eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-08

Toruń: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.
Numer ogłoszenia: 45065 - 2011; data zamieszczenia: 08.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku z podziałem na 15 zadań, tj.:
Zadanie Nr 1:
1 Okulary jednorazowe ochronne do fototerapii, wykonane z ultramiękkiego materiału, dla obwodu głowy 20-38cm, mikrobiologicznie czyste - 250 szt.
2 Czujnik jednorazowy, sterylny, nie zawierający lateksu, dla niemowląt od 3kg do 20kg, w kształcie litery L. Sensor w technologii OxiMax, kalibrowany cyfrowo i analogowo - 550 szt.
3 Czujnik jednorazowy, sterylny, nie zawierający lateksu, dla noworodków poniżej 3kg lub dla dorosłych powyżej 40kg, w kształcie litery L. Sensor w technologii OxiMax, kalibrowany cyfrowo i analogowo, rejestrujący historię zdarzeń - 650 szt.
4 Czujnik saturacji SpO2 jednorazowy, klejony, dla noworodków poniżej 3kg, mikrobiologicznie czysty - 500 szt.
5 Czujnik saturacji SpO2 jednorazowy, klejony, neonatologiczny, mikrobiologicznie czysty kompatybilny z pulsoksymetrem typu DN-2261-6 Novametrix - 200 szt.
6 Jednorazowy układ oddechowy do nCPAP z podgrzewanym ramieniem wdechowym, z workiem oddechowym i złączką typu Y, mikrobiologicznie czysty, wraz z jednorazowym zestawem do samoczynnego napełnienia komory nawilżacza kompatybilny z nawilżaczem Fisher & Paykel - 25 kpl.
7 Dren tlenowy ze złączem standardowym, długość ok. 1,8m - 250 szt.
8 Łącznik do drenów i ssaków, mikrobiologicznie czysty - 300 szt.
Zadanie Nr 2:
1 Wielokomorowy zestaw do drenażu opłucnej, z mechaniczną regulacją siły ssania - 23 szt.
Zadanie Nr 3:
1 Aparat do przetoczeń płynów infuzyjnych kompatybilny z pompą infuzyjną INFUSOMAT SPACE standard - 850 szt.
2 Aparat do przetoczeń krwi i preparatów krwiopochodnych, z filtrem do krwi 200?m kompatybilny z pompą infuzyjną INFUSOMAT FMS transfusion - 300 szt.
Zadanie Nr 4:
1 Filtr oddechowy dla dorosłych, sterylny, filtracja mechaniczna bakteryjno- wirusowa, filtr klasy HEPA13, objętość przestrzeni martwej około 80ml, złącze proste - 1600 szt.
2 Filtr oddechowy pediatryczny, sterylny, filtracja mechaniczna lub elektrostatyczna bakteryjno-wirusowa, filtr klasy HEPA13, objętość przestrzeni martwej w zakresie 20-35ml, złącze proste - 2150 szt.
3 Filtr oddechowy noworodkowy, sterylny, filtracja mechaniczna lub elektrostatyczna, objętość przestrzeni martwej około 10ml, złącze kolankowe -1000 szt.
4 Wymiennik ciepła i wilgoci, sterylny, do rurek tracheotomijnych z portem tlenowym z nawilżaniem dopływającego tlenu, z samodomykającym się portem do odsysania pomiędzy dwiema membranami wymiennika, objętość przestrzeni martwej około 10ml, skuteczność nawilżania 29,2mg H2O przy Vt 500ml, waga 6,3g - 400 szt.
Zadanie Nr 5:
1 Filtr oddechowy do długiej wentylacji, sterylny, z wyraźnie wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci, z hydrofobową, mechaniczną warstwą filtrującą w kształcie harmonijki, wydajność nawilżenia min. 32 mg/litr przy Vt 500ml, objętość martwa do 66ml, skuteczność filtracji 99,999%, waga filtra do 36 gram, powierzchnia filtracji 190cm, utrata wilgoci 6mg H2O/l przy objętości oddechowej 500ml - 500 szt.
