eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączNa wykonanie usług polegających na zorganizowaniu i realizacji imprezy mikołajkowej i imprezy integracyjnej z okazji Dnia Wolontariusza w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-14

Nowy Sącz: Na wykonanie usług polegających na zorganizowaniu i realizacji imprezy mikołajkowej i imprezy integracyjnej z okazji Dnia Wolontariusza w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera.
Numer ogłoszenia: 448846 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4443623, faks 018 4435239.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na wykonanie usług polegających na zorganizowaniu i realizacji imprezy mikołajkowej i imprezy integracyjnej z okazji Dnia Wolontariusza w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i realizacji imprezy mikołajkowej i imprezy integracyjnej z okazji Dnia Wolontariusza w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera, składających się z 2 zadań: Zadanie Nr 1 Zorganizowanie i realizacja imprezy mikołajkowej w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - zwanej dalej także: Imprezą integracyjną lub imprezą mikołajkową Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i wykonanie jednodniowej imprezy mikołajkowej w dniu 10 grudnia 2012 w godzinach od 1200 do 1500 (czas pobytu w parku zabaw/sali zabaw) na terytorium - województwa małopolskiego - na terenie Miasta Nowego Sącza, dla 42 osób dorosłych, młodzieży i dzieci. Wykonawca zapewni dla uczestników imprezy mikołajkowej (w tym osoby dorosłe, młodzież i dzieci) niżej wymienione usługi: 1.Wykonawca zapewni realizację imprezy mikołajkowej w zadaszonym parku zabaw dla dzieci/ sali zabaw. 2.Park zabaw/sala zabaw powinna: a)być oddana do użytku wyłącznie uczestnikom imprezy mikołajkowe (zamknięta dla osób zewnątrz), b)mieć powierzchnię min. 200m2 - max.450m2 c)posiadać przynajmniej jedną salę na której uczestnicy będą mogli spożyć posiłek, d)minimum dwie bezpłatne łazienki, e)minimum dwie suszarki do włosów, f)bezpłatną szatnię, 3.W parku zabaw/Sali zabaw muszą znajdować się między innymi takie atrakcje, zabawki jak: a)dwa baseny z piłeczkami, b)zjeżdżalnie, c)tor przeszkód, d)mini ścianka wspinaczkowa, e)interaktywne gry na Nintendo, X-box - wyposażone w sensor ruchu, f)mini plac zabaw, g)lalki, h)samochody, którymi uczestnicy imprezy będą mogli jeździć, i)cymbergaj j)stół z piłkarzykami, k)domki do zabaw, l)gry planszowe 4.Wykonawca zapewnia dwóch animatorów zabawy, którzy będą malowały chętnym twarz, oraz prowadziły zabawy z uczestnikami imprezy. 5.Wykonawca zapewnia osobę przebraną w strój Mikołaja, który rozdawał będzie prezenty uczestnikom imprezy. 6.Wykonawca zapewni i przekaże Zamawiającemu lub osobie wskazanej paczki mikołajkowe: a)dla 12 kobiet za kwotę 35,00 złoty brutto każda paczka mikołajkowa zapakowana w odpowiedni papier świąteczny. Zamawiający wskaże grupę rodzajową paczek, jakie zostaną przekazane. b)dla dzieci 10 dziewczynek, 16 chłopców do kwoty 50,00 złoty brutto każda paczka mikołajkowa zapakowana w odpowiedni papier świąteczny. Zamawiający wskaże grupę rodzajową nagród, jakie zostaną przekazane. 7.Wykonawca zapewnia dwudaniowy obiad dla każdego z uczestników imprezy mikołajkowej na terenie parku zabaw/sali zabaw składający się z: a)zupy - rosół z makaronem nie mniej niż 300 ml, b)grillowanej piersi z kurczaka nie mniej niż 150 g, c)frytek nie mniej niż 200 g, d)zestawu surówek nie mniej niż 150 g, e)kompotu nie mniej niż 250 ml, f)deseru ciasta sernik/szarlotka nie mniej niż 200 g g)soku w plastikowej butelce o pojemności nie mniejszej niż 0,3 l h)dla dorosłych kawa z cukrem i śmietanką według bieżącego zapotrzebowania 8.Wykonawca zapewnia obsługę kelnerską podczas wydawania obiadu. 9.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Kadry osób realizujących zamówienie spośród specjalistów posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, dzięki którym przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z należytą starannością. 10.Wykonawca zapewnia transport uczestników imprezy mikołajkowej na trasie Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz - miejsce realizacji imprezy - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz. Zadanie Nr 2 Zorganizowanie i realizacja imprezy integracyjnej z okazji Dnia Wolontariusza w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zwanej dalej także: Imprezą integracyjną, Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i wykonanie jednodniowej imprezy z okazji Dni Wolontariusza w dniu 07 grudnia 2012r. w godzinach od 1400 do 1700 roku na terytorium - województwa małopolskiego - na terenie Miasta Nowego Sącza, dla 34 osób młodzieży. Wykonawca zapewni dla uczestników imprezy z okazji Dnia Wolontariusza niżej wymienione usługi: 1.Wykonawca zapewni realizację imprezy z okazji Dnia Wolontariusza w restauracji na terenie Miasta Nowego Sącza. 