Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-05
Kielce: Dostawę materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 44908 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3676236, fax 041 3676306.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kielce.pl/pl/zoum_strona_glowna/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę materiałów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Teczka wiązana zwykła /biała/ szt.15.000 2.Teczka z gumką /powlekana folią/ - z tektury o zwiększonej sztywności 450 g/m2 kolory różne szt.600 3.Teczka A-4 z mocnego kartonu z trzema zakładkami z dwoma narożnymi gumkami z preszpanu szt.600 4.Skoroszyt zwykły szt.30.000 5.Segregator A-4 szer. 7 cm z dźwignią w okleinie, PCV ze wzmocnioną krawędzią, dwustronna etykieta na grzbiecie /kolor/ szt.3.500 6.Segregator A-4 szer. 4 cm z dźwignią w okleinie, PCV ze wzmocnioną krawędzią, dwustronna etykieta na grzbiecie /kolor/ szt.1000 7.Segregator A-4 szer. 7 cm z dźwignią w okleinie, z twardej tektury szt.1.000 8.Segregator mały- A-5 szer. 5 cm z PCV z dźwignią w okleinie szt. 150 9. Skorowidz w twardej oprawie A-4 96 kart /szyty/ szt. 50 10. Skorowidz w twardej oprawie A-5 96 kart /szyty/ szt. 80 11. Skorowidz ½ w twardej oprawie 96 kart /szyty/ szt. 10 12. Skoroszyt zawieszkowy plastikowy szt. 24.000 13. Blok szkolny notatnikowy A-4 /48 kart kratka/ szt. 1.200 14. Blok szkolny notatnikowy A-5 /48 kart kratka/ szt. 800 15. Zeszyt A-4 w twardej oprawie w kratkę szt. 500 16. Zeszyt 96 kart w twardej oprawie w kratkę szt. 500 17. Zeszyt 60 kartkowy w kratkę szt. 200 18. Zeszyt 32 kart w miękkiej oprawie szt. 80 19. Notes z samoprzylepnymi karteczkami 75 x 75 mm szt. 400 20. Taśma gęsia skórka szt. 200 21. Taśma klejąca 24 x 20 mb przeźroczysta szt. 1500 22. Kostka biała /klejona/ 85 x 85 x 4 szt. 800 23. Kostka kolorowa klejona 85 x 85 x 4 szt. 800 24. Teczka do podpisu 10 kartek szt. 200 25. Spinacz biurowy /mały/ 28 mm w opakowaniach po 100 szt. op. 2000 26. Spinacz krzyżowy o wysokości 4 mm pakowany po 50 szt. op. 200 27. Spinacz biurowy /duży/ 50 mm po 100 szt. w opakowaniach op. 1500 28. Pinezka szt. 150 29. Szuflada plastikowa dymna szt. 400 30. Przyborniki na biurko walec szt. 100 31. Przybornik na biurko akrylowy prostokątny, przeźroczysty szt. 50 32. Skoroszyt plastikowy /zwykły/ szt. 1000 33. Maczałka szt. 20 34. Taśma dwustronna klejona 50 mm x 10 m /żółta/ szt. 80 35. Taśma pakowa 48 x 66 mm z klejem akrylowym żółty szt. 100 36. Datownik samotuszujący - automat szt. 30 37. Rolka kasowa 57 mm /30 mb ryz 700 38. Koperta C-6 samoklejąca biała /nie recykling/ pakowana po 1000 szt. szt. 200.000 39. Koperta C-5 samoklejąca biała /nie recykling/ pakowana po 1000 szt. szt. 60.000 40. Koperta C-4 samoklejąca biała /nie recykling/ pakowana po 1000 szt szt. 50.000 41. Koperty duża na akta rozszerzana szt. 3.000 42. Koperty z zabezpieczeniem powietrznym z paskiem klejącym, białe nie recykling o wymiarach 150mm x 215mm szt. 500 43. Koperty z zabezpieczeniem powietrznym z paskiem klejącym, białe nie recykling o wymiarach 220mm x 340mm szt. 500 44. Koperty z zabezpieczeniem powietrznym z paskiem klejącym, białe nie recykling o wymiarach 300mm x 445mm szt. 500 45. Koperty z zabezpieczeniem powietrznym z paskiem klejącym, białe nie recykling o wymiarach 175mm x 165mm (na CD) szt. 500 46. Linijka 30 cm szt. 200 47. Linijka 50 cm szt. 150 48. Koszulki krystaliczne A-4 wpinane do segregatora /pakowane 100 szt./ op. 600 49. Koszulki krystaliczne A-5 wpinane do segregatora /pakowane 100 szt./ op. 100 50. Obwoluty plastikowe przeźroczyste sztywne szt. 500 51. Worki papierowe - 120 l szt. 300 