eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa sprzątania przychodni rejonowych należących do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-14

Warszawa: Usługa sprzątania przychodni rejonowych należących do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer
Numer ogłoszenia: 450564 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, faks 022 8120796.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania przychodni rejonowych należących do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania przychodni rejonowych należących do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer. WYKAZ PRZYCHODNI OBJĘTYCH USŁUGĄ: 1) Przychodnia Rejonowa Nr 1A w Warszawie przy ul. Strusia 4/8, pow. ok. 1850 m 2 2) Przychodnia Rejonowa Nr 1B w Warszawie przy ul. Strusia 4/8, pow. ok. 1640 m 2 ( nie będzie sprzątane III piętro) 3) Przychodnia Rejonowa Nr 1C - Poradnia Rehabilitacyjna z komorą kriogeniczną w Warszawie przy ul. Strusia 4/8, pow. ok. 148 m 2 4) Przychodnia Rejonowa Nr 2 w Warszawie przy ul. Patriotów 170, pow.ok.700 m 2 5) Przychodnia Rejonowa Nr 3 w Warszawie przy ul. Żegańskiej 2 C, pow. ok. 140 m 2 6) Przychodnia Rejonowa Nr 4 w Warszawie przy ul. Korkowej 87, pow. ok.200 m 2 7) Przychodnia Rejonowa nr 5 w Warszawie przy ul. Trakt Lubelski 167 pow. ok. 200 m 2 8) Przychodnia Rejonowa Nr 6 w Warszawie przy ul. Patriotów 46, pow. ok.700 m 2 Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dot.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm. ) oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczenia Wykonawcy ( według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) wchodzących w skład oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia tj. wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie usługi sprzątania, z których każda trwała co najmniej 12 m-cy w ramach jednego kontraktu o wartości min. 450 000 zł. brutto każda usługa, polegające na sprzątaniu obiektów służby zdrowia. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, według załącznika nr 4 do SIWZ oraz dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie (opinie, referencje).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, co najmniej: 5 szorowarkami jedno lub wielotarczowymi do szorowania podłóg przy użyciu wody, 8 profesjonalnymi odkurzaczami, 8 profesjonalnymi dwuwiadrowymi wózkami do sprzątania (zestaw sprzątający). Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu sprzętu - według załącznika nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że zatrudni w poszczególnych przychodniach: - Przychodnia Rejonowa nr 1A - żółty budynek: min. 4 osoby sprzątające w godz. 18.00-22.00 przez cały okres świadczenia usług w dni robocze, min. 1 osobę sprzątającą w godzinach 7.00-15.00, codziennie w dni robocze - tzw. dyżur dzienny, - Przychodnia Rejonowa nr 1B- biały, nowy budynek : min. 4 osoby sprzątające w godz. 18.00-22.00 przez cały okres świadczenia usług w dni robocze, min. 1 osobę sprzątającą w godzinach 7.00-15.00, codziennie w dni robocze- tzw. dyżur dzienny, min. 1 osobę w każdy dzień wolny od pracy (soboty, niedziele i święta) przez ok. 2 godz.- w związku z 24 godzinnymi dyżurami NPL pełnionymi w tej przychodni, - Przychodnia Rejonowa nr 1C - Poradnia Rehabilitacyjna z komorą kriogeniczną: min. 1 osobę sprzątającą w godz. 20.00-22.00 ( spośród osób przewidzianych do pracy w budynkach PR 1A lub PR 1B) przez cały okres świadczenia usług w dni robocze, - Przychodnia Rejonowa nr 2 min. 1 osobę sprzątającą codziennie w dni robocze w godz. 18.00 - 24.00 - Przychodnia Rejonowa nr 3 min. 1 osobę sprzątającą codziennie w dni robocze w godz. 16.00 - 20.00 - Przychodnia Rejonowa nr 4 min. 1 osobę sprzątającą codziennie w dni robocze w godz. 19.00 - 23.00 - Przychodnia Rejonowa nr 5 min. 1 osobę sprzątającą codziennie w dni robocze w godz. 19.00 - 23.00 - Przychodnia Rejonowa nr 6 min. 1 osobę sprzątającą codziennie w dni robocze w godz. 18.00 - 24.00 Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie zapisów znajdujących się w formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagana gwarantowana wielkość odszkodowania wynikająca z ww. dokumentów jest nie mniejszej niż 500 000 zł. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie przedstawionej w ofercie polisy lub na podstawie innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wielkości odszkodowania nie mniejszej niż 500 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawcy zastosują do realizacji zamówienia środki czyszczące przeznaczone do mycia i dezynfekcji dopuszczone do obrotu i użytkowania na terenie obiektu służby zdrowia, w których skład wchodzą preparaty niszczące wirusy , grzyby , bakterie i prątki. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę niżej wymienionych dokumentów: - wykazu środków, według załącznika nr 6 do SIWZ, - dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i użytku na terenie RP zaproponowanych i określonych w wykazie środków ( np. certyfikat CE, deklaracja zgodności, wpis do rejestru wyrobów medycznych, wpis do rejestru produktów biobójczych, karty charakterystyki substancji niebezpiecznej, pozytywne opinie PZH, inne - odpowiednio do rodzaju środka).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia, zobowiązanie winno określać formę udziału ww. podmiotu w realizacji zamówienia (podwykonawstwo, konsultacje, itp.) - jeżeli dotyczy - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. Pozostałe wymagane dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w oryginale 2) Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w oryginale 3) Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy, (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana może dotyczyć następujących okoliczności: a) zmiany adresu Wykonawcy lub zmiany adresów dotyczących realizacji przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego; b) zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy lub zmian technologicznych, nie wpływających na przedmiot zamówienia; c) zmiany stawki podatku VAT; d)zmiany osobowego składu personelu sprzątającego z przyczyn losowych bądź personalnych po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o planowanej zmianie i jej powodzie oraz po sporządzeniu nowego wykazu, o którym mowa w § 3 ust.2 umowy i dostarczeniu go do Zamawiającego; e) zmiany środków chemicznych za zgodą Zamawiającego w przypadku sytuacji, gdy personel Zamawiającego będzie uczulony na jeden z nich lub nastąpią okoliczności wymagające zastosowania innego środka, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; f) zmiana (czasowa lub stała) godzin pracy na wniosek zamawiającego na skutek uzasadnionych potrzeb wynikłych np. z powodu zawarcia nowych kontraktów; g) zmiana miejsca wykonywania dyżurów Nocnej Pomocy Lekarskiej ( przeniesienie do innej przychodni) na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO W-wa Wawer ul. Strusia 4/8 04-564 Warszawa poik. 308.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO W-wa Wawer ul. Strusia 4/8 04-564 Warszawa poik. 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: znak sprawy SZPZLO/Z-60/2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.