Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-14
Nowy Sącz: Na wykonanie usług polegających na zorganizowaniu i realizacji imprezy mikołajkowej i imprezy integracyjnej z okazji Dnia Wolontariusza w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera.
Numer ogłoszenia: 448846 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4443623, faks 018 4435239.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na wykonanie usług polegających na zorganizowaniu i realizacji imprezy mikołajkowej i imprezy integracyjnej z okazji Dnia Wolontariusza w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i realizacji imprezy mikołajkowej i imprezy integracyjnej z okazji Dnia Wolontariusza w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera, składających się z 2 zadań: Zadanie Nr 1 Zorganizowanie i realizacja imprezy mikołajkowej w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - zwanej dalej także: Imprezą integracyjną lub imprezą mikołajkową Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i wykonanie jednodniowej imprezy mikołajkowej w dniu 10 grudnia 2012 w godzinach od 1200 do 1500 (czas pobytu w parku zabaw/sali zabaw) na terytorium - województwa małopolskiego - na terenie Miasta Nowego Sącza, dla 42 osób dorosłych, młodzieży i dzieci. Wykonawca zapewni dla uczestników imprezy mikołajkowej (w tym osoby dorosłe, młodzież i dzieci) niżej wymienione usługi: 1.Wykonawca zapewni realizację imprezy mikołajkowej w zadaszonym parku zabaw dla dzieci/ sali zabaw. 2.Park zabaw/sala zabaw powinna: a)być oddana do użytku wyłącznie uczestnikom imprezy mikołajkowe (zamknięta dla osób zewnątrz), b)mieć powierzchnię min. 200m2 - max.450m2 c)posiadać przynajmniej jedną salę na której uczestnicy będą mogli spożyć posiłek, d)minimum dwie bezpłatne łazienki, e)minimum dwie suszarki do włosów, f)bezpłatną szatnię, 3.W parku zabaw/Sali zabaw muszą znajdować się między innymi takie atrakcje, zabawki jak: a)dwa baseny z piłeczkami, b)zjeżdżalnie, c)tor przeszkód, d)mini ścianka wspinaczkowa, e)interaktywne gry na Nintendo, X-box - wyposażone w sensor ruchu, f)mini plac zabaw, g)lalki, h)samochody, którymi uczestnicy imprezy będą mogli jeździć, i)cymbergaj j)stół z piłkarzykami, k)domki do zabaw, l)gry planszowe 4.Wykonawca zapewnia dwóch animatorów zabawy, którzy będą malowały chętnym twarz, oraz prowadziły zabawy z uczestnikami imprezy. 5.Wykonawca zapewnia osobę przebraną w strój Mikołaja, który rozdawał będzie prezenty uczestnikom imprezy. 6.Wykonawca zapewni i przekaże Zamawiającemu lub osobie wskazanej paczki mikołajkowe: a)dla 12 kobiet za kwotę 35,00 złoty brutto każda paczka mikołajkowa zapakowana w odpowiedni papier świąteczny. Zamawiający wskaże grupę rodzajową paczek, jakie zostaną przekazane. b)dla dzieci 10 dziewczynek, 16 chłopców do kwoty 50,00 złoty brutto każda paczka mikołajkowa zapakowana w odpowiedni papier świąteczny. Zamawiający wskaże grupę rodzajową nagród, jakie zostaną przekazane. 7.Wykonawca zapewnia dwudaniowy obiad dla każdego z uczestników imprezy mikołajkowej na terenie parku zabaw/sali zabaw składający się z: a)zupy - rosół z makaronem nie mniej niż 300 ml, b)grillowanej piersi z kurczaka nie mniej niż 150 g, c)frytek nie mniej niż 200 g, d)zestawu surówek nie mniej niż 150 g, e)kompotu nie mniej niż 250 ml, f)deseru ciasta sernik/szarlotka nie mniej niż 200 g g)soku w plastikowej butelce o pojemności nie mniejszej niż 0,3 l h)dla dorosłych kawa z cukrem i śmietanką według bieżącego zapotrzebowania 8.Wykonawca zapewnia obsługę kelnerską podczas wydawania obiadu. 9.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Kadry osób realizujących zamówienie spośród specjalistów posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, dzięki którym przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z należytą starannością. 10.Wykonawca zapewnia transport uczestników imprezy mikołajkowej na trasie Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz - miejsce realizacji imprezy - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz. Zadanie Nr 2 Zorganizowanie i realizacja imprezy integracyjnej z okazji Dnia Wolontariusza w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zwanej dalej także: Imprezą integracyjną, Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i wykonanie jednodniowej imprezy z okazji Dni Wolontariusza w dniu 07 grudnia 2012r. w godzinach od 1400 do 1700 roku na terytorium - województwa małopolskiego - na terenie Miasta Nowego Sącza, dla 34 osób młodzieży. Wykonawca zapewni dla uczestników imprezy z okazji Dnia Wolontariusza niżej wymienione usługi: 1.Wykonawca zapewni realizację imprezy z okazji Dnia Wolontariusza w restauracji na terenie Miasta Nowego Sącza. 2.Wykonawca zapewnia, że restauracja będzie: a)dysponowała co najmniej jedną salą, na której będzie można swobodnie pomieścić minimum 35 osób, przy jednoczesnej możliwości swobodnego spożywania posiłków i poruszania się, b)dysponowała bezpłatnymi toaletami znajdującymi się na terenie restauracji, c)dysponowała bezpłatną szatnią znajdującą się na terenie w restauracji, d)oddana do użytku wyłącznie uczestnikom imprezy z okazji Dnia Wolontariusza (zamknięta dla osób zewnątrz), 3.Wykonawca zorganizuje 2 godzinne karaoke na terenie restauracji, oraz zapewni osobę prowadzącą karaoke. 