i torebki papierowo - foliowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawy papierowo - foliowe ze wskaźnikiem na opakowaniu na tlenek etylenu, parę wodną i formalinę (płaskie i z zakładką) oraz torebki papierowo - foliowe ze wskaźnikiem na opakowaniu na tlenek etylenu i parę wodną (płaskie).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 77
- 2. Jakość - 20
- 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Testy do sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do sterylizacji parą wodną, formaldehydem, do sterylizacji EO; do kontroli procesów dezynfekcji termicznej DES - CHECK, do kontroli procesu mycia STF Load Check; test arkuszowy Bowie-Dick; Sporal S.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Etykiety.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem do metkownicy trzyrzędowej; foliopis; test do kontroli szczelności zgrzewu; koperty do systemu dokumentacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres, przez który nie wzrosna ceny ofertowe - 3
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Naboje z gazem do sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naboje symb. 4-100 do sterylizatora Steri - Vac 5 XL PD - szt 400.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres, przez który nie wzrosna ceny ofertowe - 3
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Formalina do procesów sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Formalina do procesu parowo - formaldehydowego, butelka szklana o poj. 500 ml z korkiem gumowym - szt. 60.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.14.60.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szczotka do chirurgicznego mycia rąk.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotka do chirurgicznego mycia rąk - szt 200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.33.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Zakup mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Biała Podlaska wraz z niezbędnymi opracowaniami
- Wykonanie dokumentacji projektowej 22 wiat rowerowych wraz ze stojakami
- Remont nawierzchni dróg powiatowych
- Wykonanie dokumentacji projektowej 22 wiat rowerowych wraz ze stojakami
- Wykonanie robót remontowych w budynku Rektoratu oraz infrastruktury zewnętrznej przy budynkach: Rektoratu, Hali sportowej, Domu Studenta nr 1
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Dostawa gazów medyczno-technicznych
- ZP/19/2024 Dostawa części zamiennych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia do pojazdów mechanicznych
- DOSTAWA PŁYNNEGO DWUTLENKU WĘGLA NA POTRZEBY ZAKŁADU PRODUKCJI WODY MINERALNEJ "BUSKOWIANKA" W WEŁCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA
- Dostawa artykułów chemicznych i dezynfekcyjnych
- Sukcesywna dostawa akcesoriów laboratoryjnych do Magazynu Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.