To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-15
Nowy Sącz: Na wykonanie usługi szkoleniowej - zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowych, dla 7 osobowej grupy(w tym z zaburzeniami psychicznymi i niepełnoprawnych intelektualnie) w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera
Numer ogłoszenia: 451650 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 425122 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4443623, faks 018 4435239.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na wykonanie usługi szkoleniowej - zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowych, dla 7 osobowej grupy(w tym z zaburzeniami psychicznymi i niepełnoprawnych intelektualnie) w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usługi szkoleniowej - zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowych, dla 7 osobowej grupy(w tym z zaburzeniami psychicznymi i niepełnoprawnych intelektualnie) w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera, w całości finansowanych ze środków publicznych, a mianowicie: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowych, dla 7 osobowej grupy, których celem jest rozwój zdolności manualnych, a także rozwój wyobraźni. Program zajęć i harmonogram opracowany będzie z przeznaczeniem dla osób w tym z zaburzeniami psychicznymi i niepełnoprawnych intelektualnie. Uczestnictwo w tego typu zajęciach przyczyni się do integracji grupy, uczestnicy nabędą nowe umiejętności manualne, a uczestnictwo w warsztatach będzie również krokiem w kierunku uwrażliwienia na piękno. 1.Warsztaty 30 godzinne dla 7 osób (gdzie 1h to 60 minut) powinny posiadać minimalny zakres tematyczny wymieniony poniżej: a)blok teoretyczny, podczas którego omówiona zostanie krótka historia filcu, rodzaje filcu i podstawowe techniki filcowania. Dla przykładu uczestnicy będą mogli własnoręcznie przeprowadzić filcowanie wełny czesankowej z merynosów hiszpańskich- tzw. technikę na mokro. Poznają narzędzia do filcowania oraz zasady łączenia kolorów. b)blok praktyczny - Wychodząc na przeciw najbliższym świętom - Bożego Narodzenia Wykonawca na zajęciach praktycznych nauczy, oraz wykona razem z uczestnikami warsztatów: -kolorowe łańcuchów z filcu, -różnego rodzaju bombki: typu bombka płaska choinkowa, bombka 3D, -bałwanki, dzwonki, -postacć Mikołaja, -medaliony na choinkę, -breloczki, 2.Wykonawca zapewnia uczestnikom warsztatów materiały na zajęcia tzn. na każdy dzień zajęć i dla każdego uczestnika: mydło szare lub oliwkowe w kostce, ręczniki papierowe, folję bąbelkową, nożyczki, maty bambusowe, rurki do rolowania, wodę, kolorową wełnę czesankową (np. z owiec rasy merynos, wyczesana z zanieczyszczeń krótkim włosem, zgręplowana warstwowo bez zanieczyszczeń ułożona w jednym kierunku), gruszki do polewania wełny, pojemniki, odzież ochronną - fartuchy. 3.Zamawiający wymaga aby Wykonawca na zajęciach praktycznych na własny koszt użyczył nieodpłatnie każdemu uczestnikowi kursu materiały niezbędne do uczestnictwa w zajęciach praktycznych. 4.Wykonawca zapewnia 1 osobę do prowadzenia warsztatów, która posiada doświadczenie w pracy grupowej, w tym z osobami niepełnosprawnymi. 5.Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi w każdym dniu zajęć dostęp do bufetu kawiarnianego składającego się z (porcje gramaturowe na jednego uczestnika winny wynosić nie mniej): a)kawa (parzona i rozpuszczalna) 200 ml na osobę b)herbata (w torebkach) 200 ml na osobę c)cukier bez ograniczeń d)śmietanka do kawybez ograniczeń e)cytryna/sok cytrynowy bez ograniczeń f)sok 0,5 litra na osobę g)woda mineralna 0,5 litra na osobę h)drobne ciasteczka (typu kruche, delicje, markizy, wafelki w czekoladzie) 200 gram na osobę 6.Wykonawca zapewnia zastawę stołową jednokrotnego użycia na każdy dzień prowadzonych warsztatów: a)kubki na napoje gorące 20 szt. b)kubki na napoje zimne 20 szt. c)łyżeczki do kawy/herbaty 40 szt. d)talerzyki na ciastka 40 szt. e)serwetki (gastronomiczne 15x15 cm) 50 szt. 7.Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie odpadów pokonsumpcyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami 8.Warsztaty mają trwać 6 dni i odbyć się w dniach 21,22,23,27,28,30 listopada 2012 roku, w godzinach od 900 do 1400 w każdym dniu. 9.Warsztaty będą przeprowadzane na terenie Środowiskowego Domu Samopomocy W nowym Sączu, ul. Nawojowska 159 A. Uwaga! Zamawiający podał w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia minimalny zakres programowy, wskazując na zagadnienia, które powinny zostać uwzględnione podczas kursu. Program każdego kursu musi być opracowany zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216 z późn. zm.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.34.00.00 - Usługi edukacji specjalnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Projekt systemowy Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Rachunkowe i Szkolenia Marczyk Elżbieta, ul. 1 Brygady 22/22, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3033,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2660,00
Oferta z najniższą ceną: 2660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6762,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - II postępowanie
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.109.2025 Zakup samochodu cysterny na potrzeby Spółki Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu.
- BZP.271.108.2025 Sprzedaż, dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem do nowotworzonego mieszkania treningowego w Nowym Sączu przy ul. Franciszkańskiej 8/2
- Świadczenie usługi ochrony Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Jana Kilińskiego 47 - II postępowanie.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Świadczenie usług mobilnej pielęgniarki oraz organizacja i przeprowadzenie warsztatów wsparcia geriatrycznego dla podopiecznych CentrumUsługSpołecznychwŁomży z podziałem na poszczególne części zamówi
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
- Kompleksowa organizacja szkoleń stacjonarnych w 31 powiatach na terenie województwa wielkopolskiego związanych z przedsięwzięciem pt. Aktywizacja Lokalnych Partnerstw ds. Wody (LPW) w ramach KPO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