4.Wykonawca do prawidłowego przeprowadzenia karaoke zapewni niezbędny sprzęt a to między innymi: projektor multimedialny, ekran do projektora, minimum 4 mikrofony bezprzewodowe, ścieżkę dźwiękową, tekst oraz inny nie wymieniony sprzęt niezbędny do prawidłowego przeprowadzenia karaoke. 5.Wykonawca zapewni i przekaże Zamawiającemu lub osobie wskazanej paczki mikołajkowe: a)dla 6 koordynatorów wolontariatu za kwotę 50,00 złoty brutto każda paczka mikołajkowa zapakowana w odpowiedni papier świąteczny. Zamawiający wskaże grupę rodzajową paczek, jakie zostaną przekazane, b)dla 24 wolontariuszy za kwotę 50,00 złoty brutto każda paczka mikołajkowa zapakowana w odpowiedni papier świąteczny. Zamawiający wskaże grupę rodzajową paczek, jakie zostaną przekazane. 6.Wykonawca zapewnia dwudaniowy obiad dla każdego z uczestników imprezy integracyjnej składający się z: a)zupy - rosół z makaronem nie mniej niż 300 ml, b)grillowanego filetu z dorsza mniej niż 150 g, c)frytek nie mniej niż 200 g, d)zestawu surówek nie mniej niż 150 g, e)kompotu nie mniej niż 250 ml, f)deseru ciasta sernik/szarlotka nie mniej niż 200 g, g)soku w szklanej butelce o pojemności nie mniejszej niż 0,3 l, h)herbaty, kawy według bieżącego zapotrzebowania, 7.Wykonawca zapewni i przekaże Zamawiającemu lub osobie wskazanej wydruk w formacie A4, 30 sztuk w pełnym kolorze, informacji składających się z 3 części: a)informacja o instytucjach prowadzących wolontariat na terenie Miasta Nowego Sącza -baza (centra wolontariatu, kluby itp.) - adresy, telefony, strony www, b)Instytucje świadczące pomoc osobom potrzebującym na terenie Miasta Nowego Sącza - baza adresy, telefony, strony www, c)Baza przydatnych stron internetowych dotyczących tematyki wolontariatu. 8.Informacje wymienione w punkcie 7 przed ich drukiem muszą zostać zaakceptowane przez Koordynatorkę projektu, i muszą zostać dostarczone zamawiającemu w formie elektronicznej, na płycie CD. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 92.33.12.00 - Usługi świadczone przez parki rozrywki 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w razie wystąpienia, przynajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia w zakresie zmian wynagrodzenia, terminu wykonania umowy, sposobu i zakresu wykonania umowy, osób wymienionych w umowie i wykonujących określone czynności: a)zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu systemowego lub wytycznych dotyczących realizacji zamówienia w tym zakresie strony dopuszczają zmianę umowy, b)zmiana zakresu rzeczowego lub wynagrodzenia w razie rezygnacji z realizacji części przedmiotu umowy i zmiana umowy w tym zakresie spowodowana rozwiązaniem lub zmianą umowy o realizację projektów lub zmiany w wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację projektów w poszczególnych latach budżetowych, a także wskazanego zmniejszenia liczby zestawów restauracyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilość posiłków i wynikłej z tego odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. W tym zakresie strony dopuszczają zmianę umowy, biorąc za podstawę wyliczeń wynagrodzenie jednostkowe i ilość zestawów restauracyjnych, c)zmiana terminu wykonania usług wynikła ze zmian wynikłych z zmiany projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces w tym zakresie strony dopuszczają zmianę umowy, d)zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron np. zmiana nr rachunku bankowego, dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców; zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, w tym zakresie strony dopuszczają zmianę umowy, e)wynikłe z nieprzewidzianych okoliczności, siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, w tym zakresie strony dopuszczają zmianę umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.nowysacz.pl;http://www.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społęcznej, ul. Zywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 120A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2012 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społęcznej, ul. Zywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Projekt systemowy Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Prace remontowe w budynkach: Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Limanowej
- BZP.271.33.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego.
- BZP.271.34.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - aktualizacja opłat.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w terminie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego w 2025 r. na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych w granicach administracyjnych Nowego Sącza
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia jednodniowej kreatywnej konferencji informacyjno-promocyjnej z wydarzeniami towarzyszącymi (ZSU)
- Sukcesywne świadczenie usługi cateringowej dla Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Wsi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- "Organizacja wizyt zawodoznawczych dla uczniów z ZSP w Mszanie Dolnej, ZSTI w Mszanie Dolnej oraz ZS nr 1 w Limanowej".
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji tematycznej w obszarze modelowego systemu pracy z rodziną, wraz z spotkaniami informacyjnymi w 6 makroregionach
- CP-24-349-2/2025; usługa cateringowa podczas konferencji pn. "III Forum Młodych Naukowców"
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.