52. Nici lniane 25 dkg szt. 200 53. Okładki do bindowania /przody przeźroczyste/ /pakowane po 100 szt./ op. 30 54. Okładki do bindowania /tyły, karton różnokolorowy/ /pakowane po 100 szt./ op. 30 55. Sprężyny /grzbiety/ do bindowania o średnicy 6 /czerwone/ /pakowane po 100 szt./ op. 3 56. Sprężyny /grzbiety/ do bindowania o średnicy 8 /czerwone/ /pakowane po 100 szt./ op. 6 57. Sprężyny /grzbiety/ do bindowania o średnicy 10 /czarne/ /pakowane po 100 szt./ op. 8 58. Sprężyny /grzbiety/ do bindowania o średnicy 12 /niebieskie/ /pakowane po 100 szt. op. 8 59. Sprężyny /grzbiety/ do bindowania o średnicy 14 /niebieskie/ /pakowane po 100 szt. op. 8 60. Sprężyny /grzbiety/ do bindowania o średnicy 16 /czarne/ /pakowane po 100 szt./ op. 6 61. Sprężyny /grzbiety/ do bindowania o średnicy 20 /czerwone/ /pakowane po 100 szt./ op. 5 62. Sprężyny /grzbiety/ do bindowania o średnicy 22 /czerwone/ /pakowane po 100 szt./ op. 4 63. Sprężyny /grzbiety/ do bindowania o średnicy 25 /czerwone/ /pakowane po 100 szt./ op. 4 64. Sprężyny /grzbiety/ do bindowania o średnicy 28 /czerwone/ /pakowane po 100 szt./ op. 2 65. Sprężyny /grzbiety/ do bindowania o średnicy 40 /czerwone/ /pakowane po 100 szt./ op. 1 66. Folia do laminowania A-3 /opakowanie po 100 ark./ op. 2 67. Folia do laminowania A-4 - 100 op. 8 68. Folia do laminowania A-5 - 100 op. 5 69. Folia do laminowania A-6 - 100 op. 4 70. Skoroszyt zawieszkowy /oczko - cały/ szt. 10.000 71. Skoroszyt zawieszkowy ½ /oczko/ szt. 3.000 72. Poduszka samotuszująca o wymiarach ok. 7 cm x 12 cm. szt. 20 73. Poduszka samotuszująca o wymiarach ok. 10 cm x 15 cm. szt. 10 74. Ręczniki - wkłady makulaturowe tzw. składanka, pakowane po 250 listków w opakowaniu /jeden wsad do pojemnika o wym. 21,5 x 25 cm/ - kolor biały szt. 350 75. Ręcznik kuchenny w rolce, dwuwarstwowy, koloru białego dł. rolki 12 mb rolek 500 76. Klip 19 mm op. 30 77. Klip 25 mm op. 30 78. Klip 32 mm op. 30 79. Klip 41 mm op. 30 80. Rozszywacz szt 150 81. Zszywki 26/6 mm op. 3000 82. Tusz wodny, bezolejowy do stempli gumowych i polimerowych w pojemnikach po 25 ml z końcówką do nasączania , koloru czerwonego szt. 350 83. Tusz wodny, bezolejowy do stempli gumowych i polimerowych w pojemnikach po 25 ml z końcówką do nasączania , koloru czarnego szt. 50
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 PZP, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powyższej ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty według formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do warunków zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 5. Dokumenty wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 ppkt b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższym ppkt a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.kielce.pl/pl/zoum_strona_glowna/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce 25-303 Kielce ul. Rynek 1 pok. 44.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce 25-303 Kielce ul. Rynek 1 pok. 121.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 2, Odcinek 3
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 4, Odcinek 5
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej wraz z zabudową tarasu IV piętra budynku Świętokrzyskiego Centrum Kardiologii WSZZ w Kielcach"
- Dostawa oprogramowania do projektowania instalacji fotowoltaicznych - 2 części - projekt nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 8 warsztatów dla 400 beneficjentów i potencjalnych beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa materiałów biurowych, do drukarni oraz materiałów eksploatacyjnych.
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





