Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-03
Zwierzyniec: Budowa ciągu komunikacyjnego w ulicach Armii Krajowej i Monopolowej w Zwierzyńcu, w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011.
Numer ogłoszenia: 45087 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zwierzyniec , Rynek 1, 22-470 Zwierzyniec, woj. lubelskie, tel. 084 6872011 w. 37, faks 084 6872011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwierzyniec.netbip.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zwierzyniec.netbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ciągu komunikacyjnego w ulicach Armii Krajowej i Monopolowej w Zwierzyńcu, w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. 1.Budowa ciągu komunikacyjnego w ul. Armii Krajowej w km 0+000 do km 0+515 oraz Monopolowej w km 0+000 do km 0+671 w Zwierzyńcu. 2. Przebudowa włączenia ul. Armii Krajowej do drogi wojewódzkiej nr 858 w Zwierzyńcu. Część 2. 1. Budowa linii kablowej oświetlenia ulicy Armii Krajowej w Zwierzyńcu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: Dla części 1. zamówienia - 40 000,00 zł, słownie: czterdzieści tysięcy 00/100 zł . Dla części 2. zamówienia - 2 000,00 zł, słownie : dwa tysiące 00/100 zł. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 3.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: na konto zamawiającego 11 9644 1062 2005 6200 5197 0002 Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu, oddział w Zwierzyńcu; - z adnotacją dla części 1. Wadium na przetarg - drogi - z adnotacją dla części 1. Wadium na przetarg - oświetlenie 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2009-03-26, sposób przekazania: złożyć w siedzibie Zamawiającego, t.j. w Urzędzie Miejskim w Zwierzyńcu przy ul Rynek 1, w pok. nr 6 do dnia 2009-03-26 do godz. 10.00 przed upływem terminu składania ofert. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: 1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, 1.2. oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie, 1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego. 1.4. wniesiono poprawnie wadium, 2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium. 3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt). 4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione w tabeli Nazwa kryterium Waga cenowe 100 5. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. 6. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa. 7. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego. Nazwa kryterium: cenowe Wzór: cena najniższa / cena badana x 100 pkt x 100 % Sposób oceny: punktowy 8. Wynik- oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. 9. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - wypełnione i podpisane przez wykonawcę A.4) Wykaz wykonanych robót budowlanych (dla 1 części o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 000 000 zł w ciągu roku kalendarzowego) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dla kierownika budowy należy przedstawić kopię Stwierdzenia Przygotowania Zawodowego do Pełnienia Samodzielnej Funkcji Technicznej w Budownictwie, kopię zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa stwierdzającego, że jest on członkiem tej Izby i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. A.4) Wzór umowy B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: C.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy D. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów D.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. D.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwierzyniec.