eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa sprzętu informatycznego dla Oddziału GDDKiA w Opolu - 2 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-14

Opole: Dostawa sprzętu informatycznego dla Oddziału GDDKiA w Opolu - 2 części
Numer ogłoszenia: 450020 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzanie drogami krajowymi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego dla Oddziału GDDKiA w Opolu - 2 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego dla Oddziału GDDKiA w Opolu w ramach niżej wymienionych części : - część nr 1 - dostawa fabrycznie nowych 2 szt. serwerów oraz 1 szt. urządzenia do archiwizacji - część nr 2 - dostawa fabrycznie nowych 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych Sprzęt informatyczny należy dostarczyć do GDDKIA Oddział Opole. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy również instalacja, uruchomienie sprzętu informatycznego oraz jego serwisowanie w okresie gwarancji. W trakcie instalacji i uruchamiania Wykonawca przeprowadzi bezpłatny instruktaż personelu IT Zamawiającego odnośnie uruchomienia, działania i konserwacji dostarczonego sprzętu. Wszystkie oferowane urządzania danego rodzaju ( dot. części nr 1 i 2 ) dot. serwerów oraz urządzeń wielofunkcyjnych muszą być identyczne i pochodzić od tego samego producenta. Sprzęt musi być fabrycznie nowy i spełniać podane parametry techniczne (minimalne). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o parametrach lepszych od wymagań minimalnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    I.=> część nr 1a - serwery : 1) certyfikat potwierdzający, że zaoferowane serwery są wyprodukowane zgodnie z normą ISO 9001 lub inny dokument potwierdzający odpowiednie stosowanie przez producenta równoważnych środków zapewnienia jakości 2) certyfikat potwierdzający, że zaoferowane serwery są wyprodukowany zgodnie z normą ISO 14001 lub inny równoważny dokument potwierdzający działalność zgodną ze środowiskiem naturalnym , 3) Deklaracja zgodności CE dla oferowanych serwerów , 4) certyfikat podmiotu realizującego serwis potwierdzający, że serwis serwerów będzie realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub inny dokument potwierdzający odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości, 5) dokument potwierdzający posiadanie przez firmę serwisującą autoryzację producenta serwerów 6) Oświadczenie producenta serwerów , że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych wykonawcy lub firmy serwisującej , że przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem . 7) Wydruk ze strony internetowej www.eu-energystar.org oraz adres do odpowiedniego miejsca na stronie internetowej, potwierdzający, że oferowany sprzęt pomyślnie przeszedł wymagane testy i posiada oznaczenie Energy Star lub, w przypadku, gdy oferowany sprzęt nie jest oznaczony logo Energy Star, inne świadectwo, że przeszedł on równoważne testy efektywności energetycznej (dotyczy serwera ). I.1 => część nr 1b - urządzenie do archiwizacji : 1) certyfikat podmiotu realizującego serwis potwierdzający, że serwis urządzenia do archiwizacji będzie realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub inny dokument potwierdzający odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości, 2) dokument potwierdzający posiadanie przez firmę serwisującą autoryzację producenta urządzeń do archiwizacji 3) Oświadczenie producenta urządzenia do archiwizacji , że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych wykonawcy lub firmy serwisującej , że przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem . 4) Wydruk ze strony internetowej www.eu-energystar.org oraz adres do odpowiedniego miejsca na stronie internetowej, potwierdzający, że oferowany sprzęt pomyślnie przeszedł wymagane testy i posiada oznaczenie Energy Star lub, w przypadku, gdy oferowany sprzęt nie jest oznaczony logo Energy Star, inne świadectwo, że przeszedł on równoważne testy efektywności energetycznej (dotyczy urządzenia do archiwizacji ). II.=> część nr 2 - urządzenia wielofunkcyjne : 1)dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę aktualnej autoryzacji serwisowej wystawionej przez producenta urządzenia lub jego generalnego przedstawiciela w Polsce.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gddkia.gov.pl/487/do-progow-unijnych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole - pok. 307 - 309 po uprzednim pisemnym zapotrzebowaniu..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2012 godzina 10:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole - pok. 101 ( sekretariat - I piętro )..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr sprawy: GDDKiA-O/Op-R-2/79-284-06/12.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowych 2 szt. serwerów oraz 1 szt. urządzenia do archiwizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt informatyczny w ilości 2 szt. serwerów oraz 1 szt. urządzenia do archiwizacji należy dostarczyć do GDDKIA Oddział Opole. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy również instalacja, uruchomienie sprzętu informatycznego oraz jego serwisowanie w okresie gwarancji. W trakcie instalacji i uruchamiania Wykonawca przeprowadzi bezpłatny instruktaż personelu IT Zamawiającego odnośnie uruchomienia, działania i konserwacji dostarczonego sprzętu. Wszystkie oferowane urządzania danego rodzaju dot. serwerów muszą być identyczne i pochodzić od tego samego producenta. Sprzęt musi być fabrycznie nowy i spełniać podane parametry techniczne (minimalne). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o parametrach lepszych od wymagań minimalnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowych 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt informatyczny w ilości 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych należy dostarczyć do GDDKIA Oddział Opole. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy również instalacja, uruchomienie sprzętu informatycznego oraz jego serwisowanie w okresie gwarancji. W trakcie instalacji i uruchamiania Wykonawca przeprowadzi bezpłatny instruktaż personelu IT Zamawiającego odnośnie uruchomienia, działania i konserwacji dostarczonego sprzętu. Wszystkie oferowane urządzania danego rodzaju dot. urządzeń wielofunkcyjnych muszą być identyczne i pochodzić od tego samego producenta. Sprzęt musi być fabrycznie nowy i spełniać podane parametry techniczne (minimalne). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o parametrach lepszych od wymagań minimalnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.