eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Dostawa samochodu typu minibus dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Zagórzu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-06

Sanok: Dostawa samochodu typu minibus dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Zagórzu
Numer ogłoszenia: 451220 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sanocki , ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 13 4652900, faks 13 4652988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu typu minibus dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Zagórzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu typu minibus dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Zagórzu. Dostawa jednego fabrycznie nowego nieużywanego samochodu typu minibus 9 osobowego wyprodukowanego w roku 2012 lub 2013, zgodnego z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ - szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia 2. Wymagane warunki techniczne pojazdu: 2.1 Wymogi ekologiczno - energetyczne a) Zużycie paliwa w cyklu łączonym (wartość uśredniona w l km) nie więcej niż 8,5 l/km b) Zużycie energii nie więcej niż 306 MJ/km c) Wartość emisji dwutlenku węgla w cyklu łączonym (wartość uśredniona) nie więcej niż 250 g/km d) Wartość emisji zanieczyszczeń: - tlenków azotu (Nox) nie więcej niż 254,5 mg/km - węglowodorów (THC) nie więcej niż 292,5 mg/km - tlenku węgla (CO) nie więcej niż 402,5 mg/km 2.2 Silnik: a) wysokoprężny turbo diesel b) pojemność skokowa silnika powyżej 1950 cm3 c) moc minimalna 102 KM d) spełniający wymagania EURO 5 2.2. Napęd: a) napęd kół przednich lub tylnych b) skrzynia biegów manualna, mechaniczna, zsynchronizowana 5 lub 6- biegowa, c) elektroniczny układ stabilizacji jazdy ESP lub równoważny. 2.3. Układ hamulcowy: a) ABS, ASR, lub systemy równoważne b) dwuobwodowy, hydrauliczny ze wspomaganiem i korektorem hamowania, c) hamulce tarczowe przednie i tylne 2.4. Układ kierowniczy: a) przekładnia z blokadą koła kierownicy b) wspomaganie układu kierowniczego c) kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach 2.5. Podwozie: a) wzmocnione b) obręcze kół jezdnych 15 lub 16 - stalowe wraz z kołpakami w pełni zakrywającymi felgę, Dodatkowy komplet kół zimowych c) długość 4900 - 5300 mm, wysokość 1850- 1990 mm, rozstaw osi minimum 3200 mm. 2.6. Nadwozie: a) Elektrycznie sterowane szyby z przodu b) Lusterka boczne sterowane i podgrzewane elektrycznie c) Lusterko wsteczne wewnętrzne d) Trzecie światło stop e) Drzwi boczne - prawe przesuwane z jednej strony ze stałym oknem f) Okna boczne g) Drzwi tylne przeszklone o kącie otwarcia minimum 160 stopni h) Klimatyzacja dwu strefowa (przód,tył) z dodatkowym nawiewem na tył pojazdu i osobną regulacją temp. i) Siedzenie kierowcy regulowane w trzech płaszczyznach j) Siedzenia w przedziale osobowym 3 osobowe, łatwo demontowane k) Poduszka powietrzna kierowcy l) Centralny zamek sterowany zdalnie z możliwością zamykania pojazdu przyciskiem w kabinie kierowcy m) Autoalarm n) Radio CD MP3 + głośniki 2 w przedziale kierowcy i 2 w przedziale pasażerskim o) Dopuszczenie jako pojazd osobowy UE p) Podłoga gumowa r) Dywaniki gumowe w całej przestrzeni kierowcy i pasażerskiej 3. Zabezpieczenie pojazdu: 1) immobilizer, 2) zabezpieczenie drzwi przed otwarciem od wewnątrz, 4. Wyposażenie dodatkowe samochodu zgodne z wymogami przepisów kodeksu ruchu drogowego w tym m. in.: 1) koło zapasowe pełnowymiarowe, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, 2) zestaw narzędzi i podnośnik, 3) dodatkowa gaśnica o wadze dostosowanej do oferowanego modelu samochodu, 6. Gwarancja fabryczna: 1) minimum 2 lata na podzespoły mechaniczne 2) min. 8 lat na perforację nadwozia 7. Opłacona polisa ubezpieczeniowa na okres 1 roku od daty pierwszej rejestracji na pełną jego wartość, obejmujące: Assistance 24/h, AC, OC, NW..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.44.00 - Minibusy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013, poz 907 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia do oferty należy dołączyć: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw (co najmniej 1 dostawa pojazdu samochodowego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013, poz 907 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013, poz 907 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013, poz 907 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Należy wykazać wykonanie co najmniej 1 dostawy pojazdu samochodowego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ,;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku konieczności dopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli zmiany wynikają z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sanok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Sanocki ul. Rynek 1 38-500 Sanok pok. nr 57a w godzinach urzędowania.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2013 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sanoku ul. Rynek 1 38-500 Sanok pok. nr 1 - biuro podawcze Starostwa Powiatowego (parter budynku)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.