2 Filtr oddechowy dla dzieci do długiej wentylacji, sterylny, z wyraźnie wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci, elektrostatyczna warstwa filtrująca, wydajność nawilżenia min. 31mg/litr przy Vt 250ml, objętość martwa do 29ml, skuteczność filtracji 99,99%, waga filtra do 21 gram, zakres pojemności oddechowej 75-300ml, port kapno - 500 szt.
3 Filtr oddechowy dla dorosłych, do długiej wentylacji, sterylny, z wyraźnie wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci, elektrostatyczna warstwa filtrująca, wydajność nawilżenia min. 33mg/litr przy Vt 500ml, opory przepływu 2,7cm H2O przy 60l/min, objętość martwa do 51ml, skuteczność filtracji 99,999%, waga filtra do 28 gram, zakres pojemności oddechowej 150-1200ml, port kapno - 500 szt.
Zadanie Nr 6:
1 Wkłucie centralne jednoświatłowe
Rozmiar:
24G x 100-120mm - 20 szt.
22G x 100mm - 20 szt.
20G x 100-120mm - 20 szt.
2 Wkłucie centralne dwuświatłowe
Rozmiar:
3,0F x 80-120mm - 20 szt.
4,0F x 100mm - 20 szt.
4,0F x 130mm - 20 szt.
5,0F x 80mm - 20 szt.
5,0F x 130mm - 20 szt.
5,5F x 160mm - 20 szt.
7,0F x 200mm - 20 szt.
3Wkłucie centralne trójświatłowe
Rozmiar:
4,0F x 130mm - 20 szt.
5,5F x 160mm - 20 szt.
7,0F x 160mm - 20 szt.
4 Zamek do wkłuć centralnych, zamykające światło odprowadzeń cewnika centralnego - 500 szt.
Zadanie Nr 7:
1 Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych z końcówką pencil-point, z prowadnicą, z przezroczystą końcówką typu lock, kolorowe oznaczenie rozmiaru mandrynu
Rozmiar:
25G x 90mm - 500 szt.
26G x 90mm - 500 szt.
27G x 90mm - 500 szt.
25G x 110mm - 50 szt.
2 Igła do znieczuleń zewnątrzoponowych typu TOUCHY, z mandrynem, z przezroczystą końcówką typu lock, kolorowe oznaczenie rozmiaru mandrynu
Rozmiar:
18G x 110mm - 50 szt.
20G x 80mm - 50 szt.
3 Igła do znieczuleń splotów nerwowych, z drenem do podawania leków, z połączeniem elektrycznym do stymulatora
Rozmiar:
22G x 50mm - 50 szt.
24G x 25mm - 50 szt.
Zadanie Nr 8:
1 Miękki rozwidlacz trójkanałowy. Każdy kanał o dł. 10cm, śr. zewn. 2,5mm, wewn. 1,5mm, samoopróżniający się, z zaciskiem, zakończony zamkniętym systemem bezigłowym z łatwą do dezynfekcji membraną (bez silikonu) zamykającą się w sposób automatyczny na 7 dni i min. 360 użyć - 1200 szt.
2 Kranik trójdrożny neonatologiczny, ze zmiennym oznaczeniem kolorystycznym (czerwono- niebieskim), z systemem antyzapiekowym na jednym odprowadzeniu, z możliwością obrotu o 360°, bezpieczny dla neonatologii -1800 szt.
Zadanie Nr 9:
1 Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym, z PCV, z otworem Murphyego, z balonikiem kontrolnym w kolorze różnym od transparentnego przewodu łączącego z rurką
Rozmiar: od 3,0 do 9,0 - 1400 szt.
2 Rurka intubacyjna bez mankietu, z PCV, z otworem Murphyego
Rozmiar: od 3,0 do 9,0 - 950 szt.
3 Rurka intubacyjna zbrojona z mankietem uszczelniającym
Rozmiar: od 5,0 do 8,0 - 300 szt.