2.Wykonawca zapewnia, że restauracja będzie: a)dysponowała co najmniej jedną salą, na której będzie można swobodnie pomieścić minimum 35 osób, przy jednoczesnej możliwości swobodnego spożywania posiłków i poruszania się, b)dysponowała bezpłatnymi toaletami znajdującymi się na terenie restauracji, c)dysponowała bezpłatną szatnią znajdującą się na terenie w restauracji, d)oddana do użytku wyłącznie uczestnikom imprezy z okazji Dnia Wolontariusza (zamknięta dla osób zewnątrz), 3.Wykonawca zorganizuje 2 godzinne karaoke na terenie restauracji, oraz zapewni osobę prowadzącą karaoke. 4.Wykonawca do prawidłowego przeprowadzenia karaoke zapewni niezbędny sprzęt a to między innymi: projektor multimedialny, ekran do projektora, minimum 4 mikrofony bezprzewodowe, ścieżkę dźwiękową, tekst oraz inny nie wymieniony sprzęt niezbędny do prawidłowego przeprowadzenia karaoke. 5.Wykonawca zapewni i przekaże Zamawiającemu lub osobie wskazanej paczki mikołajkowe: a)dla 6 koordynatorów wolontariatu za kwotę 50,00 złoty brutto każda paczka mikołajkowa zapakowana w odpowiedni papier świąteczny. Zamawiający wskaże grupę rodzajową paczek, jakie zostaną przekazane, b)dla 24 wolontariuszy za kwotę 50,00 złoty brutto każda paczka mikołajkowa zapakowana w odpowiedni papier świąteczny. Zamawiający wskaże grupę rodzajową paczek, jakie zostaną przekazane. 6.Wykonawca zapewnia dwudaniowy obiad dla każdego z uczestników imprezy integracyjnej składający się z: a)zupy - rosół z makaronem nie mniej niż 300 ml, b)grillowanego filetu z dorsza mniej niż 150 g, c)frytek nie mniej niż 200 g, d)zestawu surówek nie mniej niż 150 g, e)kompotu nie mniej niż 250 ml, f)deseru ciasta sernik/szarlotka nie mniej niż 200 g, g)soku w szklanej butelce o pojemności nie mniejszej niż 0,3 l, h)herbaty, kawy według bieżącego zapotrzebowania, 7.Wykonawca zapewni i przekaże Zamawiającemu lub osobie wskazanej wydruk w formacie A4, 30 sztuk w pełnym kolorze, informacji składających się z 3 części: a)informacja o instytucjach prowadzących wolontariat na terenie Miasta Nowego Sącza -baza (centra wolontariatu, kluby itp.) - adresy, telefony, strony www, b)Instytucje świadczące pomoc osobom potrzebującym na terenie Miasta Nowego Sącza - baza adresy, telefony, strony www, c)Baza przydatnych stron internetowych dotyczących tematyki wolontariatu. 8.Informacje wymienione w punkcie 7 przed ich drukiem muszą zostać zaakceptowane przez Koordynatorkę projektu, i muszą zostać dostarczone zamawiającemu w formie elektronicznej, na płycie CD. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 92.33.12.00 - Usługi świadczone przez parki rozrywki 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w razie wystąpienia, przynajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia w zakresie zmian wynagrodzenia, terminu wykonania umowy, sposobu i zakresu wykonania umowy, osób wymienionych w umowie i wykonujących określone czynności: a)zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu systemowego lub wytycznych dotyczących realizacji zamówienia w tym zakresie strony dopuszczają zmianę umowy, b)zmiana zakresu rzeczowego lub wynagrodzenia w razie rezygnacji z realizacji części przedmiotu umowy i zmiana umowy w tym zakresie spowodowana rozwiązaniem lub zmianą umowy o realizację projektów lub zmiany w wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację projektów w poszczególnych latach budżetowych, a także wskazanego zmniejszenia liczby zestawów restauracyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilość posiłków i wynikłej z tego odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. W tym zakresie strony dopuszczają zmianę umowy, biorąc za podstawę wyliczeń wynagrodzenie jednostkowe i ilość zestawów restauracyjnych, c)zmiana terminu wykonania usług wynikła ze zmian wynikłych z zmiany projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces w tym zakresie strony dopuszczają zmianę umowy, d)zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron np. zmiana nr rachunku bankowego, dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców; zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, w tym zakresie strony dopuszczają zmianę umowy, e)wynikłe z nieprzewidzianych okoliczności, siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, w tym zakresie strony dopuszczają zmianę umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.nowysacz.pl;http://www.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społęcznej, ul. Zywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 120A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2012 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społęcznej, ul. Zywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Projekt systemowy Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.