Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-03
Gorzów Wielkopolski: ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZEPROWADZENIU BADAŃ OSÓB ZATRZYMANYCH PRZEZ JEDNOSTKI POLICJI WOJ. LUBUSKIEGO
Numer ogłoszenia: 44953 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZEPROWADZENIU BADAŃ OSÓB ZATRZYMANYCH PRZEZ JEDNOSTKI POLICJI WOJ. LUBUSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu badań osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego: 1)Usługi stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą w siedzibie Wykonawcy 2)Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się głównie w następującym zakresie: a)badanie osoby zatrzymanej w siedzibie Wykonawcy, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby zatrzymanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych; b)pobranie krwi od osoby zatrzymanej do badania - na zawartość we krwi alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi (z przeprowadzeniem niezbędnej obserwacji i wywiadu); c)badanie osoby zatrzymanej na zawartość narkotyków w moczu, łącznie ze sporządzeniem protokołu. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ i jej załącznikach dostępnych na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, w zależności od obszarów działania poszczególnych Komend Miejskich/Powiatowych Policji woj. lubuskiego oraz umiejscowienia Policyjnych Izb Zatrzymań na terenie woj. lubuskiego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00 - Usługi medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium w przedmiotowym postępowaniuIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu ,,spełnia-nie spełnia będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie postawionych warunków. Wszystkie dokumenty jakie Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu są wymienione w SIWZ (dostępna na stronie internetowej zamawiającego www.lubuska.policja.gov.pl). 4)Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy traktować jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05). 5)W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum/Spółka Cywilna) warunki wymienione w ppkt 1) lit a) i d) muszą być spełnione przez każdego z członków Konsorcjum/przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej osobno natomiast warunki wymienione w ppkt 1) lit b),c) członkowie Konsorcjum/ przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej mogą spełniać wspólnie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o dokumentach jakie Wykonawca musi załączyć do oferty: 1)Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U. z 2007 roku Nr 223 poz.1655 oraz z 2008r Nr 171, poz. 1058) b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2)Na potwierdzenie spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ Wykonawca musi załączyć o oferty: a)Obowiązujący cennik pozostałych usług medycznych świadczonych przez Wykonawcę, które nie zostały wymienione w Formularzu Ofertowym 3) Wykonawca musi ponadto załączyć do oferty: a)Formularz Ofertowy b)oświadczenie o podwykonawcach c)podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną projekt umowy d)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności, do których jest umocowany e)W przypadku złożenia oferty przez Spółkę Cywilną należy załączyć oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę. f)oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, 4)Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego. 5)Szczegółowy opis dokumentów , które Wykonawca musi załączyć do oferty zawiera pkt XIII SIWZ, która jest dostępna na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl. Wzory formularzy stanowią załączniki do SIWZ - również dostępne na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., Sekcja ds. Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., Sekcja ds. Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, tj. w Komendzie Wojewódzkiej Policji ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. dnia 12.03.2009r. o godz. 11.15, Kryteria oceny ofert: Cena brutto ogółem - znaczenie 100% (100 pkt.) w tym: - badanie lekarskie w siedzibie Wykonawcy, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby zatrzymanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych, - pobranie krwi na zawartość alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi (z przeprowadzeniem niezbędnej obserwacji i wywiadu), - badanie na zawartość narkotyków w moczu, łącznie ze sporządzeniem protokołu Informacje dotyczące przetargu : Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej ( art.9 ust.1 ustawy P.z.p.). w języku polskim. Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować w godzinach urzędowania Zamawiającego tj; od godziny 7:30 do 15:30 w dni robocze na adres Zamawiającego ul. Kwiatowa 10, Gorzów Wlkp. 66-400 Sekcja ds.Zamówień Publicznych; e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl;fax 095/72114 35 Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, warunki zmiany: omyłka pisarska, omyłka rachunkowa, zmiana zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę, zmiana cen o której mowa w pkt. III ppkt.12 SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KMP ZIELONA GÓRA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu badań osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego: 1)Usługi stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą w siedzibie Wykonawcy 2)Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się głównie w następującym zakresie: a)badanie osoby zatrzymanej w siedzibie Wykonawcy, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby zatrzymanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych; b)pobranie krwi od osoby zatrzymanej do badania - na zawartość we krwi alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi (z przeprowadzeniem niezbędnej obserwacji i wywiadu); c)badanie osoby zatrzymanej na zawartość narkotyków w moczu, łącznie ze sporządzeniem protokołu. