eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytna › dostawa oleju opałowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-31

POZYCJA 44826

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczytna: dostawa oleju opałowego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Szczytna (Miasto i Gmina Szczytna), do kontaktów: Krzysztof Żak, ul. Wolności 42/13, 57-330 Szczytna, woj. dolnośląskie, tel. 074 8683305, fax 074 8683020, e-mail: szczytna@szczytna.pl, www.szczytna.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju opałowego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego transportem Wykonawcy (Dostawcy) do kotłowni zlokalizowanych w niżej wymienionych budynkach komunalnych i w podanych ilościach: 4.1.1. Budynek Urzędu Miasta i Gminy, ul. Wolności 42 - 20.000 litrów 4.1.2. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej, ul. Wolności 27 - 11.000 litrów 4.1.3. Budynek Terenowego Klubu Sportowego Hutnik ul. Sienkiewicza 1c - 3.000 litrów 4.1.4. Budynek Świetlicy Szkolnej, ul. Pocztowa 9 - 20.000 litrów 4.1.5. Budynek Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Szpitalna 1 - 24.000 litrów 4.1.6. Budynek Dom Ludowego we wsi Wolany nr 4 - 4.000 litrów 4.1.7. Budynek Szkoły Podstawowej we wsi Chocieszów nr 32 - 18.000 litrów. 4.1.8. Budynek Szkoły ponadgimnazjalnej i byłego internatu - 40.000 litrów Łączna ilość oleju opałowego objętego zamówieniem - 140.000 litrów Do zamawianego oleju opałowego stosuje się wymagania jakościowe określone w normie zakładowej ZN/ITN-PKNS.A./NF-219/2000. Dopuszcza się możliwość dostawy olejów charakteryzowanych inną normą, jednak o parametrach tożsamych zawartych w powyższej normie lub o parametrach lepszych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren Gminy Szczytna. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie dostaw oleju opałowego w wielkościach podanych w punkcie 1.3 tego ogłoszenia z uwzględnieniem 20% zamówień uzupełniających, o których jest mowa w SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 6;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 3 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1. Opis warunków udziału w postępowaniu wraz z podaniem ich znaczenia oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 3 lat (2002 rok, 2003 rok, 2004 rok) wykonali dostawy oleju opałowego o łącznej wielkości 500 000 litrów. Wykonawca za każde wykazane 50 000 litrów ponad wymagane minimum będzie otrzymywał 1pkt. c) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 200 tyś. PLN. Wykonawca za każde wykazane 50 tyś PLN ponad wymagane minimum będzie otrzymywał 1pkt. 2.2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu: a) pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału przetargu ograniczonym, b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2004 r., Nr 19, poz.177 z późn. zm.). c) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli dotyczy), g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw oleju opałowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje).Wykonawca ma załączyć dokumenty potwierdzające wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat dostaw oleju opałowego w wielkości nie mniejszej niż 500000 litrów. h) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 200 tys. PLN, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność przez wykonawcę. Zamawiający nie przewiduje podwykonawstwa.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.