4 Rurka intubacyjna zbrojona bez mankietu
Rozmiar: od 4,0 do 8,0 - 300 szt.
5 Prowadnica do rurek intubacyjnych
Rozmiar: od 10,0 do 12,0 - 500 szt.
6 Rurka intubacyjna dwukanałowa, bez balonu, do podawania surfaktantu lub monitorowania ciśnienia w drogach oddechowych, przezroczysta, z kontrastującym w rtg paskiem, z 25mm końcówką dystalną kontrastującą w rtg, oznakowanie długości co 0,5cm
Rozmiar: od 2,0 do 5,0 - 90 szt.
7 Rurka ustno-gardłowa Guedela, kodowana kolorystycznie, sterylna - 500 szt.
Rozmiar:
00/40mm
0/50 mm
1/60 mm
8 Rurka tracheotomijna z mankietem uszczelniającym
Rozmiar: od 2,5 do 9,0 - 150 szt.
9 Rurka tracheotomijna bez mankietu
Rozmiar: od 2,5 do 9,0 - 100 szt.
Zadanie Nr 10:
1 Cewnik centralny zakładany metodą Seldingera, kontrastujący w rtg, poliuretanowy, z integralnym drenem przedłużającym, z zestawem wprowadzającym (prosta prowadnica, igła wprowadzająca)
Rozmiar: 2Fr x 80 mm - 100 szt.
2 Cewnik centralny zakładany metodą Seldingera, kontrastujący w rtg, poliuretanowy, z integralnym mocowaniem, z zestawem wprowadzającym (prosta prowadnica, igła wprowadzająca) -10 szt.
Rozmiar:
3 Fr x 80 mm
3 Fr x 120 mm
3 Cewnik pępkowy, dwukanałowy, poliuretanow - 120 szt.
Rozmiar:
4 Fr x 200 mm
(2 x 20G)
Zadanie Nr 11:
1 Jednorazowy układ drenów do respiratora, noworodkowy, podgrzewany, posiadający system uniwersalnych łączników umożliwiających zastosowanie we wszystkich typach respiratorów kompatybilny z nawilżaczami Fisher & Paykel - 120 szt.
2 Jednorazowa komora do nawilżacza kompatybilna z nawilżaczami Fisher & Paykel - 120 szt.
Zadanie Nr 12:
1 Port bezigłowy do bezpiecznego dożylnego podawania płynów i leków, możliwość stosowania przez 7 dni, bez mechanicznych części wewnętrznych, posiadający prosty i widoczny tor przepływu, z zastawką w postaci jednoelementowej, silikonowej, podzielnej membrany, osadzonej na plastikowym, przezroczystym konektorze, o min. przepływie 525ml/min, zgodnym z wymaganiami normy PN-EN ISO 10555-5 - 800 szt.
Zadanie Nr 13:
1 Czujnik temperatury do inkubatorów Babytherm - 100 szt.
Zadanie Nr 14:
1 Zestaw do szynowania moczowodów z cewnikiem typu double-j wykonanym z poliuretanu, do stosowania do 3 miesięcy, skalowany co 1cm. Popychacz prosty ok. 45cm, prowadnica ok. 100cm pokryta PTFE, klamra, cewnik zamknięty od strony nerki, perforowany na całej długości. Długości do wyboru: 12cm, 15cm, 18cm, 20cm, 22cm, 24cm, 28cm.
Rozmiar:
4CH - 5 szt.
4,7CH - 5 szt.
2 Zestaw do szynowania moczowodów, z cewnikiem typu double-j, do stosowania do 6 miesięcy, z popychaczem łączącym się z cewnikiem i dającym możliwość manewru nawet po wyjęciu prowadnicy. Cewnik zamknięty od strony nerkowej. Długości do wyboru: 15cm, 20cm, 22cm, 24cm, 26cm, 30cm.
Rozmiar:
4CH - 25 szt.
4,8CH - 25 szt.