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zwierzyńcu, ul. Rynek 1, 22-470 Zwierzyniec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zwierzyńcu, ul. Rynek 1, 22-470 Zwierzyniec, Pok. nr 6..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja finansowana w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa ciągu komunikacyjnego w ulicach Armii Krajowej i Monopolowej w Zwierzyńcu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebieg ulicy został dostosowany do stanu istniejącego i szerokości pasa drogowego. Przyjęto szerokość jezdni 5,0m z poszerzeniem do 6,0m na odcinku włączenia o drogi wojewódzkiej. Ulica Armii Krajowej jest drogą dojazdową . Zakłada się prędkość projektową 50km/h z ograniczeniem do 30km/h z uwagi na duży ruch pieszy w rejonie szkoły oraz wąski pas drogowy. W rejonie szkoły oraz na pozostałym odcinku gdzie jest wystarczająca szerokość pasa drogowego zaprojektowano chodnik o szer. 1,50 m. Przy stadionie , na długości 134 m została zaprojektowana zatoka postojowa o szer. 6,0 m o nawierzchni drenującej z płyt ażurowych - jest to adaptacja stanu istniejącego. Zjazdy na posesje zostały zaznaczone na planie sytuacyjnym i profilu podłużnym. Usytuowanie wysokościowe Profil podłużny poprowadzono z maksymalnym dostosowaniem do istniejącej nawierzchni drogi i przyległego terenu. Przy projektowaniu profilu podłużnego kierowano się wprowadzeniem jednorodnych spadków na możliwie długich odcinkach w celu uzyskania płynności trasy. Ze względu na istniejące ukształtowanie terenu na początkowym odcinku o długości 300 m jest konieczne zastosowanie minimalnego spadku podłużnego 0,3%. Rozwiązania wysokościowe elementów projektowanej drogi zawierają przekroje poprzeczne, profil podłużny i rysunki szczegółowe projektu budowlanego. Przekrój normalny i parametry techn. drogi Do wykonania przyjęto następujące parametry techniczne drogi: - klasa techniczna drogi - D - kategoria ruchu - KR1 - obciążenie 100kN/oś - prędkość projektowa 50km/h (30km/h) - szerokość jezdni 5,0m - szerokość chodników 1,50m - pochylenie poprzeczne jezdni 2% (jednostronne) - pochylenie skarp 1:1,5 (maksymalnie 1:1) - spadki podłużne niwelety drogi wynoszą 0,3% - 1% Konstrukcja nawierzchni Nawierzchnię drogi zaprojektowano dla ruchu kategorii KR1 dla podłoża o grupie nośności G2 : Jezdnia - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej grub. 8cm na podsypce cementowo piaskowej grub.3cm - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 8cm wg PN-84/S-96023 - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 15cm wg PN-84/S-96023 - wzmocnienie podłoża , warstwa grub. 10cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5Mpa wg PN-S-96012 (grunt miejscowy) Projektowana droga posiada przekrój uliczny , jezdnia obudowana krawężnikami ulicznymi o szer. 15x30cm na ławie betonowej. Odwodnienie Woda opadowa z powierzchni utwardzonych będzie spływać do lewej krawędzi jezdni i wzdłuż krawężnika z odcinka początkowego o dług. 150 m w kierunku rowu przydrożnego przy drodze wojewódzkiej , natomiast z pozostałych powierzchni w rejon najniżej położony , przy stadionie gdzie zostanie odprowadzona rowami odpływowymi przy stadionie, które stanowią zarazem element odwodnienia stadionu. W rejonie najniżej położonego punktu niwelety (od km 0+291 do km 0+321) przy lewym krawężniku projektowane jest odwodnienie liniowe o dług. 30m i pod chodnikiem 2m odprowadzenie do rowu. Zgodnie z warunkami Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie na włączeniu projektowanej ulicy do drogi wojewódzkiej , w ciągu istniejącego rowu przydrożnego należy wykonać przepust z rur żelbetowych o średnicy 80cm i długości 15m. Odprowadzenie wody z nawierzchni skrzyżowania do rowu