Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-05
Warszawa: Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Akademii Medycznej w Warszawie:
Pakiet 1: Fotele obrotowe
Pakiet 2: Meble biurowe
Pakiet 3: Szafki wiszące
Pakiet 4: Meble biurowe
Pakiet 5: Meble biurowe
Pakiet 6: Meble biurowe
Pakiet 7: Meble biurowe
Pakiet 8: Krzesła z pulpitem
Pakiet 9: Fotele obrotowe
Numer ogłoszenia: 44946 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, fax 022 5720377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.edu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.am.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Akademii Medycznej w Warszawie: Pakiet 1: Fotele obrotowe Pakiet 2: Meble biurowe Pakiet 3: Szafki wiszące Pakiet 4: Meble biurowe Pakiet 5: Meble biurowe Pakiet 6: Meble biurowe Pakiet 7: Meble biurowe Pakiet 8: Krzesła z pulpitem Pakiet 9: Fotele obrotowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Akademii Medycznej w Warszawie, realizowana w dziewięciu odrębnych pakietach: PAKIET 1 Fotele obrotowe PAKIET 2 Meble biurowe PAKIET 3 Szafki wiszące PAKIET 4 Meble biurowe PAKIET 5 Meble biurowe PAKIET 6 Meble biurowe PAKIET 7 Meble biurowe PAKIET 8 Krzesła z pulpitem PAKIET 9 Fotele obrotowe 2. Do oferty Wykonawca obowiązany jest dołączyć odpowiednio oznaczone opisy techniczne, rysunki, katalogi, zdjęcia, foldery itp., w których zaznaczone będą zaoferowane meble. 3. Ostateczna kolorystka tapicerki i oklein meblowych do ustalenia z Użytkownikami przed dokonaniem dostawy. 4. Wymaga się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z przedmiotem zamówienia. 5. Do mebli stanowiących uzupełnienie aktualnego wyposażenia Wykonawca zobowiązany, jest dostosować rodzaj okleiny, jej grubość, barwę oraz okucia jak istniejące. 6. Meble powinny być zamontowane w sposób tworzący stabilną konstrukcję całości.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.13.00 - Siedziska obrotowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.15.10.00 - Stoły i krzesła szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.12.00 - Stoły .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Spełnienie podanych wymogów należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia oraz przedłożenie wymaganych dokumentów 3. Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4. Dokumentów potwierdzających, że wykonane dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie. Wykonane dostawy wymienione w wykazie, a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert. 5. Informację o podwykonawcach (o ile dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Medyczna w Warszawie Dział Zamówień Publicznych, pok. 317 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Akademia Medyczna w Warszawie Dział Zamówień Publicznych, pok. 317 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Fotele obrotowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotele obrotowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble biurowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szafki wiszące.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafki wiszące.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Meble biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble biurowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Meble biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble biurowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.11.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Meble biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble biurowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.11.13.00-5, 36.11.14.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Meble biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble biurowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.11.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Krzesła z pulpitem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła z pulpitem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Fotele obrotowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotele obrotowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont parteru budynku wraz z wykonaniem instalacji c.o. w lokalu nr 1 w budynku znajdującym się przy ul. Bolecha 78 w Warszawie. Realizowane w systemie "Zaprojektuj i wybuduj".
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Orla 3 m 5, część nr 2: Jezuicka 6/8 m 28
- Dostawa urządzeń spełniających wymagania normy SDIP-27 Level A
- Sukcesywna dostawa gazów technicznych na potrzeby Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej
- Naprawa elewacji wraz z jej malowaniem oraz naprawa balkonów w budynkach w Poznaniu przy ulicy Smardzewska 16 oraz naprawa i malowanie elewacji w budynku w Swarzędzu przy ulicy Grudzińskiego 18 E
- Dostawa wyrobów medycznych sterylnych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Dostawa mebli dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej oraz Oddziału Zamiejscowego w Zwartowie z podziałem na części
- "Strzelnica w powiecie 2025"
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Batorego we Wrześni
- dostawa i montaż mebli oraz wyposażenie lokalu filii 1 Biblioteki Raczyńskich przy ul. Rostworowskiego 15
- "Dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Tczewie".
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.