Zadanie Nr 15:
1 Zestaw do nefrostomii 2-stopniowej, z cewnikiem pokrytym hydrożelem, z twardą prowadnicą typu Lunderquist i igłą widoczną w USG i RTG, z poprzecznymi rowkami do przyszycia
Rozmiar:
6CH - 5 szt.
8CH - 5 szt.
10CH - 5 szt.
2 Zestaw do nefrostomii 1-stopniowej (jednego nakłucia) z cewnikiem skalowanym co 1cm, z silikonowym elementem do mocowania do skóry pacjenta. Cewnik na igle
Rozmiar:
8CH - 5 szt.
10CH - 5 szt.
3 Zestaw do cystostomii cystofix. W zestawie: rozrywalna igła 120mm lub 80mm, skalpel, plaster, cewnik typu pigtail, w zestawach dziecięcych bezpieczna igła o długości 70mm - 30 szt.
Rozmiar:
5CH
8CH
10CH
12CH.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.20-8, 33.14.13.21-6, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
      a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw materiałów medycznych o wartości min. dla poszczególnych zadań:
      - Zadanie Nr 1 - 54.800,00 zł,
      - Zadanie Nr 2 - 1.480,00 zł,
      - Zadanie Nr 3 - 6.680,00 zł,
      - Zadanie Nr 4 - 8.400,00 zł,
      - Zadanie Nr 5 - 5.640,00 zł,
      - Zadanie Nr 6 - 14.200,00 zł,
      - Zadanie Nr 7 - 17.440,00 zł,
      - Zadanie Nr 8 - 3.120,00 zł,
      - Zadanie Nr 9 - 26.240,00 zł,
      - Zadanie Nr 10 - 9.080,00 zł,
      - Zadanie Nr 11 - 8.200,00 zł,
      - Zadanie Nr 12 - 1.120,00 zł,
      - Zadanie Nr 13 16.400,00 zł,
      - Zadanie Nr 14 - 3.000,00 zł,
      - Zadanie Nr 15 - 4.600,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;
      Wykonawca składający ofertę np. na Zadanie Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, tj. 56.280,00 zł każda dostawa.
      Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
      a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:
      - Zadanie Nr 1 - 35.000,00 zł,
      - Zadanie Nr 2 - 1.000,00 zł,
      - Zadanie Nr 3 - 4.200,00 zł,
      - Zadanie Nr 4 - 5.250,00 zł,
      - Zadanie Nr 5 - 3.500,00 zł,
      - Zadanie Nr 6 - 8.900,00 zł,
      - Zadanie Nr 7 - 11.000,00 zł,
      - Zadanie Nr 8 - 2.000,00 zł,
      - Zadanie Nr 9 - 16.400,00 zł,
      - Zadanie Nr 10 - 5.700,00 zł,
      - Zadanie Nr 11 - 5.200,00 zł,
      - Zadanie Nr 12 - 700,00 zł,
      - Zadanie Nr 13 -10.300,00 zł,
      - Zadanie Nr 14 - 1.900,00 zł,
      - Zadanie Nr 15 - 2.900,00 zł
      wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
      /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/.
      Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta.
      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
      Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy do oferty załączyć:
    a/ zgłoszenie do Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych potwierdzające, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679), aktualny certyfikat zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi.
    b/ foldery, katalogi/ prospekty oferowanego przedmiotu zamówieniu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym.
2. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie stanowiła zmiany umowy i nie będzie wymagała aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera, ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń - pokój Nr 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2011 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Okulary jednorazowe ochronne do fototerapii, wykonane z ultramiękkiego materiału, dla obwodu głowy 20-38cm, mikrobiologicznie czyste - 250 szt.
    2 Czujnik jednorazowy, sterylny, nie zawierający lateksu, dla niemowląt od 3kg do 20kg, w kształcie litery L. Sensor w technologii OxiMax, kalibrowany cyfrowo i analogowo - 550 szt.