przy dr. wojewódzkiej zaprojektowano ściekami skarpowymi. Zjazdy i urządzenia obce Lokalizacja zjazdów została zaprojektowana na podstawie inwentaryzacji w terenie zjazdów istniejących. Szczegóły konstrukcyjne i szkic sytuacyjny zjazdu zawiera rysunek nr 9 w projekcie budowlanym . Zjazdy zostały naniesione na planie sytuacyjnym i profilu podłużnym w projekcie budowlanym. Wysokości pomiędzy poziomem projektowanej nawierzchni drogi i terenem przyległych posesji pozwalają na ukształtowanie zjazdów o spadkach podłużnych nie przekraczających 15%. Zakres robót nie powoduje kolizji z istniejącymi urządzeniami uzbrojenia terenu. Napowietrzna linia SN biegnąca od istniejącej rozdzielni energet. w kierunku drogi wojewódzkiej zgodnie z informacją służb energet. zostanie skablowana przed remontem ulicy. Organizacja ruchu a/ skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 858 Stała organizacja ruchu na drodze wojewódzkiej i skrzyżowaniu z ulicą Armii Krajowej nie ulega zasadniczej zmianie w związku z przebudową ulicy. Należy jednak uzupełnić istniejące oznakowanie pionowe i wprowadzić korekty lokalizacji znaków oraz dostosować do oznakowania pionowego oznakowanie poziome t.j.: Znaki pionowe - znaki D-1 zostaną ustawione po obu stronach skrzyżowania w odległości 50m od środka skrzyżowania - rejon skrzyżowania zostanie uzupełniony znakami F-6 o treści zgodnej z istniejącym znakiem na wjeździe w ulicę Armii Krajowej (B-18 wraz z tablicą informacyjną ) - znak A-7 na wlocie ulicy AK do drogi wojewódzkiej będzie wymieniony na odpowiadający wielkości na drodze woj. średni i folii odblaskowej typ 2. Znaki poziome - na odcinkach dojazdowych do skrzyżowania projektuje się podwójną linię ciągła P4 , która będzie połączona z istniejącymi liniami przed przejściami dla pieszych - na wysokości skrzyżowania z ul. AK w osi dr woj. zastosowano linię przerywaną P1e o długości 11m przewidywany termin wprowadzenia zmiany stałej organizacji ruchu- lipiec 2008r. b/ ulica Armii Krajowej - droga gminna Znaki pionowe Na ulicy A.K. zostało wprowadzone oznakowanie przejścia dla pieszych przy szkole oraz oznakowanie skrzyżowania z ul. Leśną. Ponadto przy stacji TRAFO wprowadzono tablice U-8b (oznakowanie nienormatywnej skrajni drogowej) oraz znak A-12c od strony wjazdu z drogi wojewódzkiej. Pozostałe istniejące oznakowanie jest adaptowane (zalecana jest wymiana starych znaków i ujednolicenie oznakowania o jednakowym standardzie). Zgodnie z Załącznikiem do Dz. U. 220 poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003r. należy zastosować znaki z grupy wielkości małe i folię odblaskową typ 1 za wyjątkiem znaku A-7 przy dojeździe do drogi wojewódzkiej (znak z grupy wielkości średnie i folia typ 2). Znaki poziome W obrębie włączenia do drogi wojewódzkiej projektuje się linię ciągłą podwójną P4 o długości 20 m , natomiast przy krawędzi jezdni drogi głównej linię warunkowego zatrzymania P-13 o długości 7m. Na pozostałym odcinku ul. AK z oznakowania poziomego zostało zaprojektowane tylko przejście dla pieszych na wysokości szkoły. 2. Przebudowa włączenia ulicy Armii Krajowej do drogi wojewódzkiej nr 858 w Zwierzyńcu. Projekt zakłada dwa etapy wykonania robót : I ETAP - wykonanie przepustu na włączeniu ul. Armii Krajowej (w ciągu rowu przydrożnego drogi wojewódzkiej) oraz odtworzenie konstrukcji podbudowy i wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej do linii istniejącego chodnika II ETAP - wykonanie nawierzchni ul. Armii Krajowej na pozostałym odcinku leżącym w pasie drogowym drogi wojewódzkiej Szerokość projektowanej nawierzchni ulicy Armii Krajowej na odcinku dojazdowym do drogi wojewódzkiej wynosi 