eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary SączModernizacja dachu budynku magazynowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-05

Stary Sącz: Modernizacja dachu budynku magazynowego
Numer ogłoszenia: 449708 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 372782 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz, ul. Magazynowa 5, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 446 09 91, faks 18 446 09 83.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dachu budynku magazynowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja dachu budynku magazynowego zlokalizowanego w Starym Sączu, przy ul. Magazynowej 5 - nr inw. 104/437 w zakresie określonym w przedmiarze robót (załącznik nr 5 do SIWZ), w tym:1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, w tym:a) rozbiórka fragmentu pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych wraz z wywozem i utylizacją płyt zawierających azbest,b) demontaż instalacji odgromowej na dachu budynku,c) rozbiórka obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,d) rozbiórka czapek kominowych na niektórych trzonach kominowych,e) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki;2. Remont kominów i elementów wentylacji oraz konstrukcji metalowej wiaty, w tym:a) nadmurowanie niektórych trzonów kominowych z cegły pełnej i wykonanie betonowych czapek kominowych,b) wykonanie obróbek blacharskich czapek kominowych z blachy stalowej powlekanej,c) oblicowanie trzonów kominowych styropianem z wykonaniem tynku cienkowarstwowego na siatce i montażem kratek wentylacyjnych,d) oczyszczenie przez szczotkowanie ręczne istniejących stalowych rur wentylacyjnych oraz ich pomalowanie farbą antykorozyjną;e) oczyszczenie przez szczotkowanie ręczne istniejącej stalowej konstrukcji wiaty wraz z jej pomalowaniem farbą antykorozyjną;3. Wykonanie drewnianej konstrukcji i pokrycie dachu, w tym:a) wywiercenie otworów w istniejącym betonowym stropodachu i osadzenie w nich metalowych kotew do przymocowania konstrukcji dachu,b) przymocowanie drewnianych murłat i podwalin do betonowego stropodachu i istniejącej stalowej płatwi śrubami metalowymi,c) wykonanie konstrukcji dwuspadowej dachu z drewna iglastego zaimpregnowanego środkiem owado i grzybobójczym oraz ognioochronnym,d) wykonanie foliowania i łacenia dachu,e) pokrycie dachu blachą stalową powlekaną T18 grubości 0,7 mm, kolor ciemny brąz,f) wykonanie obróbek blacharskich blachą stalową powlekaną, kolor ciemny brąz;g) montaż wywiewek wentylacyjnych na dachu z dopasowaniem do istniejących rur wentylacyjnych;4. Wykonanie robót związanych z remontem dachu, w tym:a) montaż rynien i rur spustowych z blachy stalowej powlekanej, kolor ciemny brąz;b) wykonanie okładziny ścian szczytowych z blachy trapezowej powlekanej niskoprofilowej T8, kolor ciemny brąz, na konstrukcji z łat drewnianych;c) wykonanie podbicia okapów z blachy trapezowej powlekanej niskoprofilowej T8, kolor ciemny brąz,d) montaż instalacji odgromowej z podłączeniem do istniejących elementów uziemienia i wykonanie stosownych pomiarów instalacji,e) uporządkowanie terenu po prowadzonych robotach.2) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ należy potraktować jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, natomiast Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego zapoznania się z zakresem robót i złożyć ofertę w oparciu o kosztorys ofertowy obejmujący wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.3) W przypadku powykonawczego obmiaru robót większego niż w kosztorysie ofertowym załączonym do oferty, wartość tak wykonanych robót nie może być przedmiotem roszczeń Wykonawcy do Zamawiającego o dodatkowe wynagrodzenie i stanowi jego ryzyko związane z przygotowaniem oferty i realizacją robót.4) W przypadku niewykonania rzeczowego zakresu robót uzgodnione wynagrodzenie ulegnie obniżeniu a podstawą do wyliczenia kwoty obniżenia wynagrodzenia ryczałtowego będą:a) faktycznie nie wykonany i obustronnie uzgodniony zakres robót,b) ceny przyjęte w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do oferty.5) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:a) organizacja placu budowy,b) zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich,c) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej,d) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody,e) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych,f) przedłożenie budowlanej dokumentacji powykonawczej, w tym m.in.: deklaracji zgodności wbudowanych materiałów.6) Wykonanie przedmiotu zamówieniami ma spełniać wymogi określone w dokumentacji projektowej oraz w przepisach prawnych aktualnie obowiązujących w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności:a) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami );b) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. , Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami ).c) Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. 2009 r. Nr 151 poz. 1220 z późniejszymi zmianami)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.B. MORCIN Krzysztof Jagieła Oś. Młynne 103A, 34-452 Ochotnica Dolna, Oś. Młynne 103A, 34-452 Ochotnica Dolna, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98289,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97991,84

  • Oferta z najniższą ceną: 97991,84 / Oferta z najwyższą ceną: 132743,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.