Ogłoszenie z dnia 2006-08-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Siedlce: projektowanie chodnika we wsi Strzała - Chodów Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wójt Gminy Siedlce, do kontaktów: Klaudia Krawczyk - Styrna, ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6327930, fax 025 6323630, e-mail: ug_siedlce@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ugsiedlce.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projektowanie chodnika we wsi Strzała - Chodów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: Gmina Siedlce, Strzała - Chodów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Projektowanie chodnika we wsi Strzała - Chodów. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (projektowych -zwianych z przedmiotem zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - minimum trzy usługi z załączeniem referencji. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego wraz z wykonaniem map do celów projektowych ciągu pieszo-rowerowego o długości 3,7 km w drodze krajowej nr 63 w miejscowościach Strzała i Chodów w Gminie Siedlce. Do zadań Wykonawcy należy: -Wykonanie map do celów projektowych w niezbędnym zakresie wraz z aktualnymi rzędami; -Wykonanie wypisu i wyrysu z planu zagospodarowania przestrzennego gminy; -Uzyskanie wypisu z ewidencji gruntów dla działek przez które będzie przebiegać inwestycja; -Uzyskanie pisemnych zgód właścicieli działek na lokalizację pasa pieszo-rowerowego; -Sporządzenie informacji o planowanym przedsięwzięciu; -Wykonanie raportu zgodnie z obowiązującymi przepisami o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko; -Wykonanie badań podłoża gruntowego w pasie drogowym objętym projektem; -Rozwiązanie sposobu odwodnienia ulicy; -Sporządzenie projektu budowlanego-5 egzemplarzy; -Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych branż towarzyszących, wynikających z kolizji z innymi urządzeniami infrastruktury technicznej-5 egzemplarzy; -Wykonanie kosztorysu inwestorskiego dla każdej branży-po 1 egzemplarzu; -Wykonanie przedmiaru robót-po 4 egzemplarze (dla każdej branży; -Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome)-5 egzemplarzy; -Opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru dla każdej branży-2 egzemplarze; -Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; Dokumentacja powinna zawierać uzgodnienia niezbędnego uzyskania pozwolenia na budowę. W przypadku braku niezbędnych uzgodnień wynikłych w trakcie uzyskania pozwolenia na budowę, projektant uzupełni w trybie pilnym części brakujące bez zwiększania wartości przetargowej zamówienia. Projekt powinien być uzgodniony z branżami uzbrojenia podziemnego. UWAGA: 1. Przyjęte rozwiązania projektowe powinny minimalizować ilość i zakres kolizji z istniejącymi elementami infrastruktury technicznej. Zakres kolizji powinien być uzgodniony z Zamawiającym przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji projektowej branż towarzyszących. 2. Przed przystąpieniem do projektowania niezbędna jest wizja w terenie. Niniejszy przetarg obejmuje: 1.Chodniki: Zaprojektować ciągi pieszo-rowerowe: a)Od przejazdu kolejowego w miejscowości Strzała do drogi polnej nr geod. 1232-zaprojektować ciąg pieszo-rowerowy po obu stronach drogi. b)Od drogi polnej nr geod. 1232 do zaprojektowanej kładki przy moście na rzece Liwiec zaprojektować ciąg pieszo-rowerowy tylko po stronie wschodniej, tj. lewej stronie drogi zgodnie z kilometrażem. Od drogi nr geod. 1232 do zaprojektowanej kładki przy moście na rzece Liwiec, ciąg pieszo-rowerowy usytuować poza pasem drogi krajowej. c)Od zaprojektowanej kładki przy moście przez rzekę Liwiec do drogi nr geod. 1237 (ul. Nowowiejska) w Chodowie-zaprojektować ciąg pieszo-rowerowy po obu stronach drogi. Projektant przeanalizuje możliwość usytuowania ruchu pieszego od strony bliższej jezdni. 2.Przejścia pieszo-rowerowe zaprojektować: a)W obrębie skrzyżowania z drogą wojewódzką w kierunku Węgrowa i drogą gminną nr geod. 1235 (ul. Ogrodowa) w Chodowie, b)W obrębie drogi nr geod. 1232, c)Przejścia w/w i inne na ciągu pieszo-rowerowym wykonawca projektu uzgodni z GDDKiA-O/W-a na etapie wykonywania koncepcji projektu budowlanego. 3.Kładkę dla ciągu pieszo-rowerowego zaprojektować nad rzece Liwiec obok istniejącego mostu drogowego. Wysokość kładki powinna być zaprojektowana w nawiązaniu do podwyższonego stanu wód szczególnie w okresie wczesnowiosennym. 4.Zatoki autobusowe (w ilości istniejących przystanków autobusowych) zaprojektować i uzgodnić lokalizację z GDDKiA-O/W-a na etapie opracowania koncepcji projektu drogowego. 