6,0 m . Promienie łuków krawędzi nawierzchni ul. A.K. przy połączeniu z nawierzchnią drogi wojewódzkiej wynoszą 10,0 m. W pierwszym etapie wystąpi zwężenie jezdni drogi wojewódzkiej na odcinku o długości 55 m. Szerokość zwężonego odcinka będzie wynosić 5,50 m i umożliwi ruch dwukierunkowy pojazdów na tym odcinku. Konstrukcja nawierzchni Nawierzchnię drogi zaprojektowano dla ruchu kategorii KR1 dla podłoża o grupie nośności G2 : Jezdnia - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej grub. 8cm na podsypce cementowo piaskowej grub.3cm - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 8cm wg PN-84/S-96023 - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 15cm wg PN-84/S-96023 - wzmocnienie podłoża , warstwa grub. 10cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5Mpa wg PN-S-96012 (grunt miejscowy) Projektowana droga posiada przekrój uliczny , jezdnia obudowana krawężnikami ulicznymi o szer. 15x30cm na ławie betonowej. Odwodnienie : Woda opadowa z odcinka włączenia ulicy Armii Krajowej do drogi wojewódzkiej będzie odprowadzona do rowu przydrożnego dr. woj. projektowanymi ściekami skarpowymi z betonowych elementów ściekowych , ułożonych kaskadowo na skarpie rowu. Zgodnie z warunkami Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie na włączeniu projektowanej ulicy do drogi wojewódzkiej , w ciągu istniejącego rowu przydrożnego został zaprojektowany przepust z rur żelbetowych o średnicy 80 cm i długości 15 m. 3. Ulica Monopolowa. Ulicę w planie sytuacyjnym maksymalnie wpisano w istniejący jej przebieg z uwzględnieniem szerokości pasa drogowego, istniejącej zabudowy bezpośrednio przyległej do drogi: - szerokość jezdni: a) km 0+000-0+328 - 4,00m, b) km 0+328-0+530 -5,00m, c) km 0+530-0+580 -4,00m, d) km 0+580-0+671 - 5,00m - oś w planie sytuacyjnym zaprojektowano: a) km 0+346 załamanie trasy wyokrąglono łukiem o R=100m, b) km 0+486 załamanie trasy a=l°30 , c) km 0+564 załamanie trasy a=5°, d) km 0+589,50 załamanie trasy a=l°30, - zjazdy do posesji zestawiono w tabeli - projekt budowlany, na zjazdach krawężnik zatopiony (bez utwardzania nawierzchni), - skrzyżowania proste z drogami bocznymi o nawierzchni twardej na długości: a) km 0+328 - 5,0m, b) km 0+347,40 - 8,0m c) km 0+589,50 - 8,0m wyokrąglono łukami o R= l ,0m-8,0m, - km 0+671 szerokość nawierzchni projektowanej dostosowano do szerokości pasa drogowego drogi o nawierzchni gruntowej tj. 4,00m. Istniejący zakład generuje ruch samochodów ciężarowych dlatego istniejącą drogę o nawierzchni gruntowej zaprojektowano o szer. 6,00m. PROFIL; Droga położona jest na terenie płaskim. Uwzględniając istniejące różnice terenu niweletę zaprojektowano ze spadkiem podłużnym: - km 0+000-0+080 i=+0,0079, - km 0+080-0+220 i=+0,003, - km 0+220-0+320 i=+0,0033, - km 0+320-0+400 i=-0,0069, - km 0+400-0+500 i-0,0021, - km 0+500-0+580 i=+0,0045, - km 0+580-0+660 i=-0,0094, - km 0+660-0+671 i=-0,0023. Pomiary wysokościowe wykonano zakładając reper na studni kanalizacji sanitarnej zlokalizowanej na dz. Nr geod. 624 HRep=227,46. PRZEKRÓJ NORMALNY Zaprojektowano przekrój normalny o parametrach: - przekrój uliczny, - szerokość jezdni: a) km 0+000-0+328 - 4,00m, spadek jednostronny 2%, b) km 0+328-0+530 -5500m, spadek daszkowy 2%, c) km 0+530-0+580 - 4,00m,, spadek jednostronny 2%, d) km 0+580-0+671 - 5,00m, spadek daszkowy 2%, - krawężniki betonowe 15x30 ustawione na ławie betonowej z oporem. Krawężniki zatopione : na zjazdach do posesji, - km 0+490-0+510 obustronnie, krawężnik wbudowany jako opornik, - km 0+600-0+671 obustronnie - teren przyległy do drogi wykorzystywany jest dla postoju czasowego samochodów osobowych, przyszłościowo