To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-14
Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa artykułów spożywczych - powtórka
Numer ogłoszenia: 448766 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 366070 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 7658308, faks 22 7658301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych - powtórka.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa artykułów spożywczych. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy towaru na podstawie zamówienia dostosowanego do jego potrzeb, składanych pisemnie lub telefonicznie przez upoważnioną osobę Zamawiającego. 2. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w Załączniku nr 2 - Formularz asortymentowo-cenowy. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 pakiety (części) i obejmuje: pakiet nr 1 - Mięso wieprzowe pakiet nr 2 - Drób pakiet nr 3 - Wędliny wieprzowe pakiet nr 4 - Wyroby drobiowe 4. Podane ilości w Załączniku nr 2 do SIWZ są jedynie orientacyjne i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w związku z potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 5. Dostarczane artykuły spożywcze muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w polskich normach, posiadać właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. 6. Wykonawca pokrywa koszty transportu, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu oraz ponosi koszty ubezpieczenia podczas transportu do zamawiającego, zapewnia rozładunek do magazynu. 7. Wykonawca dostarcza towar środkiem transportu zatwierdzonym przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. 8. Wykonawca realizuje dostawy zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. z 2003 r. Nr 21 poz. 179). 9. Zamawiający wymaga, aby oznakowanie dostarczonego produktu było zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie oznakowania środków spożywczych (Dz.U. 2007 Nr 137 poz. 966 ze zm.). Na opakowaniu powinny znajdować się: termin przydatności do spożycia, sposób przechowywania, waga netto, skład, informacje żywieniowe - wartość odżywcza, adres producenta. 10. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie lub pisemnie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 11. Zamówienia będą podawane Wykonawcy każdorazowo w formie zamówienia pisemnego lub telefonicznie z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. 12. Wymaga się by Wykonawcy dostarczyli próbki oferowanych art. spożywczych po min. 10 dag każdej pozycji pakietów: 3, 4 w celu dokonania prób organoleptycznych oraz oceny jakości oferowanych artykułów spożywczych. Dostarczone próbki nie podlegają zwrotowi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 15.13.11.10 - Mięso na wędliny 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Mięso wieprzowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MIĘSNE MAKTON SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM MIĘSNE MAKTON SP. Z O.O.
- CENTRUM MIĘSNE MAKTON S.A., ul. Kłobucka 25, 02-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9637,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10003,67
Oferta z najniższą ceną: 10003,67 / Oferta z najwyższą ceną: 10375,07
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Drób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANEX SŁAWOMIR I ELŻBIETA WIESIAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
JANEX SŁAWOMIR I ELŻBIETA WIESIAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- JANEX Sławomir i Elżbieta Wasiak Spółka jawna, ul. Wagonowa 11, 02-223 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29367,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28735,89
Oferta z najniższą ceną: 28735,89 / Oferta z najwyższą ceną: 29889,83
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wędliny wieprzowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MIĘSNE MAKTON SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM MIĘSNE MAKTON SP. Z O.O.
- CENTRUM MIĘSNE MAKTON S.A., ul. Kłobucka 25, 02-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5350,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6213,90
Oferta z najniższą ceną: 5649,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5649,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wyroby drobiowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANEX SŁAWOMIR I ELŻBIETA WIESIAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
JANEX SŁAWOMIR I ELŻBIETA WIESIAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- JANEX Sławomir i Elżbieta Wasiak Spółka jawna, ul. Wagonowa 11, 02-223 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17068,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17134,43
Oferta z najniższą ceną: 16296,53 / Oferta z najwyższą ceną: 16296,53
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-266/2025 Kompleksowa dostawa ciepła wraz z obsługą systemu ciepłowniczego w sezonie letnim, w kotłowni parowej na paliwo stałe w budynku nr 23, w kompleksie wojskowym w Kołobrzegu.
- SVA/4620-292/2025: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji źródeł ciepła zlokalizowanych na terenie kompleksu wojskowego w m. Hajnówka
- SVA/4620-299/2025: Remont kotłowni gazowej oraz instalacji c.o. w budynku nr 1 na terenie kompleksu wojskowego w m. Lesko
- SVA/4620-281/2025: Remont budynków nr 102 oraz nr 70 na terenie kompl. wojsk. w m. Pomiechówek
- SVA/4620-271/2025 Zakup sprzętu do utrzymania terenów zewnętrznych na potrzeby realizacji usług realizowanych przez Dział Utrzymania Czystości AMW Sinevia Sp. z o. o.
- SVA/4620-270/2025: Zakup sprzętu do utrzymania terenów zewnętrznych na potrzeby realizacji usług realizowanych przez Dział Utrzymania Czystości AMW Sinevia Sp. z o. o.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w II półroczu 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Prószkowie w roku 2026
- Systematyczne dostawy różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku w okresie II półrocza 2025r. (sześć miesięcy) z podziałem na V zadań.
- Dostawa żywności dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Zawichoście 2025/2026
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Żytkowicach
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby żywienia pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.