5.Odwodnienie drogi i pasów pieszo-rowerowych. a)Projektant rozpatrzy możliwość zaprojektowania kanalizacji deszczowej poza jezdnią po prawej stronie (zachodniej) stronie, drogi na odcinku od przejazdu kolejowego do początku kanału otwartego. Odwodnienie lewej (wschodniej) strony drogi za pomocą studzienek z przykanalikami do kanału deszczowego. b)Z odcinka drogi licząc od przejazdu kolejowego na długość ok. 600-700 mb wykonawca projektu przeanalizuje (na etapie koncesji) odprowadzanie wód powierzchniowych drogą gminną nr geod. 552 (ul. Zamiejska) w miejscowości Strzała w kierunku kanału otwartego. 6.Drzewa kolidujące z ciągiem pieszo-rowerowym. Na podstawie zatwierdzonej koncepcji ciągu pieszo-rowerowego, zarządca drogi sporządzi wykaz drzew kolidujących z projektem (drzew, których nie można ominąć) i uzyska zgodę na ich wycięcie zgodnie z ustawą o ochronie przyrody. 7.Uzgodnienia w trakcje wykonywania projektu. Koncepcję ciągu pieszo-rowerowego, tj. usytuowanie w planie drogi wraz z charakterystycznymi przekrojami poprzecznymi i projekt budowlany uwzględniające w/w i ewentualne inne rozwiązania zaproponowane przez projektanta, wykonawca projektu będzie uzgadniał z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad-Oddział Warszawa w zakresie rozwiązań w pasie drogi krajowej oraz z Gminą Siedlce. Projekt budowlano-wykonawczy ze wszystkimi opracowaniami powinien być również zamieszczony na nośniku elektronicznym i przekazany Zamawiającemu z kompletną dokumentacją. Projekt budowlany winien być opracowany zgodnie z: 1.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133); 2.Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.07.1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430); 3.Ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.); 4.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389); 5.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072); 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.06.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3000 zł. Zamawiający wymaga wniesienia oryginału dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej lub kopii dokumentu potwierdzajacego wniesienie wadium w pieniądzu. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej i przynależą do Polskiej Izby Inżynierów; 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedstawionych w ofercie dokumentów i oswiadczeń zgodnie z kryterium spelnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu, jest dostarczenie następujących dokumentów: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie stwierdzające stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności; wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)wykaz osób wykonujących zamówienie, 3)potwierdzone kserokopie, świadectw stwierdzających posiadanie uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, 5)oświadczenie o opłacaniu podatków do Urzędu Skarbowego, 6)oświadczenie o płaceniu składek ZUS, 7)oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy, 8)oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 Prawa o zamówieniach publicznych i spełnia warunki udziału w postępowaniu Art. 22 ust. 1 pkt. 1-4, 9)potwierdzenie wniesienia wadium, 10)podpisany wzór umowy wraz z zaparafowanymi stronami.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlcegw.e-bip.pl i www.ugsiedlce.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: wpłata na konto Urzędu gminy siedlce w BS Siedlce nr 59919400070000074920000010 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.09.2006, godzina 10:00, Urząd Gminy Siedlce, ul. Asłanowicza 10.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.08.2006.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 w Siedlcach w ramach programu Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko- ORLIK 2012 - Edycja 2024
- Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
- dostawa odczynników oraz dzierżawa analizatorów dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
- Dostawa oraz wymiana dźwigu osobowego wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Przychodni SPZOZ w Siedlcach przy ul. Formińskego 14.
- Opracowanie projektu i budowa chodnika na ul. Bukietowej w miejscowości Stok Lacki
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
- Utworzenie gminnego żłobka w Tyczynie wraz z podpiwniczeniem przeznaczonym pod funkcję obiektu zbiorowej ochrony
- Remont tarasu i izolacji dachu wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem wraz z dokumentacją techniczną w budynku przy ul. Mokotowskiej 15 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla Remontu z termomodernizacją budynku położonego we Wrocławiu przy ul. Opolskiej nr 53, 55, 95, 99 oraz ul. Traugutta 68.
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn. "Modernizacja i rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Białych Błotach".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.