Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-04
Łódź: ZAKUP I REMONT SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO PRACOWNI DIGITALIZACJI MS.
Numer ogłoszenia: 448758 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki w Łodzi , ul. Więckowskiego 36, 90-734 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 633-97-90 w 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.msl.org.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.msl.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I REMONT SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO PRACOWNI DIGITALIZACJI MS..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Zakup i konfiguracja biblioteki taśmowej do pracowni digitalizacyjnej część 2: Remont 5 stacji roboczych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dot.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych (złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych (złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych (złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych (złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych (złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
ewentualnie pełnomocnictwo do składania oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
w przypadku zmiany nazw, siedzib stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, prostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, gdy Zamawiający zmieni termin realizacji umowy na późniejszy, innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msl.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Więckowskiego 36, 90-734 Łódź, kancelaria MSL.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2013 godzina 10:00, miejsce: ul. Więckowskiego 36, 90-734 Łódź, kancelaria MSL.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dot..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i konfiguracja biblioteki taśmowej do pracowni digitalizacyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i konfiguracja biblioteki taśmowej do pracowni digitalizacyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont 5 stacji roboczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont 5 stacji roboczych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Prace konserwatorsko - budowlane wnętrza parteru, I piętra i poddasza pałacu w Lisowicach"
- Budowa ścieżki rowerowej w drodze powiatowej nr 2923E na odcinku Brójce - Wardzyn
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Dostawa pomocy dydaktycznych weterynaryjnych do pracowni anatomicznej (3 części) ramach projektu "Centrum chemii i weterynarii"
- Przebudowa i remont pomieszczeń OSP Łódź Wiskitno przy ul. Kolumny 312 w Łodzi ETAP I i II.
- Remont dachu nad zachodnim i wschodnim skrzydłem budynku Filharmonii Łódzkiej położonego w łodzi przy ul. Narutowicza 20/22
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA INFRASTRUKTURY IT W RAMACH PROJEKTU "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
- "Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK"
- "Program Aktywny Maluch 2022-2029" - Dostawa wyposażenia
- Dostawa, montaż i ustawienie elementów pierwszego wyposażenia żłobka w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawa pomocy edukacyjnych wykorzystujących TIK oraz pomocy dydaktycznych do placówek oświatowych terenie Gminy Zblewo
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd".
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.