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ i jej załącznikach dostępnych na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KPP MIĘDZYRZECZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu badań osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego: 1)Usługi stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą w siedzibie Wykonawcy 2)Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się głównie w następującym zakresie: a)badanie osoby zatrzymanej w siedzibie Wykonawcy, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby zatrzymanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych; b)pobranie krwi od osoby zatrzymanej do badania - na zawartość we krwi alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi (z przeprowadzeniem niezbędnej obserwacji i wywiadu); c)badanie osoby zatrzymanej na zawartość narkotyków w moczu, łącznie ze sporządzeniem protokołu. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ i jej załącznikach dostępnych na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KPP KROSNO ODRZ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu badań osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego: 1)Usługi stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą w siedzibie Wykonawcy 2)Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się głównie w następującym zakresie: a)badanie osoby zatrzymanej w siedzibie Wykonawcy, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby zatrzymanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych; b)pobranie krwi od osoby zatrzymanej do badania - na zawartość we krwi alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi (z przeprowadzeniem niezbędnej obserwacji i wywiadu); c)badanie osoby zatrzymanej na zawartość narkotyków w moczu, łącznie ze sporządzeniem protokołu. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ i jej załącznikach dostępnych na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KPP SULĘCIN.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu badań osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego: 1)Usługi stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą w siedzibie Wykonawcy 2)Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się głównie w następującym zakresie: a)badanie osoby zatrzymanej w siedzibie Wykonawcy, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby zatrzymanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych; b)pobranie krwi od osoby zatrzymanej do badania - na zawartość we krwi alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi (z przeprowadzeniem niezbędnej obserwacji i wywiadu); c)badanie osoby zatrzymanej na zawartość narkotyków w moczu, łącznie ze sporządzeniem protokołu. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ i jej załącznikach dostępnych na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KPP WSCHOWA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu badań osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego: 1)Usługi stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą w siedzibie Wykonawcy 2)Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się głównie w następującym zakresie: a)badanie osoby zatrzymanej w siedzibie Wykonawcy, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby zatrzymanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych; b)pobranie krwi od osoby zatrzymanej do badania - na zawartość we krwi alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi (z przeprowadzeniem niezbędnej obserwacji i wywiadu); c)badanie osoby zatrzymanej na zawartość narkotyków w moczu, łącznie ze sporządzeniem protokołu. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ i jej załącznikach dostępnych na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KPP SŁUBICE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu badań osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego: 1)Usługi stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą w siedzibie Wykonawcy 2)Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się głównie w następującym zakresie: a)badanie osoby zatrzymanej w siedzibie Wykonawcy, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby zatrzymanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych; b)pobranie krwi od osoby zatrzymanej do badania - na zawartość we krwi alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi (z przeprowadzeniem niezbędnej obserwacji i wywiadu); c)badanie osoby zatrzymanej na zawartość narkotyków w moczu, łącznie ze sporządzeniem protokołu. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ i jej załącznikach dostępnych na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KP SULECHÓW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu badań osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego: 1)Usługi stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą w siedzibie Wykonawcy 2)Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się głównie w następującym zakresie: a)badanie osoby zatrzymanej w siedzibie Wykonawcy, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby zatrzymanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych; b)pobranie krwi od osoby zatrzymanej do badania - na zawartość we krwi alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi (z przeprowadzeniem niezbędnej obserwacji i wywiadu); c)badanie osoby zatrzymanej na zawartość narkotyków w moczu, łącznie ze sporządzeniem protokołu. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ i jej załącznikach dostępnych na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Delegatur w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile na rok 2026 i 2027 (....)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
- Wykonanie usług (świadczeń zdrowotnych) z zakresu medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników 3 Regionalnej Bazy Logistycznej.
- "Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników/ funkcjonariuszy IAS w Warszawie w 2026 roku".
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Spółki Katowickie Inwestycje S.A.
- Świadczenie usług medycznych w ramach dyżurów lekarskich na rzecz Izby Wytrzeźwień w Toruniu w okresie od 1.01.2026r. do 31.12.2026r.
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