    3 Czujnik jednorazowy, sterylny, nie zawierający lateksu, dla noworodków poniżej 3kg lub dla dorosłych powyżej 40kg, w kształcie litery L. Sensor w technologii OxiMax, kalibrowany cyfrowo i analogowo, rejestrujący historię zdarzeń - 650 szt.
    4 Czujnik saturacji SpO2 jednorazowy, klejony, dla noworodków poniżej 3kg, mikrobiologicznie czysty - 500 szt.
    5 Czujnik saturacji SpO2 jednorazowy, klejony, neonatologiczny, mikrobiologicznie czysty kompatybilny z pulsoksymetrem typu DN-2261-6 Novametrix - 200 szt.
    6 Jednorazowy układ oddechowy do nCPAP z podgrzewanym ramieniem wdechowym, z workiem oddechowym i złączką typu Y, mikrobiologicznie czysty, wraz z jednorazowym zestawem do samoczynnego napełnienia komory nawilżacza kompatybilny z nawilżaczem Fisher & Paykel - 25 kpl.
    7 Dren tlenowy ze złączem standardowym, długość ok. 1,8m - 250 szt.
    8 Łącznik do drenów i ssaków, mikrobiologicznie czysty - 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wielokomorowy zestaw do drenażu opłucnej, z mechaniczną regulacją siły ssania - 23 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Aparat do przetoczeń płynów infuzyjnych kompatybilny z pompą infuzyjną INFUSOMAT SPACE standard - 850 szt.
    2 Aparat do przetoczeń krwi i preparatów krwiopochodnych, z filtrem do krwi 200?m kompatybilny z pompą infuzyjną INFUSOMAT FMS transfusion - 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Filtr oddechowy dla dorosłych, sterylny, filtracja mechaniczna bakteryjno- wirusowa, filtr klasy HEPA13, objętość przestrzeni martwej około 80ml, złącze proste - 1600 szt.
    2 Filtr oddechowy pediatryczny, sterylny, filtracja mechaniczna lub elektrostatyczna bakteryjno-wirusowa, filtr klasy HEPA13, objętość przestrzeni martwej w zakresie 20-35ml, złącze proste - 2150 szt.
    3 Filtr oddechowy noworodkowy, sterylny, filtracja mechaniczna lub elektrostatyczna, objętość przestrzeni martwej około 10ml, złącze kolankowe -1000 szt.
    4 Wymiennik ciepła i wilgoci, sterylny, do rurek tracheotomijnych z portem tlenowym z nawilżaniem dopływającego tlenu, z samodomykającym się portem do odsysania pomiędzy dwiema membranami wymiennika, objętość przestrzeni martwej około 10ml, skuteczność nawilżania 29,2mg H2O przy Vt 500ml, waga 6,3g - 400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Filtr oddechowy do długiej wentylacji, sterylny, z wyraźnie wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci, z hydrofobową, mechaniczną warstwą filtrującą w kształcie harmonijki, wydajność nawilżenia min. 32 mg/litr przy Vt 500ml, objętość martwa do 66ml, skuteczność filtracji 99,999%, waga filtra do 36 gram, powierzchnia filtracji 190cm, utrata wilgoci 6mg H2O/l przy objętości oddechowej 500ml - 500 szt.
    2 Filtr oddechowy dla dzieci do długiej wentylacji, sterylny, z wyraźnie wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci, elektrostatyczna warstwa filtrująca, wydajność nawilżenia min. 31mg/litr przy Vt 250ml, objętość martwa do 29ml, skuteczność filtracji 99,99%, waga filtra do 21 gram, zakres pojemności oddechowej 75-300ml, port kapno - 500 szt.
    3 Filtr oddechowy dla dorosłych, do długiej wentylacji, sterylny, z wyraźnie wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci, elektrostatyczna warstwa filtrująca, wydajność nawilżenia min. 33mg/litr przy Vt 500ml, opory przepływu 2,7cm H2O przy 60l/min, objętość martwa do 51ml, skuteczność filtracji 99,999%, waga filtra do 28 gram, zakres pojemności oddechowej 150-1200ml, port kapno - 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wkłucie centralne jednoświatłowe
    Rozmiar:
    24G x 100-120mm - 20 szt.
