Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-09-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa mebli biurowych oraz krzeseł biurowych i obrotowych dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Gdańsku Wrzeszczu, ul. Tuwima 9/11
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, do kontaktów: Małgorzata Rzepko, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3078200, fax 058 3018459, e-mail: rzepkom@zus.gda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Małgorzata Rzepko, Monika Wilczyńska, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 307 82 07, 058 307 84 21, fax 058 301 33 47, 058 320 26 50, e-mail: rzepkom@zus.gda.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Małgorzata Wojciechowska, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 307 82 59, fax 058 301 33 47, 058 320 26 50. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Małgorzata Wojciechowska, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli biurowych oraz krzeseł biurowych i obrotowych dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Gdańsku Wrzeszczu, ul. Tuwima 9/11. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli biurowych oraz krzeseł biurowych i obrotowych dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Gdańsku Wrzeszczu, ul. Tuwima 9/11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Inspektorat ZUS w Gdańsku Wrzeszczu, ul. Tuwima 9/11. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuje dostawę mebli biurowych oraz krzeseł biurowych i obrotowych dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Gdańsku Wrzeszczu, ul. Tuwima 9 /11.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, które obejmują odpowiednio: 1) część I - meble biurowe, 2) część II - krzesła biurowe i obrotowe. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;
III.1) Wymagane wadium: część I - 4.000,00 zł, część II - 800,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z zakresem przedmiotu zamówienia określonym w niniejszym postępowaniu. 4. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i udokumentuje odpowiednio dla części: a) część I - meble biurowe - wykonanie (rozpoczęcie i zakończenie) w okresie ostatnich trzech lat licząc do upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 4 dostaw mebli biurowych, każda dostawa o łącznej wartości minimum 50.000,00 złotych, b) część II - krzesła biurowe i obrotowe - wykonanie (rozpoczęcie i zakończenie) w okresie ostatnich trzech lat licząc do upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostaw krzeseł biurowych i obrotowych, każda dostawa o łącznej wartości minimum 30.000,00 złotych. 5. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę równą cenie oferty (łącznie z podatkiem VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia. 6. Zabezpieczy złożoną ofertę wnosząc wadium w sposób i na warunkach określonych w SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 17.10.2005, cena - 12.20. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.10.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.10.2005, godzina 10:30, Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 24.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 25.08.2005.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Modernizacja elewacji zabytkowego obiektu w Słupsku: XVI-wieczny Zamek Książąt Pomorskich"
- Dostawa amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA DO PRZETWARZANIA DOKUMENTACJI ZAWIERAJĄCEJ DANE UZYSKANE OD INSTYTUCJI FINANSOWYCH
- Dostawa samochodu osobowo-dostawczego dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa akcesoriów laboratoryjnych do Magazynu Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- DOSTAWA, INSTALACJA I KONFIGURACJA SPECJALISTYCZNEGO SYSTEMU DO AUTOMATYCZNEGO TYPOWANIA OSÓB W MATERIAŁACH WIDEO I ZDJĘCIACH
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia przedszkola, w tym dla osób z niepełnosprawnością w ramach realizacji projektu Budowa przedszkola w miejscowości Wielącza na potrzeby prowadzenia oddziału przedszkolnego
- Wyposażenie budynku szkoły podstawowej oraz budynku przedszkola w miejscowości Brzozówka
- Dostawa krzeseł i foteli biurowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- Wyposażenie Pracowni Leku Cytotoksycznego
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie
- Dostawa wyposażenia na potrzeby Żłobka i Przedszkola w Kramsku
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.