Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-15
Malbork: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego, dozowników oraz worków foliowych w podziale na cztery zadania, znak sprawy PCZ.ZP.5/12
Numer ogłoszenia: 45054 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 64 60 264, faks 0-55 64 60 235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot leczniczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego, dozowników oraz worków foliowych w podziale na cztery zadania, znak sprawy PCZ.ZP.5/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - ręczniki typu Z - Dozowniki do ręczników typu Z Zadanie Nr 2 - Ręczniki o wym (szerokość x długość odcinka) 21 x 25cm, długość ręcznika 150 cm. - Dozowniki do ręczników 21 x 25 cm / 150 cm Zadanie Nr 3 - papier toaletowy - dozowniki system zamknięty do papieru toaletowego Zadanie nr 4 - worki foliowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6, 33.76.00.00-5, 39.51.44.00-2, 19.52.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony w przypadku złożenia oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony w przypadku wykazania minimum jednej dostawy zgodnej z przedmiotem zamówienia do placówek ochrony zdrowia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony w przypadku złożenia oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony w przypadku posiadanego opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Atest PZH na oferowane produkty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Ul. Armii Krajowej 105/106
82-200 Malbork.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Ul. Armii Krajowej 105/106 82-200 Malbork sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 ręczniki typu Z i dozowniki do ręczników typu Z.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręcznik typu Z a) gofrowany b) wodoutwardzalny c) wymiar ręcznika 25-31cm x 21-25cm d) pasujący do zamawianych dozowników e) charakteryzujący się dobrą wytrzymałością i wchłanialnością wody (do wytarcia mokrych rak powinny wystarczyć dwa ręczniki) f) opakowanie handlowe - paczki po 200 sztuk lub w przedziale od 200 do 300 sztuk, gotowe do dozowania, w kartonach zbiorczych po 4000 sztuk lub w przedziale od 4000 do 6000 ręczników. Zamówienie roczne 600 kartonów po 4000 sztuk. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przetargowej dwóch paczek ręczników wzorcowych. Dostawa i rozładunek w wyznaczone miejsce na koszt dostawcy raz w miesiącu. Termin i ilość wyznaczona przez odbiorcę. Dozowniki do ręczników typu Z a) materiał: plastik b) kolor: biały c) szerokość: od 330 mm do 335 mm d) wysokość: od 290 mm do 440 mm e) głębokość: od 135 mm do 140 mm f) odporny na środki dezynfekcyjne g) zamykanie z boku kluczykiem h) możliwość kontroli załadowania ręczników dzięki przejrzystej części dozownika i) pasujący do zamawianych ręczników. Zamówienie roczne175 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6, 39.51.44.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 Ręczniki i dozowniki do ręczników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczniki a) rola b) celuloza + makulatura c) dwuwarstwowy d) biały e) wymiary: (szerokość x długość odcinka) 21 x 25cm, długość ręcznika 150 cm. f) do dozowania w systemie Matic System Tork. Zamówienie roczne 2600 sztuk Dozownik do ręcznika 21 x 25 cm/150cm a) odporny na środki dezynfekcyjne b) pasujący do zamawianych ręczników c) biały Zamówienie roczne 50 sztuk Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przetargowej dwóch rolek ręczników wzorcowych. Dostawa i rozładunek w wyznaczone miejsce na koszt dostawcy raz w miesiącu. Termin i ilości wyznaczona przez odbiorcę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6, 39.51.44.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Papier toaletowy i dozowniki do papieru toaletowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier toaletowy a) kolor - naturalny, szary b) gofrowany c) długość - min. 130 m d) gramatura - min. 36 g/m kwadratowy e) szerokość - min. 90 mm f) pasuje do zamówionych dozowników. Tolerancja +/- 5% Zamówienie roczne 4000 rolek Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przetargowej dwóch rolek papieru wzorcowego. Dozowniki - system zamknięty - do papieru toaletowego j) materiał: plastik k) kolor: biały l) odporny na środki dezynfekcyjne m) możliwość kontroli załadowania papieru dzięki przejrzystej części dozownika n) uniwersalny, pasujący do różnych typów rolek papieru toaletowego w tym do opisanego w przetargu papieru. Dostawa i rozładunek w wyznaczone miejsce na koszt dostawcy raz w miesiącu. Termin i ilości wyznaczona przez odbiorcę. Zamówienie roczne 120 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 worki foliowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p Nazwa przedmiotu zamówienia Rozmiar mm Grubość min. J.m.szt. Max ilość szt. w opak. 1. Worki małe czarne 500/600 do 600/600 0,03mm 70.000 150 2. Worki małe czerwone 500/600 do 600/600 0,04mm 52.000 150 3. Worki małe niebieskie 500/600 do 600/600 0,04mm 10000 150 4. Worki duże czarne 700/1100 do 800/1100 0,06mm 21000 50 5. Worki duże czerwone 700/1100 do 800/1100 0,06mm 11000 50 6. Worki duże niebieskie 700/1100 do 800/1100 0,06mm 1600 50 7. Worki na materace kolor dowolny 1350/2350 do 1400/2400 0,06mm 200 10 Oznaczenie rozmiaru: - szerokość/długość Wymagania 1. Na opakowaniu musi znajdować się opis: ilości i rozmiar worków . 2. Nie pękają na łączeniach (zgrzewie). 3. Posiadaj atest PZH Podane ilości jest zamówieniem rocznym. Do oferty należy dołączyć 2 sztuki worków wzorcowych. Dostawa i rozładunek w wyznaczonym miejscu na koszt dostawcy. Termin dostawy do 7 dni, raz lub dwa razy w miesiącu - zależnie od ustaleń..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Usługa transportowa w zakresie wyjazdów w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Kurs Prawo jazdy kategorii B w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Dostawa produktów garmażeryjnych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku.
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w kraju i za granicą na rzecz Miasta Malborka w 2025 r.
- Wykonanie przeglądu centralnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych Onyks FT/MIL zgodnie z umową licencyjną AIT/A/024/08
- Dostawa ryb dla 22.BLT w Malborku
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów sanitarno - higienicznych z papieru na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BRANICE, BLISZCZYCE I KIETRZ) w 2026r. Znak sprawy 30/2025
- Dostawa środków czystości, gąbek, mopów, ścierek, papierów i ręczników, opakowań jednorazowych i gastronomicznych, worków oraz materiałów dezynfekcyjnych i ochrony osobistej podzielonych na ZADANIA.
- Jednorazowa dostawa środków czystości na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zadań 1-2:
- Produkty z tworzyw sztucznych - worki foliowe
- Dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





