Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zielona Góra: dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Marek Jaszkiewicz, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4527575, fax 068 4527500, e-mail: zamowienia@powiat.zgora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.powiat.zgora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Adres zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Tablice rejestracyjne muszą posiadać certyfikat zgodności wydany przez Instytut Transportu Samochodowego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Określenie ilości przedmiotu zamówienia (tablice rejestracyjne w sztukach): - samochodowe jednorzędowe 32250 - samochodowe dwurzędowe 500 - motocyklowe 500 - motorowerowe 500 - indywidualne 40 - zabytkowe 20 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje od wykonawców wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz 177 z późn. zm.) oraz spełniają następujące warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2)Przedstawią ofertę zgodną ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz ustawy Pzp. 3)Posiadają zezwolenie właściwego Wojewody wymagane do podjęcia działalności w zakresie objętym zamówieniem. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków stawianych wykonawcom będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium \ spełnia \ / \ nie spełnia\. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, jego oferta zostanie odrzucona. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: a)podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym - ZAŁĄCZNIK NR 1 SIWZ, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f)zezwolenie właściwego Wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych, g)certyfikat zgodności tablic rejestracyjnych wydany przez Instytut Transportu Samochodowego.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.zgora.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.09.2006, godzina 10:00, Siedziba zamawiającego (pokój 101).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.08.2006.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie warsztatów interdyscyplinarnych z wykorzystania systemów IT dla transportu i spedycji ( powiat międzyrzecki)
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 8 im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze
- REMONT POMIESZCZEŃ JEDNOSTKI RATOWNICZO - GAŚNICZEJ NR 2 PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ZIELONEJ GÓRZE
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu: "Rozbudowa drogi krajowej nr 92 w pobliżu m. Wilkowo polegająca na rozbiórce istniejącego i budowie nowego wiaduktu nad PKP wraz z dojazdami"
- Remont drogi dla rowerów na odcinku Zasieki - Jeziory Wysokie w km 4+509 - 11+715 w ciągu drogi wojewódzkiej nr 289
- Przeprowadzenie kursu pilota wycieczek ( powiat nowosolski)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.