To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-05
Lublin: dostawy i usługi obejmujące fabrycznie nowy: sprzęt komputerowy, oprogramowanie, sprzęt RTV, pomoce dydaktyczne, grę edukacyjną oraz szkolenia na potrzeby realizacji projektu - Unia wielkich możliwości, w ramach EFS POKL 2007-2013, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Dział. 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddział. 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyj
Numer ogłoszenia: 449978 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 402664 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: III Liceum Ogólnokształcące im.Unii Lubelskiej, plac Wolności 4, 20-005 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 532 09 47, faks 81 532 09 47.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa- szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy i usługi obejmujące fabrycznie nowy: sprzęt komputerowy, oprogramowanie, sprzęt RTV, pomoce dydaktyczne, grę edukacyjną oraz szkolenia na potrzeby realizacji projektu - Unia wielkich możliwości, w ramach EFS POKL 2007-2013, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Dział. 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddział. 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyj.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Dostawy i usługi obejmujące sprzęt komputerowy, RTV i pomoce dydaktyczne: laptopy, tablice multimedialne, rzutniki, oprogramowanie, ekran projekcyjny, kamerę, sprzęt do odtwarzania audio mp3, pakiet programów do obróbki zdjęć, filmów, ilustracji, grafiki, oprogramowanie do montażu filmów, teleskop, mikroskop z wbudowaną kamerą, mikroskopy szkolne, skrzynki na mikroskop, zakup licencji do prowadzenia symulacji biznesowej, zakup szkolenia dla 3 opiekunów symulacji biznesowej, zakup szkolenia dla prowadzących zajęcia zgodnie z wytycznymi ECDL, modułowy zestaw do przeprowadzania zajęć z robotyki i automatyki na potrzeby realizacji projektu - Unia wielkich możliwości, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007-2013, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. KOD CPV; - zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczące procedur udzielania zamówień publicznych w zakresie zmiany CPV. Kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne Kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne Kod CPV: 38652120-7 - Projektory video Kod CPV: 48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) Kod CPV: 48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów Kod CPV: 38653400-1 - Ekrany projekcyjne Kod CPV: 32331600-8 - Odtwarzacze plików MP3 Kod CPV: 38651600-9 - Kamery cyfrowe Kod CPV: 38635000-5 - Teleskopy Kod CPV: 38634000-8 - Mikroskopy optyczne Kod CPV: 38519320-5 - Przystawki wideo do mikroskopów Kod CPV: 48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego Kod CPV: 48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego Kod CPV: 37524100-8 - Gry edukacyjne Kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne Kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne Wykonawca dostarczy: laptopy, tablice multimedialne, rzutniki, oprogramowanie, ekran projekcyjny, kamerę, sprzęt do odtwarzania audio mp3, pakiet programów do obróbki zdjęć, filmów, ilustracji, grafiki, oprogramowanie do montażu filmów, teleskop, mikroskop z wbudowaną kamerą, mikroskopy szkolne, licencję do prowadzenia symulacji biznesowej, modułowy zestaw do przeprowadzania zajęć z robotyki i automatyki, przeprowadzi szkolenie dla opiekuna symulacji biznesowej, przeprowadzi szkolenie dla prowadzących zajęcia zgodnie z wytycznymi ECDL przewidziane w budżecie projektu, celem prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Sprzęt ten za wyj. szkolenia dla opiekuna symulacji biznesowej i szkolenia dla prowadzących zajęcia zgodnie z wytycznymi ECDL, przeznaczony jest dla młodzieży uczęszczającej do III Liceum Ogólnokształcącego im. Unii Lubelskiej w Lublinie, będącej uczestnikami zajęć edukacyjnych, dlatego też powinien on być dostosowany do wieku uczniów oraz posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz umożliwiać w 100% bezpieczne użytkowanie przez młodzież biorącą udział w projekcie. Wykonawca zobowiązany jest załączyć ww. certyfikaty/atesty najpóźniej przy dostawie sprzętu na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby sprzęt objęty zamówieniem był fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności CE itp. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. Sprzęt powinien być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy, aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia w miejsce dostawy wskazane przez Zamawiającego. Szkolenia objęte przedmiotem zamówienia realizowane będą w: III Liceum Ogólnokształcącym im. Unii Lubelskiej, pl. Wolności 4, 20-005 Lublin, lub w innym miejscu (na terenie Lublina) wskazanym w harmonogramie opracowanym przez specjalistę d/s logistyki, przesyłanym wykonawcy, co najmniej na tydzień przed terminem zajęć. Zajęcia będą odbywały się w październiku 2013 r. Do obowiązków prowadzącego szkolenia będzie należało w szczególności: a) prowadzenie zajęć (zgodnie z harmonogramem opracowanym przez specjalistę d/s logistyki, przesyłanym Wykonawcy co najmniej na tydzień przed terminem zajęć i opracowanym przez Zamawiającego) w oparciu o autorskie programy sporządzone przez Wykonawcę, prowadzone w części 5 zgodnie z programem autorskim umożliwiającym obsługę symulacji biznesowej (instruktaż oraz przekazanie loginów i haseł), a w części 6 zgodnie z programem autorskim opracowanym na podstawie Syllabusa ECDL Core; b) w części 6 dokumentowanie zajęć (list obecności, prowadzenie dziennika zajęć); c) stała współpraca z dyrektorem szkoły i koordynatorem projektu; d) opracowanie w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy, autorskiego programu i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu. Na potrzeby niniejszego przetargu określa się:Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. Zgodnie z art. 93 ust. 1a PZP: Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 38.65.21.20-7, 48.62.40.00-8, 48.31.00.00-4, 38.65.34.00-1, 32.33.16.00-8, 38.65.16.00-9, 38.63.50.00-5, 38.63.40.00-8, 38.51.93.20-5, 48.32.20.00-1, 48.52.00.00-9, 37.52.41.00-8, 80.40.00.00-8, 39.16.21.