eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawa sprzętu audio dla Radia Zachód S.A.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-31

Zielona Góra: Dostawa sprzętu audio dla Radia Zachód S.A.
Numer ogłoszenia: 45001 - 2015; data zamieszczenia: 31.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Zielonej Górze "Radio Zachód" S.A. , ul. Kukułcza 1, 64-472 Zielona Góra, woj. lubuskie, faks 68 45 55 552.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zachod.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu audio dla Radia Zachód S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem postępowania jest dostawa sprzętu audio. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy Zadania. Zadanie I - Dosyłowe kodeki IP 8 szt. dosyłowe kodeki IP Zadanie II - Rejestrator audio stereo SD/USB, odtwarzacz audio stereo CD/USB, cyfrowy mikser foniczny wraz z dedykowanymi urządzeniami, aktywne głośniki odsłuchowe 1 szt. rejestrator audio stereo SD/USB 1U, Rack 19_ 1 szt. odtwarzacz audio stereo CD/USB 1U, Rack 19_ 1 szt. cyfrowy mikser foniczny wraz z dedykowanymi urządzeniami: dyskiem pamięci, bezprzewodowym panelem sterującym, 2 szt. aktywne monitory odsłuchowe Zadanie III - Radiowy procesor emisyjny FM/DAB+, zestaw transmisyjnych mikrofonów bezprzewodowych, zestaw transmisyjnych monitorów bezprzewodowych 1 szt. radiowy procesor emisyjny FM i DAB+, 1 zestaw transmisyjnych mikrofonów bezprzewodowych 1 zestaw transmisyjnych monitorów bezprzewodowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do siwz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.21.10.00-5, 32.34.24.10-9, 32.33.13.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokościach: Zadanie I - 3 000,00 zł, Zadanie II - 900,00 zł, Zadanie III - 2800,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    -Oświadczenie, że oferowane urządzenia będą fabrycznie nowe -nie wyprodukowane wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy. -Oświadczenie Wykonawcy że serwis urządzeń będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy 2.Wypełniony i podpisany Formularz cenowy 3.Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny-Dz. U. z 2014 r. poz. 121 - tekst jednolity- winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4.Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku, gdy: a-nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT w związku ze zmianą przepisów prawa strony podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostaje stała, b- zmiany terminów umownych w przypadku konieczności ich przesunięcia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej Umowy tj.: - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie Umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, - konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, - zakończenia serii produkcyjnej zaoferowanych modeli Sprzętu oraz rozpoczęcia produkcji sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania, poprzedzającego zawarcie umowy, - z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. c-zmiany Sprzętu lub jego elementów w przypadku zakończenia serii produkcyjnej zaoferowanych modeli Sprzętu oraz rozpoczęcia produkcji sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania, poprzedzającego zawarcie umowy, jeżeli łącznie zostaną spełnione następujące warunki: 1.Wykonawca wykaże, że składnik (składniki) Przedmiotu Zakupu zostały wycofane z produkcji lub dystrybucji po zawarciu Umowy, 2.w miejsce wycofanych z produkcji lub dystrybucji składników Przedmiotu Zakupu Wykonawca zaproponuje inne, o tych samych lub lepszych parametrach, 3.zmiana Umowy nie będzie skutkowała podwyższeniem umówionego wynagrodzenia Wykonawcy ani warunków płatności wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radiozachod.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radio Zachód S.A. ul. Kukułcza 1 65-472 Zielona Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2015 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Radio Zachód S.A., ul. Kukułcza 1, 65-472 Zielona Góra.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Dosyłowe kodeki IP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 szt. dosyłowe kodeki IP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.21.10.00-5, 32.34.24.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Rejestrator audio stereo SD USB, odtwarzacz audio stereo CD USB, cyfrowy mikser foniczny wraz z dedykowanymi urządzeniami, aktywne głośniki odsłuchowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt. rejestrator audio stereo SD/USB 1U, Rack 19 1 szt. odtwarzacz audio stereo CD USB 1U, Rack 19 1 szt. cyfrowy mikser foniczny wraz z dedykowanymi urządzeniami: dyskiem pamięci, bezprzewodowym panelem sterującym, 2 szt. aktywne monitory odsłuchowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.10-9, 32.33.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - Radiowy procesor emisyjny FM/DAB+, zestaw transmisyjnych mikrofonów bezprzewodowych, zestaw transmisyjnych monitorów bezprzewodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt. radiowy procesor emisyjny FM i DAB+, 1 zestaw transmisyjnych mikrofonów bezprzewodowych 1 zestaw transmisyjnych monitorów bezprzewodowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.10-9, 32.21.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.