    22G x 100mm - 20 szt.
    20G x 100-120mm - 20 szt.
    2 Wkłucie centralne dwuświatłowe
    Rozmiar:
    3,0F x 80-120mm - 20 szt.
    4,0F x 100mm - 20 szt.
    4,0F x 130mm - 20 szt.
    5,0F x 80mm - 20 szt.
    5,0F x 130mm - 20 szt.
    5,5F x 160mm - 20 szt.
    7,0F x 200mm - 20 szt.
    3Wkłucie centralne trójświatłowe
    Rozmiar:
    4,0F x 130mm - 20 szt.
    5,5F x 160mm - 20 szt.
    7,0F x 160mm - 20 szt.
    4 Zamek do wkłuć centralnych, zamykające światło odprowadzeń cewnika centralnego - 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych z końcówką pencil-point, z prowadnicą, z przezroczystą końcówką typu lock, kolorowe oznaczenie rozmiaru mandrynu
    Rozmiar:
    25G x 90mm - 500 szt.
    26G x 90mm - 500 szt.
    27G x 90mm - 500 szt.
    25G x 110mm - 50 szt.
    2 Igła do znieczuleń zewnątrzoponowych typu TOUCHY, z mandrynem, z przezroczystą końcówką typu lock, kolorowe oznaczenie rozmiaru mandrynu
    Rozmiar:
    18G x 110mm - 50 szt.
    20G x 80mm - 50 szt.
    3 Igła do znieczuleń splotów nerwowych, z drenem do podawania leków, z połączeniem elektrycznym do stymulatora
    Rozmiar:
    22G x 50mm - 50 szt.
    24G x 25mm - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Miękki rozwidlacz trójkanałowy. Każdy kanał o dł. 10cm, śr. zewn. 2,5mm, wewn. 1,5mm, samoopróżniający się, z zaciskiem, zakończony zamkniętym systemem bezigłowym z łatwą do dezynfekcji membraną (bez silikonu) zamykającą się w sposób automatyczny na 7 dni i min. 360 użyć - 1200 szt.
    2 Kranik trójdrożny neonatologiczny, ze zmiennym oznaczeniem kolorystycznym (czerwono- niebieskim), z systemem antyzapiekowym na jednym odprowadzeniu, z możliwością obrotu o 360°, bezpieczny dla neonatologii -1800 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym, z PCV, z otworem Murphyego, z balonikiem kontrolnym w kolorze różnym od transparentnego przewodu łączącego z rurką
    Rozmiar: od 3,0 do 9,0 - 1400 szt.
    2 Rurka intubacyjna bez mankietu, z PCV, z otworem Murphyego
    Rozmiar: od 3,0 do 9,0 - 950 szt.
    3 Rurka intubacyjna zbrojona z mankietem uszczelniającym
    Rozmiar: od 5,0 do 8,0 - 300 szt.
    4 Rurka intubacyjna zbrojona bez mankietu
    Rozmiar: od 4,0 do 8,0 - 300 szt.
    5 Prowadnica do rurek intubacyjnych
    Rozmiar: od 10,0 do 12,0 - 500 szt.
    6 Rurka intubacyjna dwukanałowa, bez balonu, do podawania surfaktantu lub monitorowania ciśnienia w drogach oddechowych, przezroczysta, z kontrastującym w rtg paskiem, z 25mm końcówką dystalną kontrastującą w rtg, oznakowanie długości co 0,5cm
    Rozmiar: od 2,0 do 5,0 - 90 szt.
    7 Rurka ustno-gardłowa Guedela, kodowana kolorystycznie, sterylna - 500 szt.
    Rozmiar:
    00/40mm
    0/50 mm
    1/60 mm
    8 Rurka tracheotomijna z mankietem uszczelniającym
    Rozmiar: od 2,5 do 9,0 - 150 szt.
