To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-15
Płock: Zakup gastroskopu operacyjnego i wideoduodenoskopu
Numer ogłoszenia: 451628 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 410392 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Medyczna 19, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3646105, 3646330, faks 024 3646101,3646329.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup gastroskopu operacyjnego i wideoduodenoskopu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup gastroskopu operacyjnego i wideoduodenoskopu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup gastroskopu operacyjnego i wideoduodenoskopu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Olympus Polska Sp. z o.o., ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 295600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 289972,22
Oferta z najniższą ceną: 289972,22 / Oferta z najwyższą ceną: 289972,22
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie z wolnej ręki konieczne ze względu na to, iż dostawa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. W związku z tym, iż przedmiot niniejszego zamówienia stanowi rozbudowę posiadanego już przez Pracownię Endoskopową II Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej sprzętu endoskopowego musi współpracować z posiadanymi urządzeniami endoskopowymi firmy Olympus, które obecnie są na stanie Pracowni i być z nimi w pełni kompatybilne, aby była możliwość wykorzystywania posiadanych przez Szpital urządzeń w przeprowadzanych zabiegach. Pod względem technicznym endoskopy są tak skonstruowane(charakterystyczne i unikalne przyłącza,możliwość identyfikacji endoskopu przez wideo procesor, możliwość wykorzystania funkcji wzmocnienia strukturalnego obrazu realizowanej przez posiadany wideo procesor, kompatybilność z posiadanym endoskopowym torem wizyjnym), że mogą współpracować tylko i wyłącznie z endoskopowym zestawem wideo (tor wizyjny, procesor i źródło światła) pochodzącym od tej samej firmy. Obecnie na stanie Pracowni Endoskopowej II Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej znajduje się zestaw wideo wyprodukowany przez firmę Olympus, wobec powyższego nowo kupowane endoskopy również muszą pochodzić od firmy Olympus. Podobnie jest z endoskopami produkowanymi przez inne firmy. W związku z powyższym zakupiony gastroskop operacyjny i wideoduodenoskop, żeby pasowały pod względem technicznym do posiadanych już przez Pracownię Endoskopową II Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej urządzeń muszą pochodzić od firmy Olympus. Powyższe uzasadnia dokonanie zakupu w trybie z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych
- "Modernizacja bloku żywieniowego w Miejskim Przedszkolu nr 12 w Płocku"
- 2. Rowerem przez Góry 2
- DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH I WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Świadczenie usługi utrzymania czystości na terenie COR z ZPO, przy ul. Tysiąclecia 13 oraz Przychodni Św. Trójcy przy ul. Miodowej 2 w Płocku, Centrum Zdrowia Psychicznego przy ul. Reja 15/3 w Płocku.
- Modernizacja schodów zewnętrznych oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych w części budynku B MOPS w Płocku dla potrzeb Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa części do naprawy i naprawa aparatu RTG BuckyDiagnost producenta Philips
- Dostawa generatorów elektrochirurgicznych kompatybilnych z posiadanym przez Zamawiającego systemem zamykania naczyń dla SP ZOZ OCO w Opolu
- Dostawa wyrobów medycznych - adsorbent krwi pełnej oraz dzierżawa generatora do neuromonitoringu wraz z oprzyrządowaniem
- Zakup sprzętu medycznego specjalistycznego stanowiącego wyposażenie stanowiska do znieczulania i wentylacji wspomaganej/zastępczej (...) w ramach Programu inwestycyjnego (...)
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL
- Dostawa stołu operacyjnego oraz dermatomu z kontenerem.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.