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Unia wielkich możliwości jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego CZŁOWIEK - NAJLEPSZA INWESTYCJA.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa: Laptop - szt. 7, Tablica multimedialna - szt. 7, Rzutnik - szt. 6, Oprogramowanie - szt. 7, Ekran projekcyjny- szt. 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mentor Zdzisław Sabat, ul. Modra 26, 71-220 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49024,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37945,50
Oferta z najniższą ceną: 37945,50 / Oferta z najwyższą ceną: 67512,24
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa:kamera - szt. 1, sprzęt do odtwarzania audio mp3 - szt. 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PUH Meritum Adam Kruk, ul. Struga 29, 20-709 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2845,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1776,12
Oferta z najniższą ceną: 1776,12 / Oferta z najwyższą ceną: 1906,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa: pakietu programów do obróbki zdjęć, filmów, ilustracji, grafiki - szt. 1; oprogramowania do montażu filmów - szt. 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JUST TECH Justyna Maryniowska, Motycz 232a, 21-030 Motycz, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6016,93
Oferta z najniższą ceną: 6016,93 / Oferta z najwyższą ceną: 6016,93
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa: teleskopu - szt. 1, mikroskopu z wbudowaną kamerą - szt. 1, mikroskopów szkolnych - szt. 9, skrzynek na mikroskopy szkolne - szt. 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PUH Meritum Adam Kruk, ul. Struga 29, 20-709 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5847,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6472,16
Oferta z najniższą ceną: 6472,16 / Oferta z najwyższą ceną: 7073,34
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia dla opiekuna symulacji biznesowej - szt. 3, Zakup licencji do prowadzenia symulacji biznesowej (16 grup x 4 uczestników) - szt. 16
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- iSpace Simulation sp. z o.o., ul. Królowej Jadwigi 131/8, 30-212 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6693,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8224,00
Oferta z najniższą ceną: 8224,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8224,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia dla kadry realizującej zajęcia ECDL Core (2-4 osób), dotyczące prowadzenia zajęć zgodnych z wytycznymi ECDL i zakładania laboratorium ECDL. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje przeprowadzenie 36 godzin zajęć w okresie października i listopada 2013 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Szkoleniowo Doradcze Jacek Daniel, ul. Lwowska 13R, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7317,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7160,07
Oferta z najniższą ceną: 7160,07 / Oferta z najwyższą ceną: 7160,07
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa modułowego zestawu do przeprowadzania zajęć z robotyki i automatyki - szt. 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKCES Edukacja Kurzyca, Piasecki sp.j., ul. Graniczna 7, 62-081 Baranowo, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4831,98
Oferta z najniższą ceną: 4160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4831,98
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa i montaż tapczanów.
- Realizacja prac projektowych modernizacji pomieszczeń infrastruktury Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Lublinie - 4 zadania
- Dostawa oprogramowania statystycznego licencja akademicka dla studentów, doktorantów i pracowników - pakiet licencyjny 5000 szt. Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz chodników pomiędzy budynkami Hutnicza 14-16-20 w Lublinie, oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
- Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy ul. Berylowej 7 w Lublinie
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na "Przebudowę budynku przy Spokojnej 3 w Lublinie na potrzeby Lubelskiego Centrum Bezpieczeństwa" wraz z pełnieniem nadzorów
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla placówek oświatowych w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa fantomów i symulatorów do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, DRUKUJĄCEGO I AKCESORIÓW
- Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz szkolenie w zakresie eksploatacji stanowisk edukacyjnych z robotem przemysłowym wraz z wyposażeniem przeznaczonych do Pracowni Robotyki w Swarzędzu.
- Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz szkolenie w zakresie eksploatacji drukarek 3D i skanerów 3D przeznaczonych do Pracowni - Centrum Informatyki w Swarzędzu.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.