To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-15
Czarne: Dostawa materiałów medycznych.
Numer ogłoszenia: 44848 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16026 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Zamkowa 19, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 059 8332062 lub 8332061, faks 059 8332879.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: opieka społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych dla Domu Pomocy Społecznej w Czarnem zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej siwz . 1) Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji, oznacza to, że podane ilości są wielkościami maksymalnymi, które należy wycenić w ofercie cenowej. Zamawiający będzie odbierał przedmiot zamówienia sukcesywnie w miarę potrzeb. Natomiast gwarantowana ilość artykułów, które zostaną odebrane to 50% przedmiotu zamówienia wymienionego w załączniku nr 2 do siwz (Formularz cenowy). 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość w formie pisemnej (poza sytuacją opisaną w ppkt. 1) powyżej) zmniejszenia przyjętych ilości w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. przekształcenia jednostek zamawiających, likwidacji itp.). Wartością umowy, będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w formularzu cenowym - załącznik nr 2 do siwz.. 2 Termin dostawy uzgadniany będzie przez zamawiającego drogą pisemną lub faxem. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie partiami, a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji przedstawicieli zamawiającego. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia. 3 Obowiązek ubezpieczenia przedmiotu dostawy na czas transportu z siedziby wykonawcy do siedziby zamawiającego spoczywa na wykonawcy na jego koszt. 4 Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia dostarczony był w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych z wyraźnie oznaczonym na nich terminem przydatności do użycia, Termin ważności nie może przekraczać połowy tego okresu, pod rygorem zwrotu produktów. 5 Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do stosowania na rynku polskim i posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.66.95.00 - 33.66.95.00 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlu Hurtowego FARMPOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Stryjska 24, 81-506 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61359,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53639,92
Oferta z najniższą ceną: 53639,92 / Oferta z najwyższą ceną: 53639,92
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów antyseptycznych i dezynfekujących do skóry i błon śluzowych III
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku"
- Akcesoria dla Bloku Operacyjnego
- SVA/4620-489/2025 Świadczenie usług transportowych z wykorzystaniem samochodów z HDS
- Dostawa cewników do wkłuć centralnych
- LA.261.37.2025 Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