istnieje możliwość budowy parkingu. Konstrukcja nawierzchni: 1. km 0+000-0+579, 0+600-0+671 W podłożu zalegają grunty piaszczyste, warunki gruntowo-wodne dobre. Dla przyjętej grupy podłoża G-1 przyjęto konstrukcję nawierzchni jezdni jak dla klasy L i D w strefie zamieszkania w rozumieniu przepisów prawo o ruchu drogowym załącznik nr 5 Projektowanie konstrukcji nawierzchni dróg Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki morskiej z dnia 2 marca 1999r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (D.U. Nr 43 z 1999r): - 8 cm kostka brukowa betonowa HOLAND koloru szarego, - 3 cm podsypka cementowo-piaskowa, - 20 cm podbudowa zasadnicza z tłucznia stabilizowanego mechanicznie, - 15cm w-wa odsączająca z piasku, - krawężnik betonowy 15x30 na ławie betonowej z oporem. 2. km 0+579-0+600 Konstrukcję jezdni ul. Monopolowej i ulicy na odcinku wjazdu samochodów ciężarowych tj. obsługujących zakład produkcyjny przyjęto jak dla ruchu KR 4: - 8 cm kostka brukowa betonowa HOLAND koloru szarego, - 3 cm podsypka cementowo-piaskowa, - 20 cm podbudowa zasadnicza chudego betonu, - 16cm podbudowa pomocnicza z piasku stabilizowanego cementem RM=2,5MPa, - 15 cm warstwa odsączająca z piasku, - krawężnik betonowy 15x30 na ławie betonowej z oporem. ODWODNIENIE: Odwodnienie ulicy powierzchniowe. ZJAZDY: Na zjazdach do posesji krawężnik zatopiony. Utwardzenie nawierzchni zjazdów należy do właścicieli posesji. Zestawienie lokalizacji zjazdów zawiera załącznik do projektu budowlanego. ROBOTY ZIEMNE: Roboty ziemne zestawiono w tabeli robót ziemnych. URZĄDZENIA OBCE Istniejące zasuwy i zawory zlokalizowane w jezdni projektowanej drogi należy wyregulować do wysokości wg profilu projektowanej niwelety drogi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.11.30.00-2, 45.11.10.00-8, 45.23.33.20-8, 45.23.31.23-7, 45.23.32.90-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa linii kablowej oświetlenia ulicy Armii Krajowej w Zwierzyńcu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyłącze kablowe Zgodnie z warunkami przy łączenia 08064/RE01/2007 i oświetlenie ulicy Armii Krajowej w Zwierzyńcu zostanie podłączone z wolnych podstaw nn. w stacji transformatorowej 15/04 kV Zwierzyniec przyłączem kablowym YAKY 4 x 25 do szafki licznikowej SO-2 z zabezpieczeniem S303C 25A umieszczonej przy ścianie budynku stacji na działce Nr 653/2. Obciążalność kabla YAKY 4 x 25. ldd = 110A kt2=1,26kg6=0,74 Idd = 102,56 Szafka pomiarowo-sterująca OU Szafka oświetlenia ulicznego zaprojektowana została w oparciu o obudowę ZPL-1+F i PELMET z zastosowaniem osprzętu firmy LEGRAND FAEL. Sterowanie oświetlenia realizowane będzie przez zegar astronomiczny Pum.020 METRON. Szafka oświetlenia ulicznego zainstalowana będzie przy ścianie stacji transformatorowej Zwierzyniec Szkoła. Drzwiczki szafki wyposażone są w zamki baskwilowe z wkładkami Master Key. Uziemienie szafki licznikowej SO. Uziemienie wykona ć taśmowe z bednarki ocynkowanej 30 x 4 podłączając ją w ziemi do uziomu stacji i wykonać pomiar sprawdzający. Uziemienie wykonać zgodnie z wytycznymi wykonywania uziomów. Ru < 30 Lokalizacja i rodzaje słupów OU. Słupy do zainstalowania opraw oświetlenia ulicznego ustawić w miejscach wskazanych na podkładzie geodezyjnym. Wszystkie prace przy zakopaniu i ustawianiu fundamentów słupów wykonać ręcznie z zachowaniem szczególnej uwagi na istniejące urządzenia podziemne ponieważ zdarza się, iż są nieco inaczej zainwentaryzowane. Słupy od nr 1 do nr 3 mogą być ustawione dopiero po likwidacji linii napowietrznej 15 kV a samą linię kablową l fundamenty pod słupy wykonać można wcześniej. Na całej długości trasy oświetlenia ulicznego za