eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › zimowe oczyszczanie ulic miasta Chełma

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-09-01

POZYCJA 45056

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Chełm: zimowe oczyszczanie ulic miasta Chełma Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: Władysław Suchowierski, Krystyna Łubkowska, Tomasz Wawryniuk, ul. Chełmońskiego 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5633228, fax 082 5633839, www.zdm-chelm.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe oczyszczanie ulic miasta Chełma. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zimowe oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatok i przystanków autobusowych, pasów zieleni ulic krajowych, wojewódzkich i powiatowych ( z wyłączeniem chodników bezpośrednio przyległych do posesji ) - zadanie nr 1 Zimowe oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatok i przystanków autobusowych, pasów zieleni ulic gminnych i dróg wewnętrznych ( z wyłączeniem chodników bezpośrednio przyległych do posesji ) - zadanie nr 2. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ulice miasta Chełma. Kod NUTS: 3.06.08.62. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.11.2005; data zakończenia: 15.04.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium: a) 11 000,00 PLN - zadanie nr 1 b) 4 500,00 PLN - zadanie nr 2. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Dla potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz n/w dokumenty. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - Aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Zezwolenie do prowadzenia oczyszczania wydane na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, a w przypadku jednostek miejskich miasta Chełma oświadczenie o spełnianiu warunków w/w ustawy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykaz powinien zawierać: co najmniej 12 osób uczestniczących w realizacji zamówienia, które posiadają uprawnienia niezbędne do obsługi 12 jednostek sprzętowo-transportowych (zadanie nr 1); co najmniej 10 osób uczestniczących w realizacji zamówienia, które posiadają uprawnienia niezbędne do obsługi 10 jednostek sprzętowo-transportowych (zadanie nr 2). - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakie posiada Wykonawca w asortymencie i ilości nie mniejszej niż wymienione w kolumnie 2 i 3 odpowiednio załącznika nr 4, załącznika nr 5 do SIWZ. - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca powinien wykazać wykonanie co najmniej 2 usług, polegających na odśnieżaniu, zimowym utrzymaniu dróg, każda o wartości co najmniej 300 000,00 PLN (zadanie nr 1); co najmniej 2 usług polegających na odśnieżaniu, zimowym utrzymaniu dróg, każda o wartości co najmniej 100 000,00 PLN (zadanie nr 2). Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie oświadczenia i w/w dokumentów, wg formuły spełnia/nie spełnia na każde zadanie oddzielnie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZDM-TU-4106/RZP/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.10.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.10.2005 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 18.10.2005, godzina 10:00, siedziba zamawiajacego, pok. nr 11.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94. 2) Krótki opis: Zimowe oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatok i przystanków autobusowych, pasów zieleni ulic krajowych, wojewódzkich i powiatowych ( z wyłączeniem chodników bezpośrednio przyległych do posesji ) - zadanie nr 1. 3) Zakres lub wartość: Wartość powyżej 260 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94. 2) Krótki opis: Zimowe oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatok i przystanków autobusowych, pasów zieleni ulic gminnych i dróg wewnętrznych ( z wyłączeniem chodników bezpośrednio przyległych do posesji ) - zadanie nr 2. 3) Zakres lub wartość: Wartość powyżej 100 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.