    9 Rurka tracheotomijna bez mankietu
    Rozmiar: od 2,5 do 9,0 - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Cewnik centralny zakładany metodą Seldingera, kontrastujący w rtg, poliuretanowy, z integralnym drenem przedłużającym, z zestawem wprowadzającym (prosta prowadnica, igła wprowadzająca)
    Rozmiar: 2Fr x 80 mm - 100 szt.
    2 Cewnik centralny zakładany metodą Seldingera, kontrastujący w rtg, poliuretanowy, z integralnym mocowaniem, z zestawem wprowadzającym (prosta prowadnica, igła wprowadzająca) -10 szt.
    Rozmiar:
    3 Fr x 80 mm
    3 Fr x 120 mm
    3 Cewnik pępkowy, dwukanałowy, poliuretanow - 120 szt.
    Rozmiar:
    4 Fr x 200 mm
    (2 x 20G).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie Nr 11..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Jednorazowy układ drenów do respiratora, noworodkowy, podgrzewany, posiadający system uniwersalnych łączników umożliwiających zastosowanie we wszystkich typach respiratorów kompatybilny z nawilżaczami Fisher & Paykel - 120 szt.
    2 Jednorazowa komora do nawilżacza kompatybilna z nawilżaczami Fisher & Paykel - 120 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie Nr 12..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Port bezigłowy do bezpiecznego dożylnego podawania płynów i leków, możliwość stosowania przez 7 dni, bez mechanicznych części wewnętrznych, posiadający prosty i widoczny tor przepływu, z zastawką w postaci jednoelementowej, silikonowej, podzielnej membrany, osadzonej na plastikowym, przezroczystym konektorze, o min. przepływie 525ml/min, zgodnym z wymaganiami normy PN-EN ISO 10555-5 - 800 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie Nr 13..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Czujnik temperatury do inkubatorów Babytherm - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie Nr 14..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw do szynowania moczowodów z cewnikiem typu double-j wykonanym z poliuretanu, do stosowania do 3 miesięcy, skalowany co 1cm. Popychacz prosty ok. 45cm, prowadnica ok. 100cm pokryta PTFE, klamra, cewnik zamknięty od strony nerki, perforowany na całej długości. Długości do wyboru: 12cm, 15cm, 18cm, 20cm, 22cm, 24cm, 28cm.
    Rozmiar:
    4CH - 5 szt.
    4,7CH - 5 szt.
    2 Zestaw do szynowania moczowodów, z cewnikiem typu double-j, do stosowania do 6 miesięcy, z popychaczem łączącym się z cewnikiem i dającym możliwość manewru nawet po wyjęciu prowadnicy. Cewnik zamknięty od strony nerkowej. Długości do wyboru: 15cm, 20cm, 22cm, 24cm, 26cm, 30cm.
    Rozmiar:
    4CH - 25 szt.
    4,8CH - 25 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie Nr 15..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw do nefrostomii 2-stopniowej, z cewnikiem pokrytym hydrożelem, z twardą prowadnicą typu Lunderquist i igłą widoczną w USG i RTG, z poprzecznymi rowkami do przyszycia
    Rozmiar:
    6CH - 5 szt.
    8CH - 5 szt.
    10CH - 5 szt.
    2 Zestaw do nefrostomii 1-stopniowej (jednego nakłucia) z cewnikiem skalowanym co 1cm, z silikonowym elementem do mocowania do skóry pacjenta. Cewnik na igle
    Rozmiar:
    8CH - 5 szt.
    10CH - 5 szt.
    3 Zestaw do cystostomii cystofix. W zestawie: rozrywalna igła 120mm lub 80mm, skalpel, plaster, cewnik typu pigtail, w zestawach dziecięcych bezpieczna igła o długości 70mm - 30 szt.
    Rozmiar:
    5CH
    8CH
    10CH
    12CH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.