wyjątkiem słupów nr 7 i 8 ustawione będą słupy S-80 z głowicą bez wysięgników. Słupy są wyposażone w tabliczki słupowe ZG5 - 95 z wyłącznikiem nadprądowym S301B - 6A i posadowione będą na fundamentach prefabrykowanych F-150/200 Przed ustawieniem słupów należy wciągnąć w nie przewód YDY 3 x 1,5 mm2 750V Całość produkcji ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW. Słupy nr 7 i 8 o wysokości 12 m będą miały założone podwójne oprawy z czego od strony drogi takie same jak na całej długości linii zaś od strony stadionu sportowego zainstalowane będą reflektory o mocy 400W. Od tych słupów w przyszłości zostanie dobudowana linia l ustawione słupy docelowe dla oświetlenia stadionu Zastosowano oprawy oświetleniowe sodowe typu WSL-815 RM 150/100W z kloszem PMMA, produkcji ES-SYSTEM. Źródła światła sodowe WLS 150/Z20, producent PIŁA. Dopuszcza się zmianę rodzaju słupów i opraw ze źródłem światła pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia zmian z projektantem. Wszystkie elementy oświetlenia muszą posiadać atest. Uziemienie złącza koblowo - licznikowego i słupów. Uziemienie wykonać taśmowo prętowe z bednarki ocynkowanej we wspólnym wykopie 10 cm poniżej kabla na całej długości linii kablowej uziemiając każdy słup i przewód PEN Ru < 30 Połączenia odgałęzień uziemienia do słupów oświetleniowych wykonać poprzez spawanie. Spawy zabezpieczyć przed korozją lakierem bitumicznym. Uziemienie wykonać zgodnie z wytycznymi wykonywania uziomów. W przypadku negatywnego wyniku pomiaru uzupełnić szpilkami. Linia kablowa OU Kabel należy układać po wyznaczonej trasie w wykopie na głębokości 70 cm z zapasem 1-3 % długości bez wykonania podsypki piaskowej. Ze względu na inne urządzenia podziemne zachować ostrożność i wszystkie prace wykonać ręcznie. Na czas prac w pobliżu l na skrzyżowaniu z linią kablową SN wystąpić ZKE DYSTRYBUCJA o jej wyłączenie. W miejscach gdzie grunt będzie z ostrymi żwirami mogącymi uszkodzić kabel wykonać podsypkę i zasypać po 10 cm piasku a następnie uzupełniać wykop rodzimym gruntem. Zgodnie z oznaczeniem na trasie stosować rury ochronne i osłonowe. Przy wejściu kabla do szafki kablowo - licznikowej SO zostawić zapasy po 1,0 mb Przed zasypaniem na kabel nałożyć opaski z opisem w miejscach takich jak: - szafka stacyjna, złącze kablowo - licznikowe i co 10 m w ziemi. Opis tabliczki powinien zawierać: - nazwę użytkownika kabla - rodzaj kabla - rok budowy na kablu w z łączu kablowym zastosować głowiczki 4-ro palczaste 3M typu SKE-4F. Przed zasypaniem wykonać inwentaryzację trasy kabla. Kabel zasypać warstwą 25 cm rodzimego gruntu (piasek) ubijając warstwami i ułożyć folię koloru niebieskiego 20/0.5. Wykop uzupełnić rodzimym gruntem ubijając warstwami. Nadmiar ziemi rozpłantować lub wywieźć. Ochrona od porażeń W ochronie podstawowej przyjąć izolację kabli 1 kV W ochronie dodatkowej istniejący system TN-C. W złączu kablowo - licznikowym SÓ przewód PE podłączyć do uziemienia Ru<30 Om Przewód ochronny w instalacji nie może być przerywany bezpiecznikami ani wyłącznikami. Do przewodu tego nie można łączyć innych przewodów . Przekrój przewodu ochronnego nie może być cieńszy od fazowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9, 45.11.30.00-2, 45.11.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
- Remont nawierzchni chodnika w ul. Perzyckiej w Poznaniu (odc. od ul. Łobeskiej do ul. Złotowskiej)
- Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ruszów
- Remont drogi powiatowej nr 4431S ul. Rolników w Ligocie
- "Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Gostycyn - Piła od km 1+660 do km 2+323"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.