Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-04
Poznań: dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 4491 - 2011; data zamieszczenia: 04.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Poznaniu , ul. Winogrady 63, 61-659 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8232081, faks 061 8201971.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cdr.gov.pl/zamówienia publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka doradztwa rolniczego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - szeroki asortyment artykułów biurowych - papier do drukarek i kserokopiarek - druki akcydensowe - tonery do drukarek.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.00.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
odpis z właściwego rejestru tj. KRS lub działalności gospodarczej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cdr.gov.pl/zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.cdr.gov.pl/zamówienia publiczne
Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Poznaniu
ul. Winogrady 63; 61-659 Poznań
sekretariat, pok. 226.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2011 godzina 12:30, miejsce: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Poznaniu ul. Winogrady 63; 61-659 Poznań sekretariat, pok. 226.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - szeroki asortyment artykułów biurowych - 44 pozycje, - papier do drukarek i kserokopiarek - druki akcydensowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: t0nery do drukarek - pendrive.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa mankietów do sekwencyjnego ucisku
- Wykonanie badania rocznych sprawozdań finansowych za lata 2025 i 2026
- Zakup narzędzi chirurgicznych w ramach realizacji zadania: Zakup niezbędnego sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby udzielanych świadczeń zdrowotnych z zakresu ortopedii, okulistyki (...)
- Wymiana nawierzchni ulic Rejewskiego, Plac Światowida i Piargowej w Poznaniu
- Dostawa obłożeń jednorazowych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Obsługa serwisowa systemu powiadamiania o zdarzeniach z elementami monitorowania parametrów środowiskowych oraz systemu dystrybucji informacji o zdarzeniach krytycznych w jednostkach WCO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania: Poprawa warunków realizacji kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego, multimedialnego oraz urządzeń sprzątających - wyposażenia nowego budynku Szkoły Podstawowej w Różynach
- 07/TP/2025. DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
- "Rozbudowa, przebudowa i częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach
- Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki.
- dostawa sprzętu komputerowego w tym m. in: komputery, oprogramowania, skanery, kserokopiarki, kardiomonitory, serwery